Daniel Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Nei, det ble vel sånn cirka ingenting. Vel, noen løp naken rundt politistasjonen. Du kan selv få gjette hvem. U is makes me sick. Opera er bers. D: Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 hørte du og Vintermåne og to til hadde vært og spist kebab og sett en film det var vel kjekt det? Wut? Eg har hatt det travelt med å pakke dei siste dagane, eg. Så ... Oo Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 hørte du og Vintermåne og to til hadde vært og spist kebab og sett en film det var vel kjekt det? Wut? Eg har hatt det travelt med å pakke dei siste dagane, eg. Så ... Oo got damn forvekslet deg med Olum fuck igjen! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Æsj, HIM. ._.Ville Valo røyker mer enn U9, og det er skummelt. Gule tenner fra helvete. Men The Used, MCR, The Cure, Mindless Self-Indugence, Chimaira, Coheed and Cambria, Dashboard Confessional, Pink Floyd og Michael Nyman utgjør en utmerket spilleliste for i kveld. Jeg røyker ikke så mye. oO Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg tar en kake i dag jeg Nie Lenke til kommentar
Nie Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Ehm. Ok. Jeg har ikke kake. oO Og hva har du røykt? xD Edit: Ååååh! Eg tog ann! Signaturen min! xD Treg? Hvor? xD Endret 27. april 2008 av Nie Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Nei da får jeg vel hente en på kjøkkenet da... edit: jaha da kjønte du den yupp Endret 27. april 2008 av cHilfiger Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Ostesmørbrøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøød. liek Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 ja da var krydderkaka på plass og en brødskive med brunost. Kexxy: i liek too Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Kexxy: i liek too liek.. wow.. ^^ its able. Endret 27. april 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Top Artists Overall 3: Rosenborg Endret 27. april 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Top Artists Overall 3: Rosenborg Kexxy: i liek too liek.. wow.. ^^ its able. Morsomt Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Nei, på tide og jobbe med prosjektet Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) mmmm, melon er såååååå able som Kexxy sier ' Edit. det mangler et gåsetegn i signaturen din Campin Carl(første linje! Endret 27. april 2008 av cHilfiger Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 hørte du og Vintermåne og to til hadde vært og spist kebab og sett en film det var vel kjekt det? Wut? Eg har hatt det travelt med å pakke dei siste dagane, eg. Så ... Oo Got damn, forvekslet deg med Olum-fuck igjen! Åja, det høyrde eg om. Skal du vere med på Maiden forresten? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 mmmm, melon er såååååå able som Kexxy sier ' Edit. det mangler et gåsetegn i signaturen din Campin Carl(første linje! Er du sikker på at du ikke mangler et anførselsøye? Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 hørte du og Vintermåne og to til hadde vært og spist kebab og sett en film det var vel kjekt det? Wut? Eg har hatt det travelt med å pakke dei siste dagane, eg. Så ... Oo Got damn, forvekslet deg med Olum-fuck igjen! Åja, det høyrde eg om. Skal du vere med på Maiden forresten? Seff! mmmm, melon er såååååå able som Kexxy sier ' Edit. det mangler et gåsetegn i signaturen din Campin Carl(første linje! Er du sikker på at du ikke mangler et anførselsøye? Gjorde det med vilje Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 mmmm, melon er såååååå able som Kexxy sier ' Edit. det mangler et gåsetegn i signaturen din Campin Carl(første linje! Ahh, takk. Posten din mangler stor forbokstav forresten:P Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) morsomt, men bare tenkte jeg skulle si ifra ikke for å mase eller være helt perfekt! edit: Skal du skjøpe det nye MGS 4: Guns of the patriots? ( så avataren din ) Endret 27. april 2008 av cHilfiger Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Edit. det mangler et gåsetegn i signaturen din Campin Carl(første linje! Det er da vitterlig mye mer enn bare det som er galt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg