Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Riktig Skarstad. En oppvakt forumbruker dette her. Vil det isåfall si at ingen våger å ta utfordringen i å nevne de positive sider? Eller betyr dette simpelt hen at jeg har rett? Kanskje deler dere andre mitt syn fordi dere også deler mine verdier? Er det rett og slett slik at brorparten av forumets medlemmer også er de som er mer eller mindre kritiske til konseptet "gå ut på byen"?

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde utdanningen virkelig vært gratis, hadde jeg slippi å kjøpe bøker til 7-800 kroner og gått glipp av mat i et par uker for å få råd til de. (Ja, jeg føler meg fattig med mine 6200 per måned hvor 3800 forsvinner i husleie og strøm)

Men jeg klarer ikke manne meg opp, jeg klarer ikke møte fryktene. Jeg har prøvd i årevis å takle fobiene mine, men det har fungert like godt som det å slutte å skjelve eller tørrhoste. Ingen medisiner jeg har tatt så langt har hjulpet, ingen behandlinger fra forskjellige spesialister har gjort ting bedre, ingen samtaler med pratemennesker - alt fra helsesøster og bup til lege og psykolog - har gjort ting bedre.

Jeg blir bare verre og verre. Jeg syter og klager og mister potensielle venner på det, jeg klarer ikke ta valg - enkle eller vanskelige, jeg syter mer, og jeg leser ikke enkle tegn.

Kort sagt, jeg er dømt til å ikke overleve om det er sånn at den sterkeste overlever.

Lenke til kommentar
Riktig Skarstad. En oppvakt forumbruker dette her. Vil det isåfall si at ingen våger å ta utfordringen i å nevne de positive sider? Eller betyr dette simpelt hen at jeg har rett? Kanskje deler dere andre mitt syn fordi dere også deler mine verdier? Er det rett og slett slik at brorparten av forumets medlemmer også er de som er mer eller mindre kritiske til konseptet "gå ut på byen"?
Positivt: Du treffer nye folk! \o/

Datasmurf: Jeg får også 6200 i mnd og betaler 4k i husleie. Men hey, selve UNDERVISNINGEN er gratis og det er da ikke... a given!

Og når det gjelder fobiene, prøv å start i det små? Ikke hopp hodestups inn i alt på en gang samme dag.

Endret av Knut Erik
Lenke til kommentar

Jeg har prøvd å starte i det små.

Prøvd å kvitte meg med insektsfobien ett år, tunnellfobien det neste året, fjellras-fobien et annet år ... Prøvd å finne ut hvorfor jeg alltid skjelver på hendene og over hele kroppen, uansett hvor avslappet jeg er - det er ikke av kulde, for jeg fryser ca aldri og prøvd forskjellige behandlinger for å slutte og skjelve, uten at det har virket.

Jeg har prøvd mye rart for mye forskjellig opp gjennom de mange og lange år, bare for å finne ut at ingenting har hjulpet meg og at jeg bare har blitt verre og verre.

Smil til verden og oppdag at hunder springer over gata og bjeffer og flekker tenner mot det, evt. at katter hopper fra ingensteds og setter klørne i brystkassa di og freser.

Dyr reagerer negativt på meg, åkke som.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...