Datasmurf Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Gawd! Røyksjuk allerede, men tenkte å la være å røyke i helga. Siden jeg er uti ingemannsland og greier med familien og 90årsdag og kakefyll og diverse. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Joda Kunne vært bedre... If you know what I mean Nei stakars da =( *trøste* Er ikke så vanskelig for dere da..værre for oss slitere. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Naughty naughty! Hvem? Tror det må være deg.. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Nei stakars da =(*trøste* Er ikke så vanskelig for dere da..værre for oss slitere. Det er ikke så gøy når ALLE vennene dine har kjæreste da... Føler meg litt som det fjerde hjulet på trehjulsykkelen. Tror det må være deg.. Å Håpet liksom at det var noen andre som meg der ute... Men så var det bare meg... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Tror det må være deg.. Å Håpet liksom at det var noen andre som meg der ute... Men så var det bare meg... Er det ikke bra at du er det og da? Kan være det jeg og, men ikke akkurat nå! Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Er det ikke bra at du er det og da? Kan være det jeg og, men ikke akkurat nå! Joda, men liksom. Hvor er alle de single, kjekke guttene som ville ha meg? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 De sitter nok ikke på et forum! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Som jeg sa til deg Nora, jeg så den søteste fyren i dag. Åhhhh, gawd. Så det er bare å lete litt vet du, pena. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Som jeg sa til deg Nora, jeg så den søteste fyren i dag. Åhhhh, gawd. Så det er bare å lete litt vet du, pena. Var det da jeg passerte Ski i dag? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 De sitter nok ikke på et forum! I know... 2 uker til, så er ikke jeg her heller Da finner man meg bare på byen Som jeg sa til deg Nora, jeg så den søteste fyren i dag. Åhhhh, gawd. Så det er bare å lete litt vet du, pena. Jeg vet Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Du har bursdag på samme dag som farmor btw Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Du har bursdag på samme dag som farmor btw Så.. Koselig? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Nei stakars da =(*trøste* Er ikke så vanskelig for dere da..værre for oss slitere. Det er ikke så gøy når ALLE vennene dine har kjæreste da... Føler meg litt som det fjerde hjulet på trehjulsykkelen. Slik har jeg alltid hatt det, som den eneste i vennegjengen som aldri har hatt noe annet enn ett internettforhold. Ikke noe kjæresteri på grunnskolen engang. Kyssa en gang, yay for den Ikke en gang i russetidene var jeg borti noe action, og jeg føler meg kronisk som femte hjul. Nei faen, kanskje ikke så Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Slik har jeg alltid hatt det, som den eneste i vennegjengen som aldri har hatt noe annet enn ett internettforhold. Ikke noe kjæresteri på grunnskolen engang.Kyssa en gang, yay for den Ikke en gang i russetidene var jeg borti noe action, og jeg føler meg kronisk som femte hjul. Nei faen, kanskje ikke så Jamen jeg er ikke vandt til det Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Du har bursdag på samme dag som farmor btw Så.. Koselig? Det er da det! Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Det er da det! Joda En fin dag å ha bursdag på Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Som jeg sa til deg Nora, jeg så den søteste fyren i dag. Åhhhh, gawd. Så det er bare å lete litt vet du, pena. Var det da jeg passerte Ski i dag? Ja =P. Men jeg var i Oslo. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Det er da det! Joda En fin dag å ha bursdag på Hehe. Jeg har på samme som Hitler hadde jeg Som jeg sa til deg Nora, jeg så den søteste fyren i dag. Åhhhh, gawd. Så det er bare å lete litt vet du, pena. Var det da jeg passerte Ski i dag? Ja =P. Men jeg var i Oslo. jeg passerte da Oslo og på veien hjem! Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Hehe. Jeg har på samme som Hitler hadde jeg Det er jo greit det da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg