Nora90 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Jamen du feirer vel DIN bursdag, og ikke Hitler sin? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Loveless ser bare inn i fremtiden, og den hun så, var meg Jeg skal til Oslo i morgen. xD Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Eller ikke... *Filme Chris med bord på ryggen*..hi hi. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Jamen du feirer vel DIN bursdag, og ikke Hitler sin? Joda, jeg var bare på maks fylla natt til bursdagen min jeg.. Eller ikke... *Filme Chris med bord på ryggen*..hi hi. Jeg er jævla god på det der.. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Joda, jeg var bare på maks fylla natt til bursdagen min jeg.. Guddie Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Det er ikke så gøy når ALLE vennene dine har kjæreste da... Føler meg litt som det fjerde hjulet på trehjulsykkelen.**** Hvor er alle de single, kjekke guttene som ville ha meg? Si meg får ikke du tilbud? Whaat? oOEr som feiler verden? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Joda, jeg var bare på maks fylla natt til bursdagen min jeg.. Guddie Merk for mye! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 *Höre på Ozzy Osbourne og iaktta diskusjonen som tar plass* Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Si meg får ikke du tilbud? Whaat? oOEr som feiler verden? Nei, er ikke mye tilbud, men så har jeg ikke vært så veldig frempå heller Merk for mye! Du lever jo fremdeles da Lenke til kommentar
binko Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 AAAAAHH!! *begynne å strikke* aaaAAO aaaaAAO aaaAOO! *stikke pinne i eget øye* Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 AAAAAHH!! *begynne å strikke* aaaAAO aaaaAAO aaaAOO! *stikke pinne i eget øye* AAAO, MY SHOULDER! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Nei, er ikke mye tilbud, men så har jeg ikke vært så veldig frempå heller Det er kanskje litt av problemet da..vil en ha interesse så må en nesten være litt frampå. Dog, jeg tror ikke du skal få store problemer med manglende interesse.AAAAAHH!! *begynne å strikke* aaaAAO aaaaAAO aaaAOO! *stikke pinne i eget øye* Vernebriller?Jeg har vurdert om jeg skal lærer meg og strikke lester. Lester er jævlig kjekt og ha. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Det er kanskje litt av problemet da..vil en ha interesse så må en nesten være litt frampå. Dog, jeg tror ikke du skal få store problemer med manglende interesse. Har planer Ei venninne av meg mener ho har funnet en gutt som passer perfekt til meg da, så får se på det Lenke til kommentar
binko Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Ja. Lære å strikke. Lester. Hva faen er lester? Jeg vil ha lester jeg også. Kan du strikke til meg også? Også. Hei Schjellin, tafsvor, d-_-b-real, herr tegnemann oooog katteavatar-piken. Også aliennisse, da. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Det betyr ikke at han gjør det da, men lykke til! Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Det betyr ikke at han gjør det da, men lykke til! Hehe Han syntes jeg var fin, det er da en start Hvis det var meg du pratet til... Endret 25. april 2008 av Nora90 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Har planer Ei venninne av meg mener ho har funnet en gutt som passer perfekt til meg da, så får se på det Lucky you da Det er bare å stå på...kommer ingen vei hvis en ikke er frampå og ikke er villig til å gjøre noe...noe som en selv kanskje burde gjøre snart...lalala.. Ja. Lære å strikke. Lester. Hva faen er lester?Ull-sokker? uhm...EN LEST. LÆST! Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Lucky you da Det er bare å stå på...kommer ingen vei hvis en ikke er frampå og ikke er villig til å gjøre noe...noe som en selv kanskje burde gjøre snart...lalala.. Får se hva som skjer. Det er jo ikke sikkert at det blir en sånn type connection mellom oss... Og jeg vet egentlig ikke helt hva jeg vil enda Men du burde bare hoppe i det du også Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Halsen min er så ødelagt at jeg høres ut som om jeg har røykt og drukket whiskey i førti år. Nesten Tom Waits-stemme. Lenke til kommentar
binko Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Lest. Lesten. Som i SOKKELESTEN? Neiogneiog NEI! Lest. Læst. Man kan jo ikke bare...! Bare! Ja! UHØRT! Din din ditt EPLETRE! Håhja! Men du strikker fortsatt til meg, sant? Lykke på du, Nora 90. Du ser ut som hun som var med iiii sommer.. sommerskolen? Sommer. Uniii universitatet? Univers. Uuu Internatet var det. Internatet. Er du hun? Du likner. *gi halspastill til Snorre-san* Endret 25. april 2008 av Binko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg