Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da går jeg vekk fra dem :)

Eventuelt løper som faen.

Hehe :p Skal ikke gjøre det :) Fordi jeg er snill... Men hvis jeg kjeder meg en dag, og ikke har noe bedre å gjøre, så vil du kanskje merke at måkene har litt større interesse for deg enn vanlig :D

Meg? :(

Generellt, jeg liker ikke noen lenger...

Lenke til kommentar
Hiver meg en tur i svømmebassenget.

http://bp1.blogger.com/_lbfjB2AfjfU/RnBPxc...11-07%20221.jpg?

Nei...sånn offentlig svømmehall.

Var faktisk noen klipp fra svømmehallen på sortland på NRK i dag. Skrudde på tv'en og tenkte "faen så likt den svømmehallen der var tilsvarende den vi har her...oppfinnsomme arkitekter norge har :roll:"

Men så var det faktisk Sortland sin svømmehall :p

Men kan ikke skryte på meg at Mosjøen og omegn er noe særlig pent, nei. Fagervika, derimot. :love:
Fineste plassen i Nordland er og forblir Lofoten og Vesterålen :love:

Gledesdreper. Har hørt noen rykter om at du ikke er så glad i måker. Stemmer det?
Hvem iallverden liker måker da egentlig? De burde ha vært utryddet alle som en. Staten skulle ha gitt betaling for hver måse en fikk kverket.
Lenke til kommentar
Hvem iallverden liker måker da egentlig? De burde ha vært utryddet alle som en. Staten skulle ha gitt betaling for hver måse en fikk kverket.

Nehei, hvor skal sommerstemninga komme fra da?

Misantropi ruler.

Kan en misantrop like misantropi?

Pfft.. Kommer bare med fancy ord... Liker deg ikke fordi...

Du vet ikke hvor jeg bor! :)

Men det kan jeg nok ordne :D

Lenke til kommentar
Du vet ikke hvor jeg bor! :)
Var ikke du fra Tromsø eller husker jeg helt feil?

Lenge siden jeg har sett deg egentlig..her altså.

Ok, folkens, nå har jeg fått bildene fra i går! Hvilke bilder, spør dere? Jo, bildene av Joakim (dere vet ikke hvem det er) som, ikledd BH, rosa skjørt, et hvitt ullskjerf, øredobber og hårbøyle, blåser såpebobler!
Synd du ikke kan dele de med oss.
Lenke til kommentar
Ok, folkens, nå har jeg fått bildene fra i går! Hvilke bilder, spør dere? Jo, bildene av Joakim (dere vet ikke hvem det er) som, ikledd BH, rosa skjørt, et hvitt ullskjerf, øredobber og hårbøyle, blåser såpebobler!

Og ikke bare vanlige såpebobler, men noen kjempestore noen, laget av KJEMI!

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Nehei, hvor skal sommerstemninga komme fra da?
Vi har en kjekk ting som ved nav midnattsol som gjør at det er lyst 24/7. DET er sommerstemning det :love:

Tror du bommet med 200 mil.
Doh!

Pokker var det som var fra Tromsø da? Var iallefall en her i "snakketrådene" som har vært her som var ifra Tromsø. gaah...hvem som husker. Så mye spam...så lite tid.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...