Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Søker person til å passe på meg og roe meg ned her jeg ligger og skjelver og er livredd etter at en maur kravla på magen min.

Holdt på å svime av da jeg oppdaga den der, og nå kjenner jeg panikken komme sigende ...

Vel, jeg sier ikke at du er stor. Men se på størrelsen på mauren, og så størrelsen din. Maur er ganske sterke, men ikke så sterke at de kan løfte mennesker, eller gjøre deg no :p

Hjelper ikke så mye på maurskrekken min det, gjør det vel?

Eller hvor enn mye folk sier til meg at sukkermaur ikke er farlige, ikke biter, ikke kommer inn i hjernen min via ørene, ikke ender opp i blodet mitt og eter seg ut av årene, hjertet, hjernen osv.

Jeg er livredd likevel. For det, for de. Maur gir meg maks panikk. Akkurat som fluer, bier, humler, veps, maneter, møll, kongroer o.l. Jeg blir livredd. Føler jeg besvimer, blir kvalm, får panikk og angst. Klarer ikke sove.

En liten sukkermaur blir til en sverm av soldatmaur som spiser beina av meg og fortsetter til de har fortært hele meg.

Jeg er så redd, uansett hvor små og tilsynelatende ufarlige de er (vel, sukkermaur er vel generelt ufarlige for mennesker).

Jeg bare takler de ikke.

Lenke til kommentar
Hjelper ikke så mye på maurskrekken min det, gjør det vel?

Eller hvor enn mye folk sier til meg at sukkermaur ikke er farlige, ikke biter, ikke kommer inn i hjernen min via ørene, ikke ender opp i blodet mitt og eter seg ut av årene, hjertet, hjernen osv.

Jeg er livredd likevel. For det, for de. Maur gir meg maks panikk. Akkurat som fluer, bier, humler, veps, maneter, møll, kongroer o.l. Jeg blir livredd. Føler jeg besvimer, blir kvalm, får panikk og angst. Klarer ikke sove.

En liten sukkermaur blir til en sverm av soldatmaur som spiser beina av meg og fortsetter til de har fortært hele meg.

Jeg er så redd, uansett hvor små og tilsynelatende ufarlige de er (vel, sukkermaur er vel generelt ufarlige for mennesker).

Jeg bare takler de ikke.

Er det noe du ikke er redd for?

Lenke til kommentar

Nora, godt spørsmål.

Uhm. Mørket?

Det har jeg bare respekt for. Og elva. Jeg liker elver, men jeg har respekt for dypet og hvilke kreaturer man enn finner i de.

Og fosser er jeg heller ikke redd. Bare dyp respekt. Og skog.

Hmm ... Og skrekkfilmer, siden jeg bare ler av de.

Og gullfisker.

Det tror jeg var alt.

Lenke til kommentar
Nora, godt spørsmål.

Uhm. Mørket?

Det har jeg bare respekt for. Og elva. Jeg liker elver, men jeg har respekt for dypet og hvilke kreaturer man enn finner i de.

Og fosser er jeg heller ikke redd. Bare dyp respekt. Og skog.

Hmm ... Og skrekkfilmer, siden jeg bare ler av de.

Og gullfisker.

Det tror jeg var alt.

er du redd meg?

Lenke til kommentar

Hmm... jeg tror jeg legger meg jeg.

våken siden 6 i dag. Tidlig opp i morgen. Garantert en sen kveld i morgen. Sen kveld på mandag (forberedelse prøvemuntlig, engelsk), sen kveld på tirsdag (øve til samf. prøve! =D )

Jeg har en slitsom uke, foran meg ><

Såå... god natt, godtfolk, og andre småtroll :) (inkludert biril)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...