Sirslask Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 mMmm... Cheeseburgers Can i haz un? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Nå stikker jeg. Er ytrefilet på gang! ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 A Perfect Circle - Mer de Noms Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 "Happargrgagraorgagrgraogro!" Noen som har noe musikk å annbefale for meg? Er åpen for alle forslag Air - Pocket Symphony, Avril Lavigne - The Best Damn Thing, Joanna Newsom - Ys eller Justin Timberlake - Futuresex/Lovesounds. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg er tilbake I 2 timer satt jeg og snakket med ei av mine bestevenninner som jeg omtrent ikke har møtt siden barneskolen. Det var godt å få snakket med henne igjen, og jeg er sikker på at jeg skal finne på noe med ho snart. Ho har opplevd mye fælt siste året Har lagt ut bilde i RPP, til den (de) som ønsket det Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 *deler burgere med slasken* Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Noen som har noe musikk å annbefale for meg? Er åpen for alle forslag Pendulum - Granite Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Slasken, Peter Frampton - Do You Feel Like We Do Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hvordan musikk foretrekker du mest slasken? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hvordan musikk foretrekker du mest slasken? Han sa han var åpen for alt. Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Nå ble jeg glad, lasta ned masse nydelig asiatisk musikk<3 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Sirslask: Neil Young, Harvest Moon. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hvordan musikk foretrekker du mest slasken? Det meste, bare ikke Inga og Bubbels Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Blir litt vanskelig å anbefale musikk hvis jeg ikke vet noe annet av hva han hører på. Men du kan jo prøve deg på litt av den gode norske rocken som f eks den nye Best Of plata til BigBang Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Lillebror prøver desperat å lære seg korrekt bruk av sarkasme og ironi. Dette er litt trist. Jeg prøver ikke en gang, og jeg klarer ikke slutte. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Best Of plata til BigBang Støttes. Jævli' god plate. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Vet... litt synd at jeg har begynt å få øynene opp for BigBang først etter jeg har sett dem live 3 ganger (har ikke nytet de gangene så mye som jeg hadde gjort nå) De er forresten fryktelig gode live, og jeg digger mange av sangene deres. Sanger som Wild Bird, Welcome to the Mountains, One of a kind osv (mye bra) passer i de fleste sammenhenger. BigBang er musikk som de fleste klarer å høre på. Enten om du sitter og slapper av med noen folk, sitter alene eller rett og slett bare vil slappe av. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 "Happargrgagraorgagrgraogro!" Enig Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Vet... litt synd at jeg har begynt å få øynene opp for BigBang først etter jeg har sett dem live 3 ganger (har ikke nytet de gangene så mye som jeg hadde gjort nå) De er forresten fryktelig gode live, og jeg digger mange av sangene deres. Sanger som Wild Bird, Welcome to the Mountains, One of a kind osv (mye bra) passer i de fleste sammenhenger. BigBang er musikk som de fleste klarer å høre på. Enten om du sitter og slapper av med noen folk, sitter alene eller rett og slett bare vil slappe av.Jepp. Men det som er diggest med Big Bang, som gjør at det passer i nesten ALLE mulige settinger, er måten ting går så soothly. Alt har en harmoni som gjør alt slækt og fint. Vintermåne: Sjekk ut Dying Fetus. Endret 10. januar 2008 av Hylo Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Neialtså, nå får jeg henta til massiv horing jeg også. 99% av fritida mi bortevekk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg