chokke Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hvordan musikk foretrekker du mest slasken? Det meste, bare ikke Inga og Bubbels Sjekk ut elektronisk musikk Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Noen flere som skal se "Ut i vår hage 2" i dag eller ? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Sjekk ut elektronisk musikk Da må det nok hjelp til. Det er forferdelig vanskelig å finne noe skikkelig bra. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Å herregud! Jeg får ikke nok av "Pendulum - Granite"! Den er faen meg barsk! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Noen flere som skal se "Ut i vår hage 2" i dag eller ? Må jo nesten det. Den første sesongen er jo noe av det morsomste noensinne på norske TV-skjermer. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Sjekk ut elektronisk musikk Da må det nok hjelp til. Det er forferdelig vanskelig å finne noe skikkelig bra. Angelspit og Zeromancer, om man liker det litt hardere innen elektronisk Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Å herregud! Jeg får ikke nok av "Pendulum - Granite"! Den er faen meg barsk! Får ikke den helt til å sitte, jeg. :/ Passende elektronisk musikk: Depeche Mode. Endret 10. januar 2008 av Hylo Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Noen flere som skal se "Ut i vår hage 2" i dag eller ? Jepp! Håper de nye episodene er like morsomme som de gammle. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Folk her som hører på Red hot chili peppers? Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Noen flere som skal se "Ut i vår hage 2" i dag eller ? Må jo nesten det. Den første sesongen er jo noe av det morsomste noensinne på norske TV-skjermer. Enig, håper dette blir like bra. En fyr i klassen min har sett den episoden som skal gå i kveld, og han sa det nådde forventningene hans i hvert fall. Det skal også sies at han er en hardbanka Harald/Bård-fan Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Sjekk ut elektronisk musikk Da må det nok hjelp til. Det er forferdelig vanskelig å finne noe skikkelig bra. Sjekk ut trance-tråden på musikkforumet . Men må si meg enig. Om du bruker div. programmer or å sjekke ( ) så er det veldig mye drit der. Er også en relativt bred sjanger selv om flere ignorante sjeler mener det motsatte. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Er også en relativt bred sjanger selv om flere ignorante sjeler mener det motsatte. Snakker vi typen "trance er ikke musikk" med begrunnelsen at det er laget på pc? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Snakker vi typen "trance er ikke musikk" med begrunnelsen at det er laget på pc? Det er det mest irriterende jeg vet om. Som om det ikke er musikk fordi det ikke er laget med et instrument Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Folk her som hører på Red hot chili peppers? Ja, litt. Endel når jeg er hos venner pga alle av dem hører på de, men ikke så mye hjemme. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Har Ut I Vår Hage DVDe, gleder meg som en unge til i kveld. Er vel bare en time til det begynner Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Om det er prat om sånn type musikk, ville jeg heller gått for drum 'n base, da musikken gjør litt mer ut av bassporene enn vanlig trance, som er dunk dunk i samme frekvens. - Ikke ta meg på feil måte, er du snill. Jeg mener godt (tro det eller ei). Pendulum - Hold Your Colour VA - Bass Your Ass Fine album. Endret 10. januar 2008 av Hylo Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Er også en relativt bred sjanger selv om flere ignorante sjeler mener det motsatte. Snakker vi typen "trance er ikke musikk" med begrunnelsen at det er laget på pc? Huh? Jeg hører selv på trance. Det er bare at mange har fordommer mot denne "technoen" som er ute og går. "technoremix" av Botten Anna er ikke techno, ei er originalen techno. Så om man kun har hørt på Hard Dance Mania (sett bortifra 12'ern som faktisk har 4 relativt gode trance-låter på seg) og bedømmer trance, house og techno utifra dette er man ignorant. Selv prøver jeg å unngå å kritisere andre sin smak, men når man syter om at (låt) er dårlig fordi den ikke ligger på lista lenger så må jeg få lov til å kommentere det . Selv hører jeg akkurat på nå Anjunabeats vol 2. Mixed by Above & Beyond. Oppe i 950 sanger på MP3-spillern . yey, har knapt hørt på halvparten. Endret 10. januar 2008 av chokke Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Er også en relativt bred sjanger selv om flere ignorante sjeler mener det motsatte. Snakker vi typen "trance er ikke musikk" med begrunnelsen at det er laget på pc? Dette er musikk Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Når vi først prater om sånn musikk; Hed Kandi. :woho: Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Sa ikke at du var en av dem.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg