Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Det en kommer over...

Nja, joda. Men det innebærer diverse tvilsomme greier, og det å blande har jeg erfart ikke alltid er like smart. *host*

Er det virkelig en ønsket effekt å miste selvbeherskelsen, våkne dagen etter med hodepine, kvalme, svettetokter og nevnte jeg den dundrende hodepinen?

Jeg er aldri dårlig dagen derpå. :dontgetit: Og så drikker jeg ikke så mye at jeg kobler totalt ut. Har erfart en eller to smååå blackouter der det er visse ting jeg absolutt ikke husker, men. Hva er selvbeherskelse, btw? :whistle:

Endret av Kibs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Man må velge den skolen som er nærast. Om ikkje man har spesielle grunnar for å gå ein annen stad. Slik er det i alle fall her. Eg veit ikkje om det gjeld heile landet.

Tullball. Så lenge skolen er i hjemkommunen din har det absolutt ingenting å si hvor den ligger.

Lenke til kommentar
Er det virkelig en ønsket effekt å miste selvbeherskelsen, våkne dagen etter med hodepine, kvalme, svettetokter og nevnte jeg den dundrende hodepinen?

En jævlig dagen derpå kommer bare så lenge man ikke tar visse forhåndsregler som de fleste burde huske / kunne nå :p

Jaha? La være å drikke?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
da har jeg vært å kjøpt dyre joggesko og jordbær :D

Jordbær? :dontgetit:

Så de hadde på rema, men de var så hvite på tuppen at jeg ikke fikk så lyst på det:(

Lenke til kommentar

En jævlig dagen derpå kommer bare så lenge man ikke tar visse forhåndsregler som de fleste burde huske / kunne nå :p

Jaha? La være å drikke?

Nei. Popp en allergitablett alà Zyrtec før du begynner å drikke. Drikker du mye, tar du én før du kvelder og føler du deg uggen når du våkner, tar du en til og så går det seg av utover dagen.

Ellers, som Kibs sa, drikk masse vann, spis gjerne litt saltmat e.l. før du legger deg, når du våkner, drikk mer vann, spis mat som speilegg, pytt i panne, snurring etc.

Det fungerer alltid på meg / venna mine.

Blir bare fyllesyk når jeg drikker til jeg blekker.

Lenke til kommentar

Ja, det er veldig lurt å spise salt mat - spesielt siden vannmangel er grunnen til at man føler seg fucked dagen derpå. Jeg bruker vanligvis å ha iskald Cola i kjøleskapet til å reparere med, men jeg er faktisk helt tom for Cola i dag. Dessuten så funker det godt med SuperChips eller Crispers som bakrusmat.

Jeg må nesten gå ned på kiosken for å kjøpe ting, men jeg klarer ikke å reise meg opp fra sofaen for å gå ned de fire etasjene og de 300 metrene bort til kiosken. Jeg har masser av motivasjon, men jeg mangler motivasjon til å gjøre det hvis dere forstår hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
da har jeg vært å kjøpt dyre joggesko og jordbær :D

Jordbær? :dontgetit:

Så de hadde på rema, men de var så hvite på tuppen at jeg ikke fikk så lyst på det:(

hehe ja var gode de jeg kjøpte. ikkeno hvite tupper osv.

Hm, får stikke innom senere. ;p

Men skal spille litt, snakkes godtfolk

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...