Eplefe Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Baw. Å være våken er så oppskrytt. Og nesen min bør bare se til helvete å skjerpe seg ettersom den skal hulles i dag enten den vil eller ikke. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Skjerpe seg? Oppfører den seg ikke? oO Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Nei, den gjør ikke så. Den tetter seg til og sånn. Og oppfører seg generelt sett veldig teit. Blir noen heftige runder med nesespray i dag \o/ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Epinephrine ftw lizm. Er du skal ha hull henne da? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Blir en septumpiercing etter mye frem og tilbake. Hvis nesen min fortsatt er teit og nekter kan det være jeg tar den andre brystvorten i stedet, eller en industrial eller noe. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Hull i hver busk, hull i hver busk..oh wait. Hus i hver busk Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Blir ikke intimpiercing heelt enda, gitt. Må ta en prat med min kjære mor før jeg tar det steget. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Nesh...skal da ikke være pynt iveien da. hva opp med det lizm. *traske ned for litt mat og røyk* Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Nesh...skal da ikke være pynt iveien da. hva opp med det lizm. *traske ned for litt mat og røyk* Agreed. Holder meg unna de intime sonene. :3 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Er da ikke i veien. Mer til nytte. Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Her var det dødt Hva skjer ute i de norske hjem, denne lørdags morgen? Og akkuratt idet jeg sa det, var det udødt Endret 26. april 2008 av edge Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Er da ikke i veien. Mer til nytte. I VEIEN. EDO. U LOOOOOSE!*kremt* Hva skjer ute i de norske hjem, denne lørdags morgen?Fryktelig lite vil jeg tro egentlig. Hmmm...VT? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Jeg skal møte Vintermåne i dag. Om du leser dette, så ikke tro at eg er en uskyldig gutt på 16 år Endret 26. april 2008 av Olum Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 God morgen Her skjer det ikke noe. Vet jeg burde lese kjemi. Men frister det? Nei... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Jeg skal møte Vintermåne i dag. Om du leser dette, så ikke tro at eg er en uskyldig gutt på 16 år Er du ikke? Faen...trodde alle her var små jomfru-gutter God morgen Her skjer det ikke noe. Vet jeg burde lese kjemi. Men frister det? Nei...Hepp!Skal du bare gjøre, tenk på den gode følelsen du sitter med etterpå når du vet at du har lest og kan benytte tiden din på det du har lyst til Lenke til kommentar
Olum Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Det er det som er skummelt med forumet, man orker ikke lese til prøver eller gjøre lekser npr man heller kan sitte her og prate om ingenting. Jeg skal møte Vintermåne i dag. Om du leser dette, så ikke tro at eg er en uskyldig gutt på 16 år Er du ikke? Faen...trodde alle her var små jomfru-gutter Jeg er egentlig det, men jeg skal skremme karen til å tro at jeg er 60 år og pedofil. Mora mi tror det samme om han. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Hepp!Skal du bare gjøre, tenk på den gode følelsen du sitter med etterpå når du vet at du har lest og kan benytte tiden din på det du har lyst til Jammen jeg vet at det ikke kommer til å gå bra uansett. Læreren er fra helvete! Skolen har tilogmed sagt til noen elever at de vet han er et problem, men de får han ikke vekk... Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Skal du bare gjøre, tenk på den gode følelsen du sitter med etterpå når du vet at du har lest og kan benytte tiden din på det du har lyst til Det "gjør lekser først, fritid etterpå" er overvurdert! Mye bedre å stresslese(haha, geddit? )i noen timer dagen før prøven. Huskes mye lettere. Synes jeg værtfall Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 biril er her enda jo! Og alle andre Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Jeg er blitt fast inventar her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg