Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Lykke på du, Nora 90. Du ser ut som hun som var med iiii sommer.. sommerskolen? Sommer. Uniii universitatet? Univers. Uuu Internatet var det. Internatet. Er du hun? Du likner.

Takk :)

Jeg har ikke vært med i internatet, vet ikke hvem du snakker om engang :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lykke på du, Nora 90. Du ser ut som hun som var med iiii sommer.. sommerskolen? Sommer. Uniii universitatet? Univers. Uuu Internatet var det. Internatet. Er du hun? Du likner.

Takk :)

Jeg har ikke vært med i internatet, vet ikke hvem du snakker om engang :p

Ikke jeg heller, tror jeg. :)

*tafsepå*

Nå skal jeg.. *kremt* se litt på.. TV... ja..

EDIT: Jeg regner med grunn for utestengelse er tabuemne, og har 4chan blitt kidnappa igjen?

Endret av Binko
Lenke til kommentar
Får se hva som skjer. Det er jo ikke sikkert at det blir en sånn type connection mellom oss... Og jeg vet egentlig ikke helt hva jeg vil enda :p Men du burde bare hoppe i det du også ;)
Nei en vet aldri.

Lettere sagt en gjort..er ufyselig lite å "hoppe i". Og når det først er interesse så er det over X antall min unna meg selv.

Binko: Uhm....for mye kaffe eller har du glemt å ta kveldsmedisinen? Kan få en sobril hos meg hvis du vil :ermm:

Lenke til kommentar
Ikke jeg heller, tror jeg. :)

*tafsepå*

Nå skal jeg.. *kremt* se litt på.. TV... ja..

EDIT: Jeg regner med grunn for utestengelse er tabuemne, og har 4chan blitt kidnappa igjen?

:ohmy: Jeg blir tafset på! Hvorfor?

Nei en vet aldri.

Lettere sagt en gjort..er ufyselig lite å "hoppe i". Og når det først er interesse så er det over X antall min unna meg selv.

Da må du skape interesse rundt deg selv :cool:

Lenke til kommentar
:ohmy: Jeg blir tafset på! Hvorfor?

Fordi du er slående vakker og interessant. :)

DESSUTEN. Så er tafsing en BRA ting. Som vår venn Arkimedes sa;

Tafsing, en uuttømmelig kilde av kjærlighet og nytelse. En kilde som aldri går tom, men fylles opp av varme alle solnedganger.

Lenke til kommentar
Fordi du er slående vakker og interessant. :)

DESSUTEN. Så er tafsing en BRA ting. Som vår venn Arkimedes sa;

Tafsing, en uuttømmelig kilde av kjærlighet og nytelse. En kilde som aldri går tom, men fylles opp av varme alle solnedganger.

Du er litt søt da :love: Så da er det vel greit :wee:

Lenke til kommentar
Haha, den er jo classic.

Og slutt å skyld på x antall mil, det er bare pisspreik. :p

Jau...skulle ha hatt t-skjorta også så hadde det vært zeh complite lizm.

Vel...har gjort avstandsforhold før og det fungere ikke så godt i lengda så jo, en skylder på avstand.

heh, *føle seg ignorert*

Nå er jeg lei meg, dama er borte og svarer ikke på tlf, jeg er trist, vet ikke hvorfor og nå går jeg og legger meg.

God natt da, forumkaffe.

Ta med zippo i tilfelle stearinlyset ikke fungerer.

*klem*

Ny dag i morgen min lille venn.

Lenke til kommentar
Well, jeg har fortsatt på plasteret. Må ha det på i to uker så em..better get used to it i guess. =/
Er nok lurt å ha det på ja, for er uhelle først ute så...

Ser det er masse folk innom tråden men som ikke sier noe...

HVA GJØR DERE? SNAKK TIL MEG! =(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...