cHilfiger Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Ja okai da, bare så det ved et sansynligvis "Uhell" da.... edit: flest brukere i en tråd jeg har sett : Endret 27. april 2008 av cHilfiger Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Åja, det høyrde eg om. Skal du vere med på Maiden, forresten? Seff! Maks tøft. Då treffast me, heile gjengen. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Åja, det høyrde eg om. Skal du vere med på Maiden, forresten? Seff! Maks tøft. Då treffast me, heile gjengen. Da blir det party, hvem er det som skal? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 edit: flest brukere i en tråd jeg har sett : Har sett over hundre ved flere anledninger. Sist var vel da en torrent-side hvis navn skal forbli ukjent ble tatt ned av svensk politi. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 edit: flest brukere i en tråd jeg har sett : Har sett over hundre ved flere anledninger. Sist var vel da en torrent-side hvis navn skal forbli ukjent ble tatt ned av svensk politi. Det fikk ikke jeg med meg da Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Joa, men dette er tråder som har blitt sett av mange da de har vært forbundet med en artikkel på en av sitene i hardware-nettverket. Jeg derimot husker godt når Tord gjorde sitt inntog på forumet med sin nydelige side tord-comapny.tk eller hvordan adressen nå var. På sitt beste hadde tråden minst 60 lesere, og chatten til Tord Company var fylt opp med forumbrukere ute etter tull og fanteri. ^^ Fyr som selger tilberedt frossenpizza levert hjem på døren, og tomme cola-flasker som pynt til avsindige priser. jaja. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Åja, det høyrde eg om. Skal du vere med på Maiden, forresten? Seff! Maks tøft. Då treffast me, heile gjengen. Da blir det party, hvem er det som skal? I kvart fall eg, Olum og Vintermåne og du. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Mener du denne karen? Fytti grisen for noen priser! http://www.tordcompany.com/tordcompanystudios.html Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Åja, det høyrde eg om. Skal du vere med på Maiden, forresten? Seff! Maks tøft. Då treffast me, heile gjengen. Da blir det party, hvem er det som skal? I kvart fall eg, Olum og Vintermåne og du. Morsomt Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 morsomt, men bare tenkte jeg skulle si ifra ikke for å mase eller være helt perfekt! edit: Skal du skjøpe det nye MGS 4: Guns of the patriots? ( så avataren din ) Så fort jeg får tak i en ps3, håper på og kunne få svar på de hersens sommerjobbsøknadene mine så jeg kan få en jobb og kan tjene peng til en ps3 og hd-tv, men tv'en tipper jeg mutter og fatter kan spytte inn litt penger på siden de sikkert kommer til forlange at den skal stå nede i stua Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Ja okai da, bare så det ved et sansynligvis "Uhell" da.... edit: flest brukere i en tråd jeg har sett : Pff... Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Ok, har ps3 og Hd'tv så er klar for spillet jeg Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Ok, har ps3 og Hd'tv så er klar for spillet jeg cHilfiger, den dagen jeg runda mgs3 opplevde jeg noe rart, jeg satt og konsentrerte meg om hvordan jeg skulle slå The Sorrow og plutselig oppdager jeg at mamma av alle mennesker sitter og følger med, hun sa hun likte dette spillet pga måten historien ble fortalt Endret 27. april 2008 av Campin Carl Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 *gjesp* Da var 7 og en halv time unnagjort av jobb. Bare 10 timer igjen. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Uhh..merkelig pappa syntes det var bare fjas han men en mor i alle dager Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Uhh..merkelig pappa syntes det var bare fjas han men en mor i alle dager Jeg synes det var merkelig jeg og, hvis man ser bort i fra at mora mi er mer våpeninterresert enn de fleste og veldig glad i skyting (hun skal absolutt ha meg med på landskytterstevnet i år visst) Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Kult, driver med skyting da må vi treffas på Ls altså! Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Kult, driver med skyting da må vi treffas på Ls altså! Må me gjerast, men jeg skal legge meg nå, må på skole i morgen Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Kult, driver med skyting da må vi treffas på Ls altså! Må me gjerast, men jeg skal legge meg nå, må på skole i morgen greit det natta Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 DREP MEG, VÆR SÅ SNILL! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg