Nora90 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Skjønner ikke hva du snakker om.. Så det gjør ikke noe om det tilfeldigvis er 200 måker rundt deg i morra? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Skjønner ikke hva du snakker om.. Så det gjør ikke noe om det tilfeldigvis er 200 måker rundt deg i morra? Da går jeg vekk fra dem Eventuelt løper som faen. Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 I don't like you! Meg? Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Beste på norske talenter var den metalduden som spilte lufttrekkspill Herregud som jeg kosa meg skulle likt og hatt han som venn , garantert fått meg en god latter eller 10 . Metalfolk med guts til og drite seg ut er bare blodig rått Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Da går jeg vekk fra dem Eventuelt løper som faen. Hehe Skal ikke gjøre det Fordi jeg er snill... Men hvis jeg kjeder meg en dag, og ikke har noe bedre å gjøre, så vil du kanskje merke at måkene har litt større interesse for deg enn vanlig Meg? Generellt, jeg liker ikke noen lenger... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Hiver meg en tur i svømmebassenget. http://bp1.blogger.com/_lbfjB2AfjfU/RnBPxc...11-07%20221.jpg? Nei...sånn offentlig svømmehall. Var faktisk noen klipp fra svømmehallen på sortland på NRK i dag. Skrudde på tv'en og tenkte "faen så likt den svømmehallen der var tilsvarende den vi har her...oppfinnsomme arkitekter norge har " Men så var det faktisk Sortland sin svømmehall Men kan ikke skryte på meg at Mosjøen og omegn er noe særlig pent, nei. Fagervika, derimot. Fineste plassen i Nordland er og forblir Lofoten og Vesterålen Gledesdreper. Har hørt noen rykter om at du ikke er så glad i måker. Stemmer det?Hvem iallverden liker måker da egentlig? De burde ha vært utryddet alle som en. Staten skulle ha gitt betaling for hver måse en fikk kverket. Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Generellt, jeg liker ikke noen lenger... Misantropi ruler. Kan en misantrop like misantropi? Endret 25. april 2008 av Yuck Fou Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Liker egentlig de do guttene thomi og dani tror jeg de het... får totalt lættis hver gang! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Hehe Skal ikke gjøre det Fordi jeg er snill... Men hvis jeg kjeder meg en dag, og ikke har noe bedre å gjøre, så vil du kanskje merke at måkene har litt større interesse for deg enn vanlig Du vet ikke hvor jeg bor! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Ok, folkens, nå har jeg fått bildene fra i går! Hvilke bilder, spør dere? Jo, bildene av Joakim (dere vet ikke hvem det er) som, ikledd BH, rosa skjørt, et hvitt ullskjerf, øredobber og hårbøyle, blåser såpebobler! Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Hvem iallverden liker måker da egentlig? De burde ha vært utryddet alle som en. Staten skulle ha gitt betaling for hver måse en fikk kverket. Nehei, hvor skal sommerstemninga komme fra da? Misantropi ruler. Kan en misantrop like misantropi? Pfft.. Kommer bare med fancy ord... Liker deg ikke fordi... Du vet ikke hvor jeg bor! Men det kan jeg nok ordne Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) daniel: sexy... hehe Endret 25. april 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Eplefefefefefe sier jeg er rar fordi jeg vil ha en iPod Touch. Er jeg rar? (for at jeg vil ha en iPod touch, ikke for noe annet, jeg vet allerede at jeg er rar:)) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Du vet ikke hvor jeg bor! Men det kan jeg nok ordne Try me. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Du vet ikke hvor jeg bor! Var ikke du fra Tromsø eller husker jeg helt feil?Lenge siden jeg har sett deg egentlig..her altså. Ok, folkens, nå har jeg fått bildene fra i går! Hvilke bilder, spør dere? Jo, bildene av Joakim (dere vet ikke hvem det er) som, ikledd BH, rosa skjørt, et hvitt ullskjerf, øredobber og hårbøyle, blåser såpebobler!Synd du ikke kan dele de med oss. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Ok, folkens, nå har jeg fått bildene fra i går! Hvilke bilder, spør dere? Jo, bildene av Joakim (dere vet ikke hvem det er) som, ikledd BH, rosa skjørt, et hvitt ullskjerf, øredobber og hårbøyle, blåser såpebobler! Og ikke bare vanlige såpebobler, men noen kjempestore noen, laget av KJEMI! Endret 25. april 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Du vet ikke hvor jeg bor! Var ikke du fra Tromsø eller husker jeg helt feil?Lenge siden jeg har sett deg egentlig..her altså. Tror du bommet med 200 mil. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Nehei, hvor skal sommerstemninga komme fra da?Vi har en kjekk ting som ved nav midnattsol som gjør at det er lyst 24/7. DET er sommerstemning det Tror du bommet med 200 mil.Doh!Pokker var det som var fra Tromsø da? Var iallefall en her i "snakketrådene" som har vært her som var ifra Tromsø. gaah...hvem som husker. Så mye spam...så lite tid. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Trenger da ikke midnattsol for at det skal være lyst 24/7, b-real. Oo Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Pfft.. Kommer bare med fancy ord... Liker deg ikke fordi... Din pedantiske fancyfob. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg