Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joa, men dette er tråder som har blitt sett av mange da de har vært forbundet med en artikkel på en av sitene i hardware-nettverket. Jeg derimot husker godt når Tord gjorde sitt inntog på forumet med sin nydelige side tord-comapny.tk eller hvordan adressen nå var. På sitt beste hadde tråden minst 60 lesere, og chatten til Tord Company var fylt opp med forumbrukere ute etter tull og fanteri. ^^ Fyr som selger tilberedt frossenpizza levert hjem på døren, og tomme cola-flasker som pynt til avsindige priser. jaja.

Lenke til kommentar
morsomt, men bare tenkte jeg skulle si ifra ikke for å mase eller være helt perfekt!

edit: Skal du skjøpe det nye MGS 4: Guns of the patriots? ( så avataren din :wee: )

Så fort jeg får tak i en ps3, håper på og kunne få svar på de hersens sommerjobbsøknadene mine så jeg kan få en jobb og kan tjene peng til en ps3 og hd-tv, men tv'en tipper jeg mutter og fatter kan spytte inn litt penger på siden de sikkert kommer til forlange at den skal stå nede i stua

Lenke til kommentar
Ok, har ps3 og Hd'tv så er klar for spillet jeg

cHilfiger, den dagen jeg runda mgs3 opplevde jeg noe rart, jeg satt og konsentrerte meg om hvordan jeg skulle slå The Sorrow og plutselig oppdager jeg at mamma av alle mennesker sitter og følger med, hun sa hun likte dette spillet pga måten historien ble fortalt :confused:

Endret av Campin Carl
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...