Eplefe Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 MCR = My Chemical Romance. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Aldri hørt om. Lete opp på last.fm. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Aldri hørt om. Lete opp på last.fm. Gjør deg selv en tjeneste. Ikke. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg hører heller på HIM enn det der i alle fall. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Vad tycks om avatarene jeg har mekket til da? Noen som synes de faller i smak?De er så fine som avatarer med årets OL-maskotter kan bli. Det er vel ganske tydelig at svakheten her ligger i motivene fremfor noe annet.. Bildene taler jo egentlig for seg selv: Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Æsj, HIM. ._. Ville Valo røyker mer enn U9, og det er skummelt. Gule tenner fra helvete. Men The Used, MCR, The Cure, Mindless Self-Indugence, Chimaira, Coheed and Cambria, Dashboard Confessional, Pink Floyd og Michael Nyman utgjør en utmerket spilleliste for i kveld. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 *snipp* Ja, det er bare i Kina man kan finne på noe slikt. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Psh, MCR er kos! Jeg kom cirka fire linjen inn i The Black Parade (albumet, altså) før jeg måtte dempe lyden i frykt for at noen skulle høre hva jeg holdt på med ("So throw on the black dress, mix in with the lot/You might wake up and notice you're someone you're not), og etter fire låter måtte jeg avreagere med litt Rammstein. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 *Humre* Nei, skal nok en flaske rødvin til for at jeg skal kunne høre på MCR. Men for all del, hver sin smak. Jeg liker obskure indie-artister, så jeg har kanskje ikke noe jeg skulle ha sagt. ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Psh, MCR er kos! Jeg kom cirka fire linjen inn i The Black Parade (albumet, altså) før jeg måtte dempe lyden i frykt for at noen skulle høre hva jeg holdt på med ("So throw on the black dress, mix in with the lot/You might wake up and notice you're someone you're not), og etter fire låter måtte jeg avreagere med litt Rammstein. 1) Du valgte TBP i stedet for Three Cheers for Sweet Revenge eller I Brought You My Bullets, You Brought Me Your Love.2) Du gikk glipp av både Cancer, Mama, Teenagers, The Sharpest Lives, Disenchanted, Famous Last Words og Blood. 3) Du valgte TBP! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Du valgte TBP! Vel, det var en julegave. Om det hadde vært opp til meg ville jeg nok ikke hørt på bandet i det hele tatt. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Da er det snooker på eurosport.se. Kjipt å måtte se det på en liten skjerm når man har en 42" i stua. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Trekk for gardinene, Quayle! Jeg har skrudd av lyset, dradd for gardinene og sitter og skriver og hører på MCR. Med stripete genser under svart band t-skjorte. Gud, så emo jeg føler meg. Genser under t-skjorte? Eg høyrer forresten på Anaal Nathrakh no. Eg veit, eg har stor spennevidde. ^^ Red.: Kven prydar din avatar no, Skarstad? Endret 27. april 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Da er det snooker på eurosport.se. Kjipt å måtte se det Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg kom cirka fire linjen inn i The Black Parade (albumet, altså) før jeg måtte dempe lyden i frykt for at noen skulle høre hva jeg holdt på med ("So throw on the black dress, mix in with the lot/You might wake up and notice you're someone you're not), og etter fire låter måtte jeg avreagere med litt Rammstein.1) Du valgte TBP i stedet for Three Cheers for Sweet Revenge eller I Brought You My Bullets, You Brought Me Your Love.2) Du gikk glipp av både Cancer, Mama, Teenagers, The Sharpest Lives, Disenchanted, Famous Last Words og Blood. :!: Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Ferdig med nesten alle av dagens gjøremål. Mangler bare det å spise det siste daimiskakestykket. *sukke* Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Da er det snooker på eurosport.se. Kjipt å måtte se det Lite teit du da! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Red.: Kven prydar din avatar no, Skarstad? Charlyn Marie Marshall, alias Cat Power. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Genser under t-skjorte? Eg høyrer forresten på Anaal Nathrakh no. Eg veit, eg har stor spennevidde. ^^ Red.: Kven prydar din avatar no, Skarstad? Genser under t-skjorte, ja. For de gangene man vil briefe med begge deler. Anaal Nathrakh har jeg sett live. Edit: Fikk ikke med meg det avatarbyttet, nei. Endret 27. april 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg