Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke slik at lærerene skal bestemme hvor du skal ta din utdanning fordi at "det forhindrer fraflytting" (rock mot fraflytting)

Er du som skal gå videre i livet ditt og leve ditt egent liv og ikke etter deres som har valgt å bli boende i Bø.

Lenke til kommentar
God morgen forumfolk. Bah, jeg er sliten i hodet mitt etter litt for mye å drikke i natt. Jeg tror ikke jeg har blitt helt edru enda heller. Dessuten er jeg tom for Cola så snart må jeg stå opp for å gå ned på kiosken. Hodet mitt.
God bedring på turen ned til butikken :)

Har sittet å vurdert om en skal planlegge ei fylla neste helg jeg.

Lenke til kommentar
Er ikke slik at lærerene skal bestemme hvor du skal ta din utdanning fordi at "det forhindrer fraflytting" (rock mot fraflytting)

Er du som skal gå videre i livet ditt og leve ditt egent liv og ikke etter deres som har valgt å bli boende i Bø.

Man må velge den skolen som er nærast. Om ikkje man har spesielle grunnar for å gå ein annen stad. Slik er det i alle fall her. Eg veit ikkje om det gjeld heile landet.

Lenke til kommentar

Ja, men man har ikke lov til å ta en annen plass en hjemplassen, eller så må man lage en syk stor sak av det...

hørt om LOSA elns?

Lenke til kommentar
Har sittet å vurdert om en skal planlegge ei fylla neste helg jeg.
Jeg skal dra hjemover i dag, og ha en skikkelig fest i hadelands mørke skoger. White russian skal drikkes til den store gullmedaljen, godt mulig det blir gauling av Poison på sing star og. :wee:
Lenke til kommentar

Det blir det uten tvil på meg. Fylla, altså. I alle fall natt til første. ^^

Jeg skal dra hjemover i dag, og ha en skikkelig fest i hadelands mørke skoger. White russian skal drikkes til den store gullmedaljen, godt mulig det blir gauling av Poison på sing star og. :wee:

Som nevnt før: wr er ikke alltid det beste å drikke seg full på. :p

Lenke til kommentar
Som nevnt før: wr er ikke alltid det beste å drikke seg full på. :p
Hmm. Får ta med litt alternativt blandevann da. Og noen av romrestene jeg har stående, kanskje. Vodka er jo egentlig ikke godt.

Jada, bare lat som at du ikke har lyst til å være russ igjen.
Jeg tok meg i å nynne på årets russelåt i går. xD
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...