K.. Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Ferdig med nesten alle av dagens gjøremål. Mangler bare det å spise det siste daimiskakestykket. *sukke*Ah! Du er faktisk helt ferdig, din heldiggris! Jeg spiste opp det siste stykket så du slapp. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Ah! Du er faktisk helt ferdig, din heldiggris! Jeg spiste opp det siste stykket så du slapp. DØH! Mamma sa jeg skulle gjøre det! Det var mitt ansvar! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Genser under t-skjorte? Eg høyrer forresten på Anaal Nathrakh no. Eg veit, eg har stor spennevidde. ^^ Genser under t-skjorte, ja. For de gangene man vil briefe med begge deler. Anaal Nathrakh har jeg sett live. Du har jo sett alt live, jo! Korleis har du klart det? Red.: Kven prydar din avatar no, Skarstad? Charlyn Marie Marshall, alias Cat Power. Ho var not. Endret 27. april 2008 av Underpants Lenke til kommentar
K.. Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 DØH! Mamma sa jeg skulle gjøre det! Det var mitt ansvar! HEY! Nå gjorde jeg deg en tjeneste og alt, så er du bare SUR? Latterlig. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Du har jo sett alt live, jo! Korleis har du klart det?1) Bor i metalhovedstaden i Europa.2) Har kontakter. 3) Bruker latterlige mengder penger jeg ikke har på det. 4) Er eldre enn deg. 5) Har kontakter som kan fikse det om jeg egentlig trenger å være eldre enn det jeg er igjen. 6) Har en far og en mor som ikke har noe i mot å være verge på slike konserter. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Charlyn Marie Marshall, alias Cat Power. Cat Stevens er helt klart bedre. Det ble forresten ikke noe av Surf Ninjas i går, så in your face! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 HEY! Nå gjorde jeg deg en tjeneste og alt, så er du bare SUR? Latterlig. Men mamma sa at jeg skulle gjøre det.. akkurat som hun sa at jeg skulle støvsuge. Og da måtte jeg støvsuge. Det gjorde du ikke for meg. Og jeg er ikke sur. Bekki: Var da fælt så du skulle sette opp ting punktvis i dag. Oo Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 satt og tenkte på at det kunne vært digg med en youtube.com plugin til Opera. sånn for eksempel at man skrev you i adressen og skrev det man ville søke etter... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg har pugget matte, alt er lister og punkter og regler. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg kom alt for sent inn i gamet. UH OH.Jaja, vil du ha kaffe? Jeg har kaffe. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg har pugget matte, alt er lister og punkter og regler. Nå forventet jeg: 1. [en grunn] 2. [en annen grunn] 3... etc. Jeg kom alt for sent inn i gamet. UH OH.Jaja, vil du ha kaffe? Jeg har kaffe. Gjerne. Det er vel godt ved siden av daimiska..... åeh! Greit, jeg gir meg. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) satt og tenkte på at det kunne vært digg med en youtube.com plugin til Opera. sånn for eksempel at man skrev you i adressen og skrev det man ville søke etter... Fleetwood Mac [Tusk] The Ledge Alle her liker Fleetwood Mac, ja? Endret 27. april 2008 av Daniel Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Genialt Daniel... takker Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Det der var bare utrolig digg. Elsk på Opera. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg liker butikkjobben min ganske godt når jeg får gratis sjokolade. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 1) Bor i metalhovedstaden i Europa. Kniz. Det ble forresten ikke noe av Surf Ninjas i går, så in your face! Nei, det ble vel sånn cirka ingenting. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 U is makes me sick. Opera er bers. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 U is makes me sick. Opera er bers. Synes jeg ser det. ^^ Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 U is makes me sick. Opera er bers. opera FTW! hørte du og Vintermåne og to til hadde vært og spist kebab og sett en film det var vel kjekt det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg