Kexxy er sexxy! Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Jaaaaaa...Visste du ikke det? SQUAT? Lal, nei. Var ukjent for meg. Så du blir å velge bø da? Læreren valgte Bø siden jeg bodde i bø. Men jeg vil være på sortland.. da.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Er da ingen som skal komme å fortelle deg hvor du skal gå på skole mann. Det har de ikke lov til. Søk på sortland du. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Er da ingen som skal komme å fortelle deg hvor du skal gå på skole mann. Det har de ikke lov til. Søk på sortland du. Ja, okei, får se.. skal spille litt her så.. kjeder livet av meg.. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Chuck Norris once ate three 72 oz. steaks in one hour. He spent the first 45 minutes having sex with his waitress. Haha! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Er det mulig å klage inn en eksamenskarakter? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Er ikke slik at lærerene skal bestemme hvor du skal ta din utdanning fordi at "det forhindrer fraflytting" (rock mot fraflytting) Er du som skal gå videre i livet ditt og leve ditt egent liv og ikke etter deres som har valgt å bli boende i Bø. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Og...skal ikke du skriver på nynorsk? Gløymde det. Fortsatt tidleg på morran. Nei, som nemnd, gjer det du følar passer deg best. Endret 26. april 2008 av Faces Down Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Er det mulig å klage inn en eksamenskarakter?Ja det er mulig. Ta kontakt med skolen. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 God morgen forumfolk. Bah, jeg er sliten i hodet mitt etter litt for mye å drikke i natt. Jeg tror ikke jeg har blitt helt edru enda heller. Dessuten er jeg tom for Cola så snart må jeg stå opp for å gå ned på kiosken. Hodet mitt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 God morgen forumfolk. Bah, jeg er sliten i hodet mitt etter litt for mye å drikke i natt. Jeg tror ikke jeg har blitt helt edru enda heller. Dessuten er jeg tom for Cola så snart må jeg stå opp for å gå ned på kiosken. Hodet mitt.God bedring på turen ned til butikken Har sittet å vurdert om en skal planlegge ei fylla neste helg jeg. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Er ikke slik at lærerene skal bestemme hvor du skal ta din utdanning fordi at "det forhindrer fraflytting" (rock mot fraflytting) Er du som skal gå videre i livet ditt og leve ditt egent liv og ikke etter deres som har valgt å bli boende i Bø. Man må velge den skolen som er nærast. Om ikkje man har spesielle grunnar for å gå ein annen stad. Slik er det i alle fall her. Eg veit ikkje om det gjeld heile landet. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Er ikke slik at lærerene skal bestemme hvor du skal ta din utdanning fordi at "det forhindrer fraflytting" (rock mot fraflytting) Er du som skal gå videre i livet ditt og leve ditt egent liv og ikke etter deres som har valgt å bli boende i Bø. Ja, men man har ikke lov til å ta en annen plass en hjemplassen, eller så må man lage en syk stor sak av det... hørt om LOSA elns? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Har sittet å vurdert om en skal planlegge ei fylla neste helg jeg.Jeg skal dra hjemover i dag, og ha en skikkelig fest i hadelands mørke skoger. White russian skal drikkes til den store gullmedaljen, godt mulig det blir gauling av Poison på sing star og. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Det blir det uten tvil på meg. Fylla, altså. I alle fall natt til første. ^^ Jeg skal dra hjemover i dag, og ha en skikkelig fest i hadelands mørke skoger. White russian skal drikkes til den store gullmedaljen, godt mulig det blir gauling av Poison på sing star og. Som nevnt før: wr er ikke alltid det beste å drikke seg full på. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Det blir det uten tvil på meg. Fylla, altså. I alle fall natt til første. ^^Uff, denne russetiden.. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Uff, denne russetiden.. Jada, bare lat som at du ikke har lyst til å være russ igjen. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Som nevnt før: wr er ikke alltid det beste å drikke seg full på. Hmm. Får ta med litt alternativt blandevann da. Og noen av romrestene jeg har stående, kanskje. Vodka er jo egentlig ikke godt. Jada, bare lat som at du ikke har lyst til å være russ igjen.Jeg tok meg i å nynne på årets russelåt i går. xD Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Jeg tok meg i å nynne på årets russelåt i går. xD Jag vet du vil ha mej... Det eneste jeg kan. Den er grusom. >.< Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Jag vet du vil ha mej... Right you are. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Så var det store spørsmålet.. hva skal en drikke i russetida? Tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg