MrBjoern Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Aww, sure. nå som jeg får nytt rom og greier. Så blir det jo faktisk plass også. Oo *friste med fri internettilgang* Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Aww, sure. nå som jeg får nytt rom og greier. Så blir det jo faktisk plass også. Oo *friste med fri internettilgang* Kan ikke du flytte in her så vi får en leilgihet for oss selv.. Med dobbeltseng Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Småpenger, Pusur. Right. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Hva i helvete! Belysning på laptop-skjermen er borte, så jeg sitter her som en nisse med lommelykt for å prøve å få noe hjelp. Tenkte å spørre her siden det er en del folk. Har prøvd å starte om, men hjalp ikke. Har også sjekka alle innstillingene. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Hva i helvete! Belysning på laptop-skjermen er borte, så jeg sitter her som en nisse med lommelykt for å prøve å få noe hjelp. Tenkte å spørre her siden det er en del folk. Har prøvd å starte om, men hjalp ikke. Har også sjekka alle innstillingene. Er strømforsyningen koblet til? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Hva i helvete! Belysning på laptop-skjermen er borte, så jeg sitter her som en nisse med lommelykt for å prøve å få noe hjelp. Tenkte å spørre her siden det er en del folk. Har prøvd å starte om, men hjalp ikke. Har også sjekka alle innstillingene. Finn frem skrutrekkeren, enten har lyset gått eller kretsen tatt kvelden Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Hold nede "FN" og trykk "pil opp". Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Strømforsyningen er koblet til. Jeg har prøvd alle fn-kombinasjonene for skjerm. edit: Mikkel, hva kan jeg gjøre hvis jeg åpner den da? Bryter jeg ikke garantien da? Endret 26. april 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 EEEEEEEEPLEEEEEEE!Quayle? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Strømforsyningen er koblet til. Jeg har prøvd alle fn-kombinasjonene for skjerm. edit: Mikkel, hva kan jeg gjøre hvis jeg åpner den da? Bryter jeg ikke garantien da? Jo, så send den til service eller noe Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Aner ikke hvorfor, men jeg blir bestandig glad for å se deg, kan være at jeg liker avataren din. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Faen, jeg som er helt avhengig av denne boksen. Den stasjonære har også røket, så da sitter jeg her i mange dager uten pc. awmagad Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Gawd. Hvor langt har ikke sosialfobien kommet når jeg ikke engang klarer å være sammen med nær slekt for å slarve, bli dridas og pisse i hagen til naboen? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Aner ikke hvorfor, men jeg blir bestandig glad for å se deg, kan være at jeg liker avataren din.Du bare elsker meg. Er mange som gjør det, helt uforklarlig. Jeg er vel bare et fantastisk menneske tvers igjennom, som er lett å digge. :] Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Kanskje det du. *spooky* Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Hva i helvete! Belysning på laptop-skjermen er borte, så jeg sitter her som en nisse med lommelykt for å prøve å få noe hjelp. Tenkte å spørre her siden det er en del folk. Har prøvd å starte om, men hjalp ikke. Har også sjekka alle innstillingene. I feel you! Her den andre dagen sluknet dataen min helt. Jeg får ikke startet den Og jeg er midt oppi alle tentamene Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Du har vel backup Nora? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 *gjesp* Afton slask, står til? Lenge siden en har sett deg her inne. Gjør for tida? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 *gjesp* Afton slask, står til? Lenge siden en har sett deg her inne. Gjør for tida? Henger med fruehehehehahahah.... Fapper, spiller Nintendo og glor på film, i den rekkefølgen Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Du har vel backup Nora? Joda, men det er mer det at jeg trenger dataen siden det er kalkulatoren min... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg