Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dama*
Så din signatur er ikke "gyldig" lengre?

Såfall, grats da mann :)

Ja, bruker sånn ingeniør regneprogram :p
Ahh...hmm..Ja da blir det straks litt værre. Få kastet driten inn på service asap zulu.

Viktig å ha læremidlene iorden :)

Hur har så den damen det på en sen lørdagskveld?

Lenke til kommentar
Ahh...hmm..Ja da blir det straks litt værre. Få kastet driten inn på service asap zulu.

Viktig å ha læremidlene iorden :)

Hur har så den damen det på en sen lørdagskveld?

Har kjemi på mandag og fysikk på onsdag, så rekker det ikke... Tror jeg skal ha ny, har vært så mye dritt med den.

Har en deprimerende lørdagskveld :( Hvordan går det med deg i dag?

Endret av Nora90
Lenke til kommentar
Har kjemi på mandag og fysikk på onsdag, så rekker det ikke... Tror jeg skal ha ny, har vært så mye dritt med den.

Har en deprimerende lørdagskveld :( Hvordan går det med deg i dag?

Vel hvis du har råd til en ny så go for it. Alltid kjekt med noe nytt. Dog, skal du ha noe nytt så husk på å få noe som er stabilt og faktisk kan tåle en støyt. Suger med knuste skjerm :mad:

En meeeeeeeeeehh lørdagskveld her også egentlig så vi er nok litt i samme båt. Vekket klokka 6 i morrest og har ligget dautrøtt hele dagen og ikke foretatt meg noe som helst annet en å se på Six Feet Under. Mitt sosiale liv er dødt som fy. hurray.

edge: Nå har jeg ikke lyd da så jeg kan ikke bedømme kvaliteten på han som synger med....idol? W H A T ? :\

Lenke til kommentar
Vel hvis du har råd til en ny så go for it. Alltid kjekt med noe nytt. Dog, skal du ha noe nytt så husk på å få noe som er stabilt og faktisk kan tåle en støyt. Suger med knuste skjerm :mad:

En meeeeeeeeeehh lørdagskveld her også egentlig så vi er nok litt i samme båt. Vekket klokka 6 i morrest og har ligget dautrøtt hele dagen og ikke foretatt meg noe som helst annet en å se på Six Feet Under. Mitt sosiale liv er dødt som fy. hurray.

Pappa har råd til ny :D Men hva er stabilt?

Og vet det med sosialt liv, er ikke lett... Mitt får liv igjen til uka da, heldigvis :D

Lenke til kommentar
b-real: Han var okei.

Skulle ikke du sende meg melding, btw? Greide du ikke å finne nummeret uten hjelp? :roll:

Hvem var okei?

Nei jeg hørte ikke noe mer så jeg la det litt på hylla egentlig. Sorry.

Orket ikke styret å sette himmel å jord i bevegelse via jungeltelegrafen.

Nora: Til uka? å?

Lenke til kommentar
Hvem var okei?

Nei jeg hørte ikke noe mer så jeg la det litt på hylla egentlig. Sorry.

Orket ikke styret å sette himmel å jord i bevegelse via jungeltelegrafen.

Han første sangeren.

Og her søkte jeg opp og lagra nummeret ditt og greier. :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...