Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen flere som skal se "Ut i vår hage 2" i dag eller ?

Må jo nesten det. Den første sesongen er jo noe av det morsomste noensinne på norske TV-skjermer.

Enig, håper dette blir like bra. En fyr i klassen min har sett den episoden som skal gå i kveld, og han sa det nådde forventningene hans i hvert fall. Det skal også sies at han er en hardbanka Harald/Bård-fan

Lenke til kommentar
Sjekk ut elektronisk musikk :)

Da må det nok hjelp til. Det er forferdelig vanskelig å finne noe skikkelig bra.

Sjekk ut trance-tråden på musikkforumet :) .

Men må si meg enig. Om du bruker div. programmer or å sjekke ( :whistle: ) så er det veldig mye drit der. Er også en relativt bred sjanger selv om flere ignorante sjeler mener det motsatte.

Lenke til kommentar

Om det er prat om sånn type musikk, ville jeg heller gått for drum 'n base, da musikken gjør litt mer ut av bassporene enn vanlig trance, som er dunk dunk i samme frekvens. - Ikke ta meg på feil måte, er du snill. Jeg mener godt (tro det eller ei).

Pendulum - Hold Your Colour

VA - Bass Your Ass

Fine album. :)

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
Er også en relativt bred sjanger selv om flere ignorante sjeler mener det motsatte.

Snakker vi typen "trance er ikke musikk" med begrunnelsen at det er laget på pc? :roll:

Huh? Jeg hører selv på trance. Det er bare at mange har fordommer mot denne "technoen" som er ute og går. "technoremix" av Botten Anna er ikke techno, ei er originalen techno. Så om man kun har hørt på Hard Dance Mania (sett bortifra 12'ern som faktisk har 4 relativt gode trance-låter på seg) og bedømmer trance, house og techno utifra dette er man ignorant.

Selv prøver jeg å unngå å kritisere andre sin smak, men når man syter om at (låt) er dårlig fordi den ikke ligger på lista lenger så må jeg få lov til å kommentere det :) .

Selv hører jeg akkurat på nå Anjunabeats vol 2. Mixed by Above & Beyond.

Oppe i 950 sanger på MP3-spillern :) . yey, har knapt hørt på halvparten.

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...