Snorre Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Riktig Skarstad. En oppvakt forumbruker dette her. Vil det isåfall si at ingen våger å ta utfordringen i å nevne de positive sider? Eller betyr dette simpelt hen at jeg har rett? Kanskje deler dere andre mitt syn fordi dere også deler mine verdier? Er det rett og slett slik at brorparten av forumets medlemmer også er de som er mer eller mindre kritiske til konseptet "gå ut på byen"? Endret 26. april 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Hadde utdanningen virkelig vært gratis, hadde jeg slippi å kjøpe bøker til 7-800 kroner og gått glipp av mat i et par uker for å få råd til de. (Ja, jeg føler meg fattig med mine 6200 per måned hvor 3800 forsvinner i husleie og strøm) Men jeg klarer ikke manne meg opp, jeg klarer ikke møte fryktene. Jeg har prøvd i årevis å takle fobiene mine, men det har fungert like godt som det å slutte å skjelve eller tørrhoste. Ingen medisiner jeg har tatt så langt har hjulpet, ingen behandlinger fra forskjellige spesialister har gjort ting bedre, ingen samtaler med pratemennesker - alt fra helsesøster og bup til lege og psykolog - har gjort ting bedre. Jeg blir bare verre og verre. Jeg syter og klager og mister potensielle venner på det, jeg klarer ikke ta valg - enkle eller vanskelige, jeg syter mer, og jeg leser ikke enkle tegn. Kort sagt, jeg er dømt til å ikke overleve om det er sånn at den sterkeste overlever. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Riktig Skarstad. En oppvakt forumbruker dette her. Vil det isåfall si at ingen våger å ta utfordringen i å nevne de positive sider? Eller betyr dette simpelt hen at jeg har rett? Kanskje deler dere andre mitt syn fordi dere også deler mine verdier? Er det rett og slett slik at brorparten av forumets medlemmer også er de som er mer eller mindre kritiske til konseptet "gå ut på byen"?Positivt: Du treffer nye folk! \o/ Datasmurf: Jeg får også 6200 i mnd og betaler 4k i husleie. Men hey, selve UNDERVISNINGEN er gratis og det er da ikke... a given! Og når det gjelder fobiene, prøv å start i det små? Ikke hopp hodestups inn i alt på en gang samme dag. Endret 26. april 2008 av Knut Erik Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Jeg har prøvd å starte i det små. Prøvd å kvitte meg med insektsfobien ett år, tunnellfobien det neste året, fjellras-fobien et annet år ... Prøvd å finne ut hvorfor jeg alltid skjelver på hendene og over hele kroppen, uansett hvor avslappet jeg er - det er ikke av kulde, for jeg fryser ca aldri og prøvd forskjellige behandlinger for å slutte og skjelve, uten at det har virket. Jeg har prøvd mye rart for mye forskjellig opp gjennom de mange og lange år, bare for å finne ut at ingenting har hjulpet meg og at jeg bare har blitt verre og verre. Smil til verden og oppdag at hunder springer over gata og bjeffer og flekker tenner mot det, evt. at katter hopper fra ingensteds og setter klørne i brystkassa di og freser. Dyr reagerer negativt på meg, åkke som. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Ha en fantastisk natt folkens! Jeg skal slepe kroppen min og kaste meg selv oppi senga. Zz... MÅ legge meg! Opp før seks i morgen..eller.. i dag Lenke til kommentar
K.. Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Er det ingenting positivt med livet ditt? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Positivt: Du treffer nye folk! \o/ Bokstavelig talt, så sjansene for at de vil søle øl på deg er ganske store. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Knis. True that. Men det er en sjanse en får ta. Tho, hvorfor må de ha så sykt høy musikk? Arrrh! Så. Jeg er enig så langt. Ish. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 De må ha så høy musikk fordi man ikke skal høre dørvaktene brutalt banke opp en gjest rett utenfor. *Nikke* Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Det kan i grunn virke som om det eneste som er mer undervurdert på utesteder enn stillhet er god lyd. Also, ELECTRIC DINOSAUR, DESPERADO VAMPIRE! WARP INTO MONSTER DISCO HELL! Endret 27. april 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Da gikk jeg å la meg. God natt forum kaffe. ^_^ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Særinger. Går fint an å kommunisere på utesteder, man må bare gjøre det på litt mer kreative, høylytte måter. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Særinger. Går fint an å kommunisere på utesteder, man må bare gjøre det på litt mer kreative, høylytte måter. Morse? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Tungen? Funker floddis det. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Heh, jeg liker utesteder jeg. Hvis jeg vil prate med noen går jeg på en brun bar, hvis jeg vil danse og herje går jeg out clubbing (klarte ikke formulere meg på norsk), Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 På tide å legge fra seg lappisen. Hadet bra, puser =D Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 På tide å legge fra seg lappisen. Hadet bra, puser =D Får gjøre det jeg også. God natt! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Endelig hjemme. Har drukket litt i kveld, men tror ikke det blir noe hangover i morgen. Spiste til og med en burger for en halvtime siden. Nå sitter jeg her og drikker vann også. God natt, folkens. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Må prøve ut en liten vri på avatarstilen min. Endret 27. april 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
avRack Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Nokre som er våkne no då ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg