Nora90 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Lykke på du, Nora 90. Du ser ut som hun som var med iiii sommer.. sommerskolen? Sommer. Uniii universitatet? Univers. Uuu Internatet var det. Internatet. Er du hun? Du likner. Takk Jeg har ikke vært med i internatet, vet ikke hvem du snakker om engang Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 No dritt at Bundy og clvn AKA Hilde88 er utestengt Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Kan ikke se at jeg savner dem så mye... Musikken min Lenke til kommentar
binko Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Lykke på du, Nora 90. Du ser ut som hun som var med iiii sommer.. sommerskolen? Sommer. Uniii universitatet? Univers. Uuu Internatet var det. Internatet. Er du hun? Du likner. Takk Jeg har ikke vært med i internatet, vet ikke hvem du snakker om engang Ikke jeg heller, tror jeg. *tafsepå* Nå skal jeg.. *kremt* se litt på.. TV... ja.. EDIT: Jeg regner med grunn for utestengelse er tabuemne, og har 4chan blitt kidnappa igjen? Endret 25. april 2008 av Binko Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Får se hva som skjer. Det er jo ikke sikkert at det blir en sånn type connection mellom oss... Og jeg vet egentlig ikke helt hva jeg vil enda Men du burde bare hoppe i det du også Nei en vet aldri. Lettere sagt en gjort..er ufyselig lite å "hoppe i". Og når det først er interesse så er det over X antall min unna meg selv. Binko: Uhm....for mye kaffe eller har du glemt å ta kveldsmedisinen? Kan få en sobril hos meg hvis du vil Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Ikke jeg heller, tror jeg. *tafsepå* Nå skal jeg.. *kremt* se litt på.. TV... ja.. EDIT: Jeg regner med grunn for utestengelse er tabuemne, og har 4chan blitt kidnappa igjen? Jeg blir tafset på! Hvorfor? Nei en vet aldri. Lettere sagt en gjort..er ufyselig lite å "hoppe i". Og når det først er interesse så er det over X antall min unna meg selv. Da må du skape interesse rundt deg selv Lenke til kommentar
binko Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Jeg blir tafset på! Hvorfor? Fordi du er slående vakker og interessant. DESSUTEN. Så er tafsing en BRA ting. Som vår venn Arkimedes sa; Tafsing, en uuttømmelig kilde av kjærlighet og nytelse. En kilde som aldri går tom, men fylles opp av varme alle solnedganger. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Fordi du er slående vakker og interessant. DESSUTEN. Så er tafsing en BRA ting. Som vår venn Arkimedes sa; Tafsing, en uuttømmelig kilde av kjærlighet og nytelse. En kilde som aldri går tom, men fylles opp av varme alle solnedganger. Du er litt søt da Så da er det vel greit Lenke til kommentar
binko Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Men det var bra. Da rusler jeg, hade natt alle sammen. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Men det var bra. Da rusler jeg, hade natt alle sammen. Natta Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Jeg blir tafset på! Hvorfor?--------- Da må du skape interesse rundt deg selv Oki, har begynt i det små (signatur) Men det var bra. Da rusler jeg, hade natt alle sammen. God nattm sov godt. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Oki, har begynt i det små (signatur) Så bra! Er stolt av deg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Yaaaaahh! *buke og neie* Hur går det med ingrepet ida? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 b-real: Hadde du ikke bodd så langt unna kunne jeg meldt meg Men nå legger jeg meg. God natt, alle skjønningene Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Oki, har begynt i det små (signatur)Haha, den er jo classic. Og slutt å skyld på x antall mil, det er bare pisspreik. red:Natta til deg og, Nora. Endret 25. april 2008 av NgZ Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 heh, *føle seg ignorert* Nå er jeg lei meg, dama er borte og svarer ikke på tlf, jeg er trist, vet ikke hvorfor og nå går jeg og legger meg. God natt da, forumkaffe. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Jo takk for det, koselig å høre. Men det er den der avstanden. It's killing me! *emo-cut* Natt natt, sov godt Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Haha, den er jo classic.Og slutt å skyld på x antall mil, det er bare pisspreik. Jau...skulle ha hatt t-skjorta også så hadde det vært zeh complite lizm. Vel...har gjort avstandsforhold før og det fungere ikke så godt i lengda så jo, en skylder på avstand. heh, *føle seg ignorert*Nå er jeg lei meg, dama er borte og svarer ikke på tlf, jeg er trist, vet ikke hvorfor og nå går jeg og legger meg. God natt da, forumkaffe. Ta med zippo i tilfelle stearinlyset ikke fungerer.*klem* Ny dag i morgen min lille venn. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Yaaaaahh!*buke og neie* Hur går det med ingrepet ida? Well, jeg har fortsatt på plasteret. Må ha det på i to uker så em..better get used to it i guess. =/ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Well, jeg har fortsatt på plasteret. Må ha det på i to uker så em..better get used to it i guess. =/Er nok lurt å ha det på ja, for er uhelle først ute så... Ser det er masse folk innom tråden men som ikke sier noe... HVA GJØR DERE? SNAKK TIL MEG! =( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg