Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Det tar kortere tid å laste ned film, enn å gå bort på statoil å leie den. :wee: Kjedelig å sitte på rævva og vente, når jeg vil se på film nå. :(

Skulle egentlig se på Diary of the Dead, men jeg fant jaggu ikke text og alle som er i filmer mumler, mens de i serier snakker klart. Merkelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Måkesex er jo kos? :D Neida, jeg skjønner. Men det er ikke sååå ille.
Joda, er greit at de vil formere seg og slikt, men faen heller, trenger de å bråke så djævelsk og informere halve jordkloden om at de holder på og formerer seg??

"jeg hater måker"

Det tar kortere tid å laste ned film, enn å gå bort på statoil å leie den. :wee: Kjedelig å sitte på rævva og vente, når jeg vil se på film nå. :(

Skulle egentlig se på Diary of the Dead, men jeg fant jaggu ikke text og alle som er i filmer mumler, mens de i serier snakker klart. Merkelig.

Skru opp volumet på anlegget? :shrug:

Har hørt rykter om at det kan gi store resultater.

Hvordan arrangerer man egentlig mesterskap i minersveiper?
Ved å spille det?
Lenke til kommentar
Joda, er greit at de vil formere seg og slikt, men faen heller, trenger de å bråke så djævelsk og informere halve jordkloden om at de holder på og formerer seg??

"jeg hater måker"

Jeg liker også å informere halve jordkloden når jeg formerer meg :D

Lenke til kommentar
Du kunne greid å informere hele kloden mener du?

Nei, jeg mente mer at jeg skulle gjerne hatt en å formere med :D Men hele verden hadde ikke vært dumt...

haehaehahe. Sikkert noen der ute som vil ha en og formere seg med. Sikkert mange på forumet her og :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...