Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Doh!

Pokker var det som var fra Tromsø da? Var i alle fall en her i "snakketrådene" som har vært her som var ifra Tromsø. gaah...hvem som husker. Så mye spam...så lite tid.

Jeg trodde Skarstad var derfra. Det kan ikke være ham?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Try me.

Skjeberg Folkehøyskole. Jeg er søt, jeg kan spørre meg frem hvis jeg trenger mer :D

Vi har en kjekk ting som ved nav midnattsol som gjør at det er lyst 24/7. DET er sommerstemning det :love:

Neida :D Måker som skriker utenfor klasserommet når det er varmt og blå himmel, DET er sommersteming det :D

Lenke til kommentar
Vi har en kjekk ting som ved nav midnattsol som gjør at det er lyst 24/7. DET er sommerstemning det :love:

Neida :D Måker som skriker utenfor klasserommet når det er varmt og blå himmel, DET er sommersteming det :D

Enig med dere begge, lizm.

Også sette seg i en mercedes med skinn seter og air-condition. ^_^

Også hekte på vogna og kjøre en tur over grensa. :love:

Lenke til kommentar
Trenger da ikke midnattsol for at det skal være lyst 24/7, b-real. Oo
Nei, har en sagt det? oO

Men det er jo sola si skyld at det blir lysere og lysere og lysere...er jo ikke mørkt her oppe om kveldene lengre :)

Jeg trodde Skarstad var derfra. Det kan ikke være ham?
Das is negativ. Han er ikke derifra.
Og når den helvettesfugeln sitter på taket om morran og skal ha seg litt morgenaction med en random partner. Den dagen brodern knertet en måse med sprettert var en av mine lykkeligste dager noen sinne.
Lenke til kommentar
Nei, har en sagt det? oO

Men det er jo sola si skyld at det blir lysere og lysere og lysere...er jo ikke mørkt her oppe om kveldene lengre :)

Das is negativ. Han er ikke derifra.

Nei, du har ikke sagt det, men det virket slik på posten din.

Jeg vet hvor han er fra nå. Men hvis ikke du visste det kunne det hende du trodde han var Tromsøværing.

Lenke til kommentar
Og når den helvettesfugeln sitter på taket om morran og skal ha seg litt morgenaction med en random partner. Den dagen brodern knertet en måse med sprettert var en av mine lykkeligste dager noen sinne.

De begynner litt tidlig, men man må jo tåle litt bråk om morgenen.

Sier det igjen, TRY ME!

En annen dag ;)

Lenke til kommentar
Nei, du har ikke sagt det, men det virket slik på posten din.

Jeg vet hvor han er fra nå. Men hvis ikke du visste det kunne det hende du trodde han var Tromsøværing.

Nesj, jeg vet hvor han er fra jeg :)

*sukk*

Jeg er mett og sliten. Skal se om jeg klarer å komme meg på svømming på onsdagen også. Har kjøpt meg svømmebriller og greier. Bare så kukent at en som oftest har senvakter når svømmehallen har åpent...men men.

Så ble det ikke noe bedre av å spise seg stappmett på en gedigen stor pizza etter svømming og så komme på jobb nå. Jaja, kan gå å legge meg om ikke så lenge :woot:

Lenke til kommentar
Jeg tviler. Du finner meg aldri i Nederland når jeg er der!

Sikker? Det er vel bare å lete i Red Light District?

En må tåle? Fack, en skal jo SOVE jo og ikke ligge våken og høre på måsesex :mad:

Dog, ble rimelig stille etter jeg fikk luftgeværet :whistle:

Måkesex er jo kos? :D Neida, jeg skjønner. Men det er ikke sååå ille.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...