Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Well, jeg har fortsatt på plasteret. Må ha det på i to uker så em..better get used to it i guess. =/
Er nok lurt å ha det på ja, for er uhelle først ute så...

Ser det er masse folk innom tråden men som ikke sier noe...

HVA GJØR DERE? SNAKK TIL MEG! =(

/hug

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Natt DJ_D

Språk på den måten har en aldri hatt noe interesse for egentlig. Så lenge en gjør seg forstått av andre mennesker så kan det være akkurat det samme for meg egentlig. Klarer bare ikke helt å hive meg på den bølgen av folk som til tider må sitte å skrive rett hele tiden og ikke tåler skriveleifer i det hele tatt eller gramatiske gale setninger. Det blir for stress. Jeg er en lat mann og har tenkt til å forsette med det ei god stund til.

Lenke til kommentar
Skulle gjerne gjort det, men funker dårlig siden du skøyt av meg hodet i går.

Hater den flashen din når jeg er på vei inn til bombsite B. :mad:

*fnis*

Bare elsker å storme inn der og ta en ordentlig leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroooooooooooooooooooooooyyyyy. Er så effektivt og det er så få som spiller virkelig offensiv CS, fleste slapper av og lamer med AWP eller venter på at noen andre går inn. Statsen min suger pga det men jeg har det iallefall morro når jeg spiller ^_^

Og alle andre forhold du har hatt har godt bra i lengden, mtp. at du er singel? :hmm:
Vel..ja. Egentlig. At en nå er singel er vel det at en har isolert seg det siste året og at en fikk en liten spark i siden sist jeg prøvde meg.
Lenke til kommentar

øøøh...ja? :roll:

hvis en var i et forhold da vel og merke noe jeg hadde tatt litt feil av noe en oppdaget etterpå...

Neh, jeg hiver meg i loppekassa. Først en røyk og så skal jeg sove. Er sånn deilig madrass inne på det rommet som en har sovende vakt på. Bare litt koselig å vite at det har ligget x antall personer der før og en ikke vet hva de har holdt på med...lalala...wiiii....

Good night my friends. I shall see you all later.

Lenke til kommentar
Natt DJ_D

Språk på den måten har en aldri hatt noe interesse for egentlig. Så lenge en gjør seg forstått av andre mennesker så kan det være akkurat det samme for meg egentlig. Klarer bare ikke helt å hive meg på den bølgen av folk som til tider må sitte å skrive rett hele tiden og ikke tåler skriveleifer i det hele tatt eller gramatiske gale setninger. Det blir for stress. Jeg er en lat mann og har tenkt til å forsette med det ei god stund til.

Og her har jeg møysommelig kjørt hvert eneste innlegg over fem linjer gjennom gramatisk stavekontroll i flere år, og er fortsatt bare en vanlig bruker! ! Jaja, det ser ut som vi dødelige fortsatt må vente til de prepubertale 13-åringene totalt overtar forumet og skaper inflasjon blandt moderatoryrket som følge av mangel på brukbare kandidater og en eksplosjon av søppelaktive poster før vi får meske oss blandt makteliten! God natt.
Lenke til kommentar

Gawd!

Død over MacBook.

Låner søstersen sin. Klin umulig å finne ut av

Bare det å finne ut av enkle ting som hvor i all verden hu har WinRAR og hvordan jeg får tak i noen av bildene av venninnene hennes som jeg er gira på (bildene, ikke venninnene, vel, de også). Fant ut hvor bildene lå etter mye om og men, og nå har jeg bildene, men det tok meg lang tid. Kunne liksom ikke spørre søss heller, for hu ligger og griner over at typen ikke vil snakke med henne (igjen), og dessuten vil hu ikke at jeg skal ha kontakt med venninnene hennes (men derimot er det helt ok at hu har kontakt med venna mine, go figure :dontgetit: ).

Oh well, long story short. I got 'em. I'm happy. Men faen for et strev :p

Lenke til kommentar

God morgen, godtfolk :)

Nå er mrbjoern lei av å stresse om morgenen for å rekke bussen. Så han bestemte seg for å stå ekstra tidlig opp i dag. :D

Funket fett det, om det ikke var for at jeg våknet enda en time før DET igjen >< Så... Jeg har vært delvis våken siden kl 6 i dag. Yey :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...