Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er tilbake :) I 2 timer satt jeg og snakket med ei av mine bestevenninner som jeg omtrent ikke har møtt siden barneskolen. Det var godt å få snakket med henne igjen, og jeg er sikker på at jeg skal finne på noe med ho snart. Ho har opplevd mye fælt siste året :(

Har lagt ut bilde i RPP, til den (de) som ønsket det ;)

Lenke til kommentar

Vet... litt synd at jeg har begynt å få øynene opp for BigBang først etter jeg har sett dem live 3 ganger (har ikke nytet de gangene så mye som jeg hadde gjort nå) :( De er forresten fryktelig gode live, og jeg digger mange av sangene deres. Sanger som Wild Bird, Welcome to the Mountains, One of a kind osv (mye bra) passer i de fleste sammenhenger. BigBang er musikk som de fleste klarer å høre på. Enten om du sitter og slapper av med noen folk, sitter alene eller rett og slett bare vil slappe av.

Lenke til kommentar
Vet... litt synd at jeg har begynt å få øynene opp for BigBang først etter jeg har sett dem live 3 ganger (har ikke nytet de gangene så mye som jeg hadde gjort nå) :( De er forresten fryktelig gode live, og jeg digger mange av sangene deres. Sanger som Wild Bird, Welcome to the Mountains, One of a kind osv (mye bra) passer i de fleste sammenhenger. BigBang er musikk som de fleste klarer å høre på. Enten om du sitter og slapper av med noen folk, sitter alene eller rett og slett bare vil slappe av.
Jepp.

Men det som er diggest med Big Bang, som gjør at det passer i nesten ALLE mulige settinger, er måten ting går så soothly. Alt har en harmoni som gjør alt slækt og fint. :fun:

Vintermåne: Sjekk ut Dying Fetus.

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...