Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er egentlig litt kjipt. Men det virker jo faktisk som om enkelte står fagene sine, og vel så det, helt automatisk, mens andre (deriblant meg) må jobbe noe sykt for å få de ettertraktede femmerene. Men jeg klager ikke. Å måtte jobbe for gode karakterer har lært meg forholdsvis gode arbeidsvaner.

Jeg liker ikke universitetet, der må jeg faktisk jobbe. På VGS delte de ut femmere og seksere forholdsvis rundhåndet.

Lenke til kommentar
Er det ingenting positivt med livet ditt?

Bare en kommende growler av en tremenning og en seks år gammel tremenning som elsker å leke og sove på magen min, dog, litt kjipt at den eneste personen som viser nærhet og kontakt og ikke er redd for meg, er 6 år gammel og nær slekt.

Samt bøkene, musikken, mørke, stillhet, god, norsk skau, vennskap med internettfolk jeg aldri møter, rpp, min kjæreste eiendel (og nei, jeg snakker ikke om verken PC, SNES eller eksterne HDDer med 51k MP3er eller 500GB tv-serier og anime.), min første, egne tohjuls-sykkel "Crossern", en Reebook-caps fra da jeg var liten, en Umbro-treningsjakke fra da jeg var liten, minnene om den glade perioden av barndommen (den uten "overgrep" av nabojenta / intensiv seksualundervisning med ei dominant jente to år eldre enn meg), WoW og fantasien min, samt mitt møte med Huldra, andre underjordiske og at jeg har sett en ekte drake. Den hjalp meg finne veien ut av skogen etter at hadde rømt på måfå bort fra Huldra som prøvde å bergta meg. Og Urge. Men det er vel det.

Lenke til kommentar
Hmm. Lurer på om jeg skal ta kjemi, biologi eller fysikk i tillegg til matte neste år. :S

Bilogi is teh funnier one :D

*angrer på at han ikke valgte biologi, men heller sleit seg gjennom markedsføring og bedøk*

Søss har både kjemi og fysikk. Død og pine, stakkars jenta har jo ca ikke noe fritid.

Hvis hu ikke sitter bøyd over ei kjemi-bok, ei fysikk-bok eller ei matematikk-bok, så sover a eller er med / klager over problemer med typen.

Bah, gidd å ikke post noe mellom hver gang jeg poster da :p

Søndagstreige kafé.

Lenke til kommentar
Bah, gidd å ikke post noe mellom hver gang jeg poster da :p

Søndagstreige kafé.

Sorry, er bare dypt inni kjemien... :cry:

Du som søss :p

Og nå er den stakkars jenta på vei til typen for å finne ut om de fortsatt er sammen, eller om det er slutt. For n'te gang.

Jeg er så lei av å mekle de sammen igjen :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...