Kibs Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg har ikke noe valg. >.< Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg har ikke noe valg. >.< Jeg skal levere en kjærlighetshistorie i engelsk på tirsdag. Ikke søren om jeg skal gjøre det i helga Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Jeg synes kroppen min kunne funnet alternative måter å løse det på enn å vekke meg. ._. Som hjernedødhet? Som å hoste eller noe for å kvitte seg med den slimballen som hindret meg fra å puste? :') Endret 27. april 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg skal levere en kjærlighetshistorie i engelsk på tirsdag. Ikke søren om jeg skal gjøre det i helga Det er jo ikke før tirsdag. Noe som skal leveres i morgen må derimot gjøres i kveld. Ikke f*** om jeg gjør lekser fredag kveld så jeg slipper å gjøre det i helga. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg har tentamen i morgen :') Tenkte jeg skulle sjekke om det lå noe greier jeg måtte kunne som ikke står i bøkene på itl. i dag. Hvis ikke så tror jeg kanskje jeg skal klare å stå og greier. :'D Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg har tentamen i morgen :')Tenkte jeg skulle sjekke om det lå noe greier jeg måtte kunne som ikke står i bøkene på itl. i dag. Hvis ikke så tror jeg kanskje jeg skal klare å stå og greier. :'D Du, ikke klare å stå? :S Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Æææh. Får ikke til å skrive ingress. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Pewpew, mr forum! Jeg våkna helt av meg selv. It is so good day today. *lete frem mattebøkene* mmm:love: Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 It is so good day today. *lete frem mattebøkene* Det passet vel ikke helt sammen, gjorde det? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Det passet vel ikke helt sammen, gjorde det?Bedre enn du aner. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg vil ikke ha kjemitentamen i morra Lenke til kommentar
K.. Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg vil ikke ha kjemitentamen i morra There there. Hvor ille kan det være? Pløy igjennom noen oppgaver i dag og.. lær deg mol \o/ Hvordan løser vi dette problemet? JO VI GÅR BARE VEIEN OM MOL! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hmm. Lurer på om jeg skal ta kjemi, biologi eller fysikk i tillegg til matte neste år. :S Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) There there. Hvor ille kan det være? Pløy igjennom noen oppgaver i dag og.. lær deg mol \o/ Hvordan løser vi dette problemet? JO VI GÅR BARE VEIEN OM MOL! Jamen det er så mye... Og navnsetting i organisk kjemi er noe dritt. Læreren er dritt... Hvorfor meg? Men jeg tror jeg har lært meg mol da Endret 27. april 2008 av Nora90 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg har tentamen i morgen :')Tenkte jeg skulle sjekke om det lå noe greier jeg måtte kunne som ikke står i bøkene på itl. i dag. Hvis ikke så tror jeg kanskje jeg skal klare å stå og greier. :'D Du, ikke klare å stå? :S Jh... Ah... Fuck deg. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Pewpew, mr forum! Jeg våkna helt av meg selv. It is so good day today. *lete frem mattebøkene* mmm:love: Hvordan gikk det med den der kjemiprøven du manglet ei bok(?) til? It is so good day today. *lete frem mattebøkene* Det passet vel ikke helt sammen, gjorde det? D: Hmm. Lurer på om jeg skal ta kjemi, biologi eller fysikk i tillegg til matte neste år. :S Phyficf if fuperior! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Det er egentlig litt kjipt. Men det virker jo faktisk som om enkelte står fagene sine, og vel så det, helt automatisk, mens andre (deriblant meg) må jobbe noe sykt for å få de ettertraktede femmerene. Men jeg klager ikke. Å måtte jobbe for gode karakterer har lært meg forholdsvis gode arbeidsvaner. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Det er egentlig litt kjipt. Men det virker jo faktisk som om enkelte står fagene sine, og vel så det, helt automatisk, mens andre (deriblant meg) må jobbe noe sykt for å få de ettertraktede femmerene. Men jeg klager ikke. Å måtte jobbe for gode karakterer har lært meg forholdsvis gode arbeidsvaner. Samme her, eller jeg må ikke jobbe sykt, men må jobbe for å få femmere. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Phyficf if fuperior! Mangler du s? Tror kanskje biologi er bedre mtp. studiet jeg vil inn på etterpå. Det er egentlig litt kjipt. Men det virker jo faktisk som om enkelte står fagene sine, og vel så det, helt automatisk, mens andre (deriblant meg) må jobbe noe sykt for å få de ettertraktede femmerene. Men jeg klager ikke. Å måtte jobbe for gode karakterer har lært meg forholdsvis gode arbeidsvaner. *sjalu* Akkurat det der er tapet for de som ikke trenger å jobbe noe særlig. Taper så utrolig mye på det. >.< Lenke til kommentar
Addan Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg gjør aldri lekser. Jeg får 4.3/4.4 i snitt fordet. i 10. klasse må jeg skjerpe meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg