Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, er ikke mye tilbud, men så har jeg ikke vært så veldig frempå heller :p
Det er kanskje litt av problemet da..vil en ha interesse så må en nesten være litt frampå. Dog, jeg tror ikke du skal få store problemer med manglende interesse.
AAAAAHH!! *begynne å strikke*

aaaAAO aaaaAAO aaaAOO! *stikke pinne i eget øye*

Vernebriller?

Jeg har vurdert om jeg skal lærer meg og strikke lester. Lester er jævlig kjekt og ha.

Lenke til kommentar
Det er kanskje litt av problemet da..vil en ha interesse så må en nesten være litt frampå. Dog, jeg tror ikke du skal få store problemer med manglende interesse.

Har planer :p Ei venninne av meg mener ho har funnet en gutt som passer perfekt til meg da, så får se på det :)

Lenke til kommentar
Har planer :p Ei venninne av meg mener ho har funnet en gutt som passer perfekt til meg da, så får se på det :)
Lucky you da :)

Det er bare å stå på...kommer ingen vei hvis en ikke er frampå og ikke er villig til å gjøre noe...noe som en selv kanskje burde gjøre snart...lalala..

Ja. Lære å strikke. Lester. Hva faen er lester?
Ull-sokker? uhm...:shrug:

EN LEST. LÆST!

Lenke til kommentar
Lucky you da :)

Det er bare å stå på...kommer ingen vei hvis en ikke er frampå og ikke er villig til å gjøre noe...noe som en selv kanskje burde gjøre snart...lalala..

Får se hva som skjer. Det er jo ikke sikkert at det blir en sånn type connection mellom oss... Og jeg vet egentlig ikke helt hva jeg vil enda :p Men du burde bare hoppe i det du også ;)

Lenke til kommentar

Lest. Lesten.

Som i SOKKELESTEN? Neiogneiog NEI! Lest. Læst. Man kan jo ikke bare...!

Bare! Ja! UHØRT! Din din ditt EPLETRE! Håhja!

Men du strikker fortsatt til meg, sant? :love:

Lykke på du, Nora 90. Du ser ut som hun som var med iiii sommer.. sommerskolen? Sommer. Uniii universitatet? Univers. Uuu Internatet var det. Internatet. Er du hun? Du likner.

*gi halspastill til Snorre-san*

Endret av Binko
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...