mushi Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Det tar kortere tid å laste ned film, enn å gå bort på statoil å leie den. Kjedelig å sitte på rævva og vente, når jeg vil se på film nå. Skulle egentlig se på Diary of the Dead, men jeg fant jaggu ikke text og alle som er i filmer mumler, mens de i serier snakker klart. Merkelig. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 DÆÆÆÆÆÆT! <-- sånn fæl feil-svar lyd. Feil! Dessuten er 1/3 av Red Light kjøpt opp av kommunen Jaja, jeg tror ikke jeg har noen ambisjoner om å stalke deg. Unnskyld Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Hvordan arrangerer man egentlig mesterskap i minersveiper? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Jaja, jeg tror ikke jeg har noen ambisjoner om å stalke deg. Unnskyld Jamen.... Noen som vil stalke meg? HØRTE JEG MINESVEIPER!? Endret 25. april 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Måkesex er jo kos? Neida, jeg skjønner. Men det er ikke sååå ille.Joda, er greit at de vil formere seg og slikt, men faen heller, trenger de å bråke så djævelsk og informere halve jordkloden om at de holder på og formerer seg??"jeg hater måker" Det tar kortere tid å laste ned film, enn å gå bort på statoil å leie den. Kjedelig å sitte på rævva og vente, når jeg vil se på film nå. Skulle egentlig se på Diary of the Dead, men jeg fant jaggu ikke text og alle som er i filmer mumler, mens de i serier snakker klart. Merkelig. Skru opp volumet på anlegget? Har hørt rykter om at det kan gi store resultater. Hvordan arrangerer man egentlig mesterskap i minersveiper?Ved å spille det? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Joda, er greit at de vil formere seg og slikt, men faen heller, trenger de å bråke så djævelsk og informere halve jordkloden om at de holder på og formerer seg??"jeg hater måker" Jeg liker også å informere halve jordkloden når jeg formerer meg Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) jeg hater måker Endret 25. april 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 HØRTE JEG MINESVEIPER!? Nei, du leste det. Dessuten snakker jeg ikke om msn-minesveiper. b-real: De må jo spille der tiden er det avgjørende, men det må jo være et begrenset antall muligheter. :S Lenke til kommentar
mushi Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Skru opp volumet på anlegget? Har hørt rykter om at det kan gi store resultater. Har crappy anlegg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Jeg liker også å informere halve jordkloden når jeg formerer meg O'RLY? How ya dooing? Har crappy anlegg Aww...that sucks :\Er drit å se film uten ordentlig anlegg til. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Noen som vil stalke meg? You're not supposed to know. ^_^ Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Da har man nytt den seneste episoden av "Lost". Veldig spennende. :] *Vente i spenning på neste episode* Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 ÅÅÅ I HELVETE OG DA. Får ikke engang lov til å slikke kanten på glasset uten at jeg søler cola på meg. <.< Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 O'RLY? How ya dooing? Joda Kunne vært bedre... If you know what I mean Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Noen som vil stalke meg? You're not supposed to know. ^_^ Weee O'RLY? How ya dooing? Joda Kunne vært bedre... If you know what I mean Du kunne greid å informere hele kloden mener du? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Du kunne greid å informere hele kloden mener du? Nei, jeg mente mer at jeg skulle gjerne hatt en å formere med Men hele verden hadde ikke vært dumt... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Du kunne greid å informere hele kloden mener du? Nei, jeg mente mer at jeg skulle gjerne hatt en å formere med Men hele verden hadde ikke vært dumt... haehaehahe. Sikkert noen der ute som vil ha en og formere seg med. Sikkert mange på forumet her og Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 haehaehahe. Sikkert noen der ute som vil ha en og formere seg med. Sikkert mange på forumet her og Håper da det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg