Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Knut Erik, når jeg kommer hjem, kan jeg joine deg i det der, men for øyeblikket sitter jeg i ei grend med 10 innbyggere og er overrasket over at de har trådløst nett her, selv om de bare tar inn P1 og NRK1 uten parabol og diverse. Yay for den.

Det er gråvær og alt for mye maur i veggene som kryper opp etter ryggen min og inn i øret mitt.

Lenke til kommentar

Store folkemasser = masse folk = skumle greier.

Vel, folk generelt er skumle. *hate*

Men faen, jeg tror jeg sliter.

Jeg har en tannlegeregning på 4500 kr jeg ikke har råd til å betale.

Jeg håpet mamma ville betale den siden det er hu som maser om at jeg må gå til tannlegen hele tiden, men nei. Hun vil ikke betale siden hu fikk 120k i restskatt.

Jeg har 2400 kr å bruke hver måned, ikke mer. De går til mat.

What to do, what to do?

Lenke til kommentar

oldboy, jeg har prøvd, men ingen vil kjøpe den. Verken polakker, pølsetyskere eller eldre, desperate damer på utesteder i Steinkjer, Trondhjem eller Stavanger.

Sidious, ser ut som det er eneste valg, men jeg vil helst prøve å unngå å gå dit. Liker ikke tanken på det.

Pappa har ikke noe særlig penger å rutte med, søstrene mine har generelt lite og jeg vil helst ikke låne penger av venner fordi jeg vet at jeg aldri får betalt de tilbake.

Har skyldt mamma 1000 kr i en lengre periode og skylder pappa 4000 fra før av.

Lenke til kommentar
Store folkemasser = masse folk = skumle greier.

Vel, folk generelt er skumle. *hate*

Men faen, jeg tror jeg sliter.

Jeg har en tannlegeregning på 4500 kr jeg ikke har råd til å betale.

Jeg håpet mamma ville betale den siden det er hu som maser om at jeg må gå til tannlegen hele tiden, men nei. Hun vil ikke betale siden hu fikk 120k i restskatt.

Jeg har 2400 kr å bruke hver måned, ikke mer. De går til mat.

What to do, what to do?

Hvordan klarer man å få 120k i restskatt?

Edit: Da jeg studerte hadde vi mulighet til å få dekket deler av tannlegeregninger gjennom studentforeningen. Sjekk om det er mulig hos deg.

Endret av Llandari
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...