Kexxy er sexxy! Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Naaaa... vet ikke, kanskje skaffe hybel, osv.. jobb og sånt. ^^Dra å plage biril. ^_^ hva jobber du som, og hva gjør du på jobben? Så gøy Jeg jobber i butikk, på verdens vakreste sted. Høres ikke noe gøy ut, men det er så artig hva slags butikk er det? undertøbutikk? xD Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 hva slags butikk er det? undertøbutikk? xD Neida, vanlig matbutikk Det er gøy med kasseapparater Jeg er ganske enkel... Hva skal du jobbe med? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Jeg fant nettopp en kakeoppskrift i bokhylla mi. Jeg er ikke for tidlig ute med å rydde her, det er i alle fall sikkert. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 hva slags butikk er det? undertøbutikk? xD Neida, vanlig matbutikk Det er gøy med kasseapparater Jeg er ganske enkel... Hva skal du jobbe med? Kasseapperater er gøy ja ^^ Skal gå på helse og sosial til neste år, men hva jeg skal bli det aner jeg ikke. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Yay, familieselskap i kveld, og typen skal ut, så jeg har ingen å sende meldinger med. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Dra å plage biril. ^_^Bring it on Det hadde vært noe, b-real.^^Jah, det hadde virkelig det. Et lite fristed ifra hverdagen med filmtitting og alt mulig annet. PC-er disponibelt for de som ville ønske det...masse digg musikk og ikke minst få møte folk fra rundt om kring. Jeg fant nettopp en kakeoppskrift i bokhylla mi. Jeg er ikke for tidlig ute med å rydde her, det er i alle fall sikkert.Kake you say? Æ kain bake? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Dra å plage biril. ^_^Bring it on Plumbo + flaske med vann + kexxy = no go = boom. Endret 26. april 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Yay, familieselskap i kveld, og typen skal ut, så jeg har ingen å sende meldinger med. *melde seg frivillig*Neppe noe annet som skjer i kveld uansett Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 *melde seg frivillig*Neppe noe annet som skjer i kveld uansett Uuuh. Kewle greier. ^^ Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Kasseapperater er gøy ja ^^ Skal gå på helse og sosial til neste år, men hva jeg skal bli det aner jeg ikke. Hvorfor helse og sosial? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Kasseapperater er gøy ja ^^ Skal gå på helse og sosial til neste år, men hva jeg skal bli det aner jeg ikke. Hvorfor helse og sosial? Joeh, fordi. Dem trenger mere folk, alltid jobb å få, liksom. Også hørtes det litt spennende ut og sånt. ^^ Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Skal gå på helse og sosial til neste år, men hva jeg skal bli det aner jeg ikke. @kleiva da?Uuuh. Kewle greier. ^^Ja ikke sant? WOOOOOOOOOOOT!!!!!!!! Guns N' Roses tid. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Jeg tror helse og sosial er noe av det dummeste man kan velge. Man bør ta lang etterutdanning for å få en god jobb og flesteparten som går der, går der kun for å "slække'n". Hørte at 60% (eller noe) droppet ut av den linja. Men såklart, det kan hende du interesserer deg og at den linja passer for deg. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Skal gå på helse og sosial til neste år, men hva jeg skal bli det aner jeg ikke. @kleiva da? lawlz0r. Kleiva suger jo. Har jo vidregående i bø også da.. ca 1km unna huset mitt. ^^ men siden mamma og de skal flytte til sigerfjord såeh.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Det dummeste en kan velge? Pff...not thats just silly. Og...skal ikke du skriver på nynorsk? http://www.dailymotion.com/video/x21oen_ko...o-parody_people <- skulle ønske en var homo Endret 26. april 2008 av b-real Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Kexxy: For all del, hvis det er noe du vil så Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Har jo vidregående i bø også da.. ca 1km unna huset mitt. ^^men siden mamma og de skal flytte til sigerfjord såeh.. Men..sånn..har de helse og sosial i bø? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Omg, In Sorte Diaboli er så bra album. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Kexxy: For all del, hvis det er noe du vil så Jepp. =) Har jo vidregående i bø også da.. ca 1km unna huset mitt. ^^men siden mamma og de skal flytte til sigerfjord såeh.. Men..sånn..har de helse og sosial i bø? Jaaaaaa... Visste du ikke det? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Omg, In Sorte Diaboli er så bra album. Jah, er dyktig koselig album.Dog ikke like kos som å høre Mourning Palace live Jaaaaaa...Visste du ikke det? SQUAT? Lal, nei. Var ukjent for meg. Så du blir å velge bø da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg