Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Fullstendig klar over det.

Men prøv å si det til henne.

Veldig enkelt det der, bare å ta kontakt med banken pengene står i. Registrert formue i ditt navn kan du gjøre hva du vil med, hun trenger ikke være der engang. Bare møt opp og be om at pengene overføres til konto X.

Da gjelder det bare å få ut av mamma hvilken bank pengene står i. Som er lettere sagt enn gjort. Mamma er litt onkel Skrue av seg. Både når det kommer til egen formue og andre i familiens penger generelt.

Jeg for min del er litt Donald.

Frokosten min derimot, var fantastisk.

Mørt og herlig oksekjøtt med en fet og god saus, poteter og hjemmelaget tyttebærsyltetøy :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Omg... Mett! Magen full av masse marinerte nakkekoteletter, grillribbe, salat og andre godsaker :-)

Smurf: Er vel bare å ta en tur inn i random bank og sjekke om du har en konto der eller ikke. Eller... stryk det. Du fikk sikkert årsoppgjør fra banken for å kontrollere mot selvangivelsen. Uansett så står det der hvilke banker du har innskudd i.

Lenke til kommentar

Llandari, ja, jeg fikk noen slike konvolutter. Vet én av bankene, men formuen er spredd over flere banker av en eller annen grunn.

chokke: Bestemor har sprit au, hu har slike gamle kæller som brenner for henne, og kjøkkenskapet fyllt med ouzo, og spiskammerset fyllt med whisky, cognac og diverse. Og vin og likører som kan dateres 40 år bakover. Mamman min har verken sprit eller noe særlig med mat. Bortsett fra hjembakte brød, men de er jeg ikke så overbegeistra for.

Lenke til kommentar
Hva er det der for et udyr, Snorre?

Tihi. Det er jo JingJing-pandaen. :-D Skal innrømme at jeg har den litt for å provosere de som er for boikott av OL i Kina. Men synes figurene er litt søte i tillegg. ^^ Men ta det rolig. Tommy og Tigern kommer nok tilbake igjen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...