b-real Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Jammen jeg vet at det ikke kommer til å gå bra uansett. Læreren er fra helvete! Skolen har tilogmed sagt til noen elever at de vet han er et problem, men de får han ikke vekk...Mkay...såpass. Vel..fu han da og heng heller her litt da Det "gjør lekser først, fritid etterpå" er overvurdert! Mye bedre å stresslese(haha, geddit? )i noen timer dagen før prøven. Huskes mye lettere. Synes jeg værtfall Det å sitte å lese rett før prøven funker ikke uansett. DJ_Dark: jeg BOR HER! *slenge fotene på bordet* Hmm...folks, hvis vi skulle ha bygget et hus/boligkompleks til DNFK hvordan har det sett ut? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Hva om jeg overtar huset ditt her inne da biril? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Mkay...såpass. Vel..fu han da og heng heller her litt da Okay Hmm...folks, hvis vi skulle ha bygget et hus/boligkompleks til DNFK hvordan har det sett ut? Stort Og teknisk... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Hur skal du klare å gjøre det? oO *vinke til Fagerhaug* Står til? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 heh, *føle seg ignorert*Nå er jeg lei meg, dama er borte og svarer ikke på tlf, jeg er trist, vet ikke hvorfor og nå går jeg og legger meg. God natt da, forumkaffe. Ta med zippo i tilfelle stearinlyset ikke fungerer.*klem* Ny dag i morgen min lille venn. Zippo? stearinlys? hva mener du? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Føler du deg gladere i dag? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Føler du deg gladere i dag? Helt klart. Femti skiver ost og et glass melk gjør susen altså. Enn der? er du glad? =) Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Helt klart.Femti skiver ost og et glass melk gjør susen altså. Enn der? er du glad? =) Så bra Er glad nok, men det ødelegger helga at jeg har kjemitentamen på mandag, og fysikk på onsdag Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Morn, morn, morn! Da skal jeg bare bytte så ut å spise asfalt ;D Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Helt klart.Femti skiver ost og et glass melk gjør susen altså. Enn der? er du glad? =) Så bra Er glad nok, men det ødelegger helga at jeg har kjemitentamen på mandag, og fysikk på onsdag Uffda, den er kjip den. har ei eller anna innlevering på mandag, men jeg husker ikke hva, pluss at det er konfirmasjon på søndag, og at jeg må opp kl 6. XD og det er ikke jeg som skal konfirmeres. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Uffda, den er kjip den.har ei eller anna innlevering på mandag, men jeg husker ikke hva, pluss at det er konfirmasjon på søndag, og at jeg må opp kl 6. XD og det er ikke jeg som skal konfirmeres. Det er ikke kult.. Men nå er det snart sommer Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Zippo? stearinlys? hva mener du? Jeg vet hva du gjorde i går så ikke prøv deg *skule på* Morn, morn, morn! Da skal jeg bare bytte så ut å spise asfalt ;D Steike. Godt fordøyelsessystem du har da. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Jeg tror det hadde sett ut som en kafée/bar. Med masse fights og sånt. Måtte hatt et fint skilt over døra da. "DNFK". Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Uffda, den er kjip den.har ei eller anna innlevering på mandag, men jeg husker ikke hva, pluss at det er konfirmasjon på søndag, og at jeg må opp kl 6. XD og det er ikke jeg som skal konfirmeres. Det er ikke kult.. Men nå er det snart sommer Jepp, sommer er kos. hva skal du i sommer da? Zippo? stearinlys? hva mener du? Jeg vet hva du gjorde i går så ikke prøv deg *skule på* Men.. men.. det skulle ikke være noen vitner. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Gah. 15 minutter til bussen går og jeg er NETTOPP ferdigsminket og nå må jeg ringe og kjefte på Unni ._. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Jepp, sommer er kos. hva skal du i sommer da? Jobbe og feste Gleder meg veldig til å jobbe, for jobben min er utrolig morsom. Skal du da? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Jeg tror det hadde sett ut som en kafée/bar. Med masse fights og sånt. Måtte hatt et fint skilt over døra da. "DNFK". Vi kunne ha hatt en kronerulling eller.no og startet en kafé ting og hatt årlige møter. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Jepp, sommer er kos. hva skal du i sommer da? Jobbe og feste Gleder meg veldig til å jobbe, for jobben min er utrolig morsom. Skal du da? Naaaa... vet ikke, kanskje skaffe hybel, osv.. jobb og sånt. ^^ Dra å plage biril. ^_^ hva jobber du som, og hva gjør du på jobben? Endret 26. april 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Naaaa... vet ikke, kanskje skaffe hybel, osv.. jobb og sånt. ^^Dra å plage biril. ^_^ hva jobber du som, og hva gjør du på jobben? Så gøy Jeg jobber i butikk, på verdens vakreste sted. Høres ikke noe gøy ut, men det er så artig Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Det hadde vært noe, b-real.^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg