Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

God morgen forumfolk. Bah, jeg er sliten i hodet mitt etter litt for mye å drikke i natt. Jeg tror ikke jeg har blitt helt edru enda heller. Dessuten er jeg tom for Cola så snart må jeg stå opp for å gå ned på kiosken. Hodet mitt.
God bedring på turen ned til butikken :)

Har sittet å vurdert om en skal planlegge ei fylla neste helg jeg.

Ikke gjør det. Det blir bare hodepine og elendighet ut av det. Jeg skal herved slutte å drikke alkohol. Jeg er ferdig med dritten, jeg skal aldri være i bakrus mer. Nå er det slutt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så var det store spørsmålet.. hva skal en drikke i russetida? :hmm: Tips?
Munkholm. :p

Ikke gjør det. Det blir bare hodepine og elendighet ut av det. Jeg skal herved slutte å drikke alkohol. Jeg er ferdig med dritten, jeg skal aldri være i bakrus mer. Nå er det slutt.
Hahahaha!
Lenke til kommentar
Ja, men man har ikke lov til å ta en annen plass en hjemplassen, eller så må man lage en syk stor sak av det...

hørt om LOSA elns?

Du har jo en grunn for det da. At en av dine foresatte skal flytte til Sigerfjorden. Hallo lizm, hva mere grunn trenger man?
Lenke til kommentar
Det har blitt sagt før. ^^

Munkholm. :p

Må sprites opp en del i så fall. :roll:

Lenke til kommentar

JO, men nå mener jeg det. Jeg har tenkt litt i dag og kommet frem til at jeg faktisk ikke har noe behov for å drikke alkohol. Det er en stor utgiftspost på mitt budsjett, jeg tjener ikke noe på det, det er slitsomt, man gjør idiotiske ting, jeg finner ikke én positiv ting med å drikke alkohol. Egentlig er det jo ikke godt å våkne opp med kjeften full av mose og ett hode som holder på å sprenges. Nei, jeg skal slutte å drikke.

Lenke til kommentar
JO, men nå mener jeg det. Jeg har tenkt litt i dag og kommet frem til at jeg faktisk ikke har noe behov for å drikke alkohol. Det er en stor utgiftspost på mitt budsjett, jeg tjener ikke noe på det, det er slitsomt, man gjør idiotiske ting, jeg finner ikke én positiv ting med å drikke alkohol. Egentlig er det jo ikke godt å våkne opp med kjeften full av mose og ett hode som holder på å sprenges. Nei, jeg skal slutte å drikke.

Det er morsomt og sosialt?

Lenke til kommentar

Kibs: Vin for halvparten av penga og himkok for resten ^^

Ikke et sjakktrekk å drikke absinth fra lander i øst, ei heller å skylle ned den horrible smaken med ei flaske Jägermeister.

Gir en mindre gøyal blackout, jeg vet ikke helt. Husker ikke noe av opplevelsen. Bare et sort hull midt i russetida.

Vodka er stort sett en kjær venn. Har du rom, får du mange venner. Har du et kamera på lager, fylles fjesboken din opp av folk du egentlig ikke husker, men som du har bilder i fleng av :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Morn, morn, morn! Da skal jeg bare bytte så ut å spise asfalt ;D

Steike. Godt fordøyelsessystem du har da.

Artikar :roll:

Det var tungt. Fikk sting etter 5-6 km. Sprang nesten 8 km så må si meg fornøyd (gikk litt).

Jaaaaaaaaa.... Mixe no' mat å legge meg ut på verandaen med masse musikk kanskje? :hmm:

Deilig å bo på "landet".

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Er det virkelig en ønsket effekt å miste selvbeherskelsen, våkne dagen etter med hodepine, kvalme, svettetokter og nevnte jeg den dundrende hodepinen?

Ja?

Lenke til kommentar
Er det virkelig en ønsket effekt å miste selvbeherskelsen, våkne dagen etter med hodepine, kvalme, svettetokter og nevnte jeg den dundrende hodepinen?

En jævlig dagen derpå kommer bare så lenge man ikke tar visse forhåndsregler som de fleste burde huske / kunne nå :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...