Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Well duh. Det er jo ikke noe galt med XP (eller Vista, for den saks skyld),

XP har blitt bra med årene, men og si at det ikke er noe galt med Vista det tyder på uvitenhet. Til og med Ballmer selv har gått ut og sagt at Vista ikke er noe tess enda.

annet enn at det er en tenåringsdille å være rebelsk og hate MS, for så å gå over til Linux for teh e-phallus og retten til å være høflig nedlatende i alle diskusjoner.

Her er fordommene ute på tur :!:

Lenke til kommentar

Å være høflig nedlatende er jo litt gøy da :)

Ellers skal det sies at jeg sjeldent har opplevd mye softwaremessige feil i linux, heller ikke spyware... :) Noe som er tilfelle på de fleste pc-ene jeg jobber med daglig. :wee:

Men jeg skal ikke klage jeg. MS er vel strengt tatt levebrødet mitt ^^

Lenke til kommentar
Well duh. Det er jo ikke noe galt med XP (eller Vista, for den saks skyld),

XP har blitt bra med årene, men og si at det ikke er noe galt med Vista det tyder på uvitenhet. Til og med Ballmer selv har gått ut og sagt at Vista ikke er noe tess enda.

annet enn at det er en tenåringsdille å være rebelsk og hate MS, for så å gå over til Linux for teh e-phallus og retten til å være høflig nedlatende i alle diskusjoner.

Her er fordommene ute på tur :!:

Jeg ser ironi og en tenåring med linuxkompleks.

Lenke til kommentar
Jeg ser ironi og en tenåring med linuxkompleks.

Hehe... Om informasjonen i profilen din stemmer, er jeg ca 2 år eldre enn deg. Det eneste jeg finner ironisk med Vista, er folks vilje til og betale for det :!:

Det er godt gjort å bekrefte så mange fordommer mot folk med linuxkomplekset i løpet av så få poster. Til underretning: Det at du i virkeligheten er ca. 10 år eldre enn hva du gir inntrykk av med postene dine, støtter ikke opp om saken din.

Lenke til kommentar
Det er godt gjort å bekrefte så mange fordommer mot folk med linuxkomplekset i løpet av så få poster. Til underretning: Det at du i virkeligheten er ca. 10 år eldre enn hva du gir inntrykk av med postene dine, støtter ikke opp om saken din.

Neida jeg liker bare å diskutere, og så bruker jeg linux og kjemper med nebb og klør for det. Hvor gammel jeg er har ikke stort å si, jeg har bare forlatt tenårene på det rent tekniske, inni hodet mitt sitter en 11åring med spakene :thumbup:

Lenke til kommentar
Hvor gammel jeg er har ikke stort å si, jeg har bare forlatt tenårene på det rent tekniske, inni hodet mitt sitter en 11åring med spakene :thumbup:

Dette gjør jo det hele så mye klarere.

Og nå er jeg blitt pålagt å høre gjennom Maskineri.

Lenke til kommentar

Bitches! Nå skal jeg snart sette på ovnen, slenge noen noisettes i en form som jeg plasserer inni ovnen, når de nesten er ferdige skal jeg forsiktig legge en rødvinsmarinert biff i panna på sterk varme i ekte smør. 1 minutt på hver side slik at den er passe rå inni. Lempe herligehetene over på en tallerken og trøkke det inn i gapet.

Lenke til kommentar
Bitches! Nå skal jeg snart sette på ovnen, slenge noen noisettes i en form som jeg plasserer inni ovnen, når de nesten er ferdige skal jeg forsiktig legge en rødvinsmarinert biff i panna på sterk varme i ekte smør. 1 minutt på hver side slik at den er passe rå inni. Lempe herligehetene over på en tallerken og trøkke det inn i gapet.

Jeg skal steke meg Wok , raspe ost og strø over sammen med brød og vann :(

kansje jeg er heldig og har ketsjup? catsoup?? ketsoup? catsoup

Lenke til kommentar

Jeg foretrekker kjøttet mitt gjennomstekt :yes:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...