b-real Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Henger med fruehehehehahahah....Heforno? Joda, men det er mer det at jeg trenger dataen siden det er kalkulatoren min...Type avansert kalkulator eller da? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Type avansert kalkulator eller da? Ja, bruker sånn ingeniør regneprogram Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Dama*Så din signatur er ikke "gyldig" lengre?Såfall, grats da mann Ja, bruker sånn ingeniør regneprogram Ahh...hmm..Ja da blir det straks litt værre. Få kastet driten inn på service asap zulu.Viktig å ha læremidlene iorden Hur har så den damen det på en sen lørdagskveld? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Ahh...hmm..Ja da blir det straks litt værre. Få kastet driten inn på service asap zulu.Viktig å ha læremidlene iorden Hur har så den damen det på en sen lørdagskveld? Har kjemi på mandag og fysikk på onsdag, så rekker det ikke... Tror jeg skal ha ny, har vært så mye dritt med den. Har en deprimerende lørdagskveld Hvordan går det med deg i dag? Endret 26. april 2008 av Nora90 Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Så din signatur er ikke "gyldig" lengre? Les: Damahahahahaha Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Shit, tror jeg må begynne å se på American Idol igjen! Den karen var jo rå! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Død over maur og insekter :| Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Insekter er nyttedyr. Noen av dem, i hvert fall. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Jojo, men må de på død og liv klatre på meg, i senga mi og i PCen min og heller respektere folk med fobier mot de? Teite dyr : < Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Har kjemi på mandag og fysikk på onsdag, så rekker det ikke... Tror jeg skal ha ny, har vært så mye dritt med den.Har en deprimerende lørdagskveld Hvordan går det med deg i dag? Vel hvis du har råd til en ny så go for it. Alltid kjekt med noe nytt. Dog, skal du ha noe nytt så husk på å få noe som er stabilt og faktisk kan tåle en støyt. Suger med knuste skjerm En meeeeeeeeeehh lørdagskveld her også egentlig så vi er nok litt i samme båt. Vekket klokka 6 i morrest og har ligget dautrøtt hele dagen og ikke foretatt meg noe som helst annet en å se på Six Feet Under. Mitt sosiale liv er dødt som fy. hurray. edge: Nå har jeg ikke lyd da så jeg kan ikke bedømme kvaliteten på han som synger med....idol? W H A T ? :\ Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 b-real: Han var okei. Skulle ikke du sende meg melding, btw? Greide du ikke å finne nummeret uten hjelp? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Vel hvis du har råd til en ny så go for it. Alltid kjekt med noe nytt. Dog, skal du ha noe nytt så husk på å få noe som er stabilt og faktisk kan tåle en støyt. Suger med knuste skjerm En meeeeeeeeeehh lørdagskveld her også egentlig så vi er nok litt i samme båt. Vekket klokka 6 i morrest og har ligget dautrøtt hele dagen og ikke foretatt meg noe som helst annet en å se på Six Feet Under. Mitt sosiale liv er dødt som fy. hurray. Pappa har råd til ny Men hva er stabilt? Og vet det med sosialt liv, er ikke lett... Mitt får liv igjen til uka da, heldigvis Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Pappa har råd til ny Er Arendal det nye Bærum? Oo Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 edge: Nå har jeg ikke lyd da så jeg kan ikke bedømme kvaliteten på han som synger med....idol? W H A T ? :\ Kjøp deg høyttalere. Han her var enda sykere, btw Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Er Arendal det nye Bærum? Oo Nei, bare akkurat der jeg bor Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 *vil ha et sosialt liv som strekker seg utenfor internett* Ooh, og lenge leve skremmende livlige hallusinasjoner. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 b-real: Han var okei.Skulle ikke du sende meg melding, btw? Greide du ikke å finne nummeret uten hjelp? Hvem var okei?Nei jeg hørte ikke noe mer så jeg la det litt på hylla egentlig. Sorry. Orket ikke styret å sette himmel å jord i bevegelse via jungeltelegrafen. Nora: Til uka? å? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Hvem var okei?Nei jeg hørte ikke noe mer så jeg la det litt på hylla egentlig. Sorry. Orket ikke styret å sette himmel å jord i bevegelse via jungeltelegrafen. Han første sangeren. Og her søkte jeg opp og lagra nummeret ditt og greier. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Nora: Til uka? å? Da et tentamene ferdig 3 fester på 4 dager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg