Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Ja, jeg er kjempe flink :)

M'm. :wee:

Men nå drar jeg hjem. Du får overleve resten av kvelden uten meg, du.

Javel, jeg kan ikke gjøre annet, i can't wait untill we meet again ;)

Jeg vet hva jeg ville gjort, om jeg var deg :wee:

Hit it? :roll:

Men altså. Saken er den. At.

Jeg vet ikke hvor mye innlevelse det blir fra min side.

Mtp. at jeg vet inni meg at jeg skulle vært et annet sted.

Jeg hadde prøvd å avtale med folkene du egentlig skulle til om det ikke var mulig for meg å komme litt senere istedet, og fortalt dem hvorfor. Jeg hadde så gjort en avtale om å møte denne lekkerbisken din å hatt en utrooolig deilig helg sammen.

Og kjære deg, det er slik at alle ikke kan bli fornøyde her i verden, sp om du går rundt og tenker på at du skulle vært en annen plass blir det jo også slik at du tenker på hva du faktisk kanskje har gått glipp av den helgen? :)

Endret av Aalton
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg hadde prøvd å avtale med folkene du egentlig skulle til om det ikke var mulig for meg å komme litt senere istedet, og fortalt dem hvorfor. Jeg hadde så gjort en avtale om å møte denne lekkerbisken din å hatt en utrooolig deilig helg sammen.

Og kjære deg, det er slik at alle ikke kan bli fornøyde her i verden, sp om du går rundt og tenker på at du skulle vært en annen plass blir det jo også slik at du tenker på hva du faktisk kanskje har gått glipp av den helgen? :)

Mtp. The Cure på mandagen? Jeg tror ikke noe kan ødelegge den helgen for meg. Men om hun kan en annen helg så er det litt annerledes å FÅ besøk og å reise tvers over landet, liksom. :p

Lenke til kommentar
Det er jo sant, det er nok godt å kunne få besøk å slappe av en annen helg også, men jeg tror enda du vill tenke litt på hva dere hadde gjort om hun var hos deg ;)

Vi var ikke så langt fra å gjøre det på terrassen til en venninne, med publikum, så... xD

Lenke til kommentar
Det er jo sant, det er nok godt å kunne få besøk å slappe av en annen helg også, men jeg tror enda du vill tenke litt på hva dere hadde gjort om hun var hos deg ;)

Vi var ikke så langt fra å gjøre det på terrassen til en venninne, med publikum, så... xD

Hehe, akkurat, men der igjen så har du jo noe å virkelig glede deg til når hun kommer til deg :D og du kan trygt vite at ingen blir skuffet heller, borsett fra henne som kanskje blir litt skuffet. :hmm:

Lenke til kommentar

Hehe, akkurat, men der igjen så har du jo noe å virkelig glede deg til når hun kommer til deg :D og du kan trygt vite at ingen blir skuffet heller, borsett fra henne som kanskje blir litt skuffet. :hmm:

Oioi. :p

Lenke til kommentar

Eplefe: Tror du fort tenkte feil når du leste, fordi jeg tenkte feil når jeg skrev. Det jeg mente er at hun kanskje blir litt skuffet over at hun ikke kan komme til deg den helgen. Men det gjør du godt igjen når hun kommer en senere gang :)

Nye høyttalere - Z5500.

Me so happy.

Gratulerer da :wee:

Er mannlig størrelse på subben værtfall. Må kjøpe ny pult så jeg ikke sparker borti subben konstant :hmm:

Er det mulig å fe be om bilder? :D Altså ikke bare slike som produsenten markedsfører seg med, men skikkelige bilder fra deg. :)

Lenke til kommentar
Er det mulig å fe be om bilder? :D Altså ikke bare slike som produsenten markedsfører seg med, men skikkelige bilder fra deg. :)

Kan vel alltids ordnes. Men har ikke fått satt det opp i "surround"-posisjon enda, må kjøpe noen hyller til bakveggen først.

Eple: Tusen takk :D

Og Lars :wee:

Endret av edge
Lenke til kommentar
Eplefe: Tror du fort tenkte feil når du leste, fordi jeg tenkte feil når jeg skrev. Det jeg mente er at hun kanskje blir litt skuffet over at hun ikke kan komme til deg den helgen. Men det gjør du godt igjen når hun kommer en senere gang :)

Neeei. Tror ikke hun blir skuffet, hun spurte liksom "Eller skjer det noe da".

Lenke til kommentar

Neeei. Tror ikke hun blir skuffet, hun spurte liksom "Eller skjer det noe da".

Åja, men da er det ikke noe problem, men pass på du får henne til å så godt som avtale en ny helg med en gang så det ikke kødder seg til for dere :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...