K.. Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 It's this time of the season. <3 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Ryddegutten var raskt innom og fjernet enkelte innlegg. Ønsker man mer informasjon erdet bare å sende meg en pm. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Knut Erik, når jeg kommer hjem, kan jeg joine deg i det der, men for øyeblikket sitter jeg i ei grend med 10 innbyggere og er overrasket over at de har trådløst nett her, selv om de bare tar inn P1 og NRK1 uten parabol og diverse. Yay for den. Det er gråvær og alt for mye maur i veggene som kryper opp etter ryggen min og inn i øret mitt. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 åååh.. jeg hater store selskap. jeg vil ikke i konfirmasjon! er så mye folk. Penger og gaver er da gøy? Ja. men det er ikke jeg som er konfirmanten. Ååå, er det da noe å være redd for? Da slipper du å være mittpunktet. Jeg har angst for store folkemasser. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hva er skummelt med store folkemasser, Kexxy? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Store folkemasser = masse folk = skumle greier. Vel, folk generelt er skumle. *hate* Men faen, jeg tror jeg sliter. Jeg har en tannlegeregning på 4500 kr jeg ikke har råd til å betale. Jeg håpet mamma ville betale den siden det er hu som maser om at jeg må gå til tannlegen hele tiden, men nei. Hun vil ikke betale siden hu fikk 120k i restskatt. Jeg har 2400 kr å bruke hver måned, ikke mer. De går til mat. What to do, what to do? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Da stakk jeg ut i det fine været jeg. Kos dere folkens. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 What to do, what to do? Det alle gjør vel... Selge kroppen sin :!: Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Datasmurf: Sosialen? Jävlig situasjon å väre i det der. Ingen du kan låne oss? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 oldboy, jeg har prøvd, men ingen vil kjøpe den. Verken polakker, pølsetyskere eller eldre, desperate damer på utesteder i Steinkjer, Trondhjem eller Stavanger. Sidious, ser ut som det er eneste valg, men jeg vil helst prøve å unngå å gå dit. Liker ikke tanken på det. Pappa har ikke noe særlig penger å rutte med, søstrene mine har generelt lite og jeg vil helst ikke låne penger av venner fordi jeg vet at jeg aldri får betalt de tilbake. Har skyldt mamma 1000 kr i en lengre periode og skylder pappa 4000 fra før av. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Store folkemasser = masse folk = skumle greier.Vel, folk generelt er skumle. *hate* Men faen, jeg tror jeg sliter. Jeg har en tannlegeregning på 4500 kr jeg ikke har råd til å betale. Jeg håpet mamma ville betale den siden det er hu som maser om at jeg må gå til tannlegen hele tiden, men nei. Hun vil ikke betale siden hu fikk 120k i restskatt. Jeg har 2400 kr å bruke hver måned, ikke mer. De går til mat. What to do, what to do? Hvordan klarer man å få 120k i restskatt? Edit: Da jeg studerte hadde vi mulighet til å få dekket deler av tannlegeregninger gjennom studentforeningen. Sjekk om det er mulig hos deg. Endret 27. april 2008 av Llandari Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Betalt for lite fordi regnskapsføreren regna feil går jeg ut i fra. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Datasmurf: Ouch. Det blir nok bedre tider. Håper det ordner seg for deg, på en eller annen måte. Sosialen er kanskje ikke noe man vil ty til, men hvis du absolutt må, så er det ingenting å skjemmes over. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hmm ... Men er det ikke mye pes med papirer og kontoopplysninger og faenskap da? Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Det norske systemet er ganske absurd når det kommer til studier. Det mange voksne fortsatt sliter med å betale, er studiegjelda som vokste under hele studieperioden. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Bedre å styre med det, enn å styre med purring, inkasso og sånt faenskap. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Ran en bank! Jeg skal ti stille for 20% Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Meh. For alt ejg vet, har jeg for stor formue til å kunne gå på sosialen. En formue jeg ikke aner hvor er og som mamma ikke lar meg bruke av for å betale regninger og lån. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg