oldboy Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Gadd aldri å hive meg på Linux-hypen, og jeg ser fremdeles ikke poenget. Jeg har ingen interesse av data utenom det vanlige, og har heller ikke tålmodighet til å knote med sånt. Når ble linux en hype? Hva mener du med knoting? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 3 timers biltur til bestemor, yay for den Akkurat nå hater jeg folkeskrekken min. Det er party på plena like utenfor, men ikke faen om jeg tør gå ut og joine de. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Formatering? Bruk Windows ME, og du ender opp med å gjøre det hver bannade måned. Good times..En PSU som fucker med hele pc-en og driver å har det hysterisk artig for meg.Det faktisk ikke så mye knot. Om du går for den nyeste versjonen av Ubuntu kan jeg nærmest garantere deg at du er oppe og går på en tredel av tiden det ville tatt deg med XP.Hva hjelper det når en forsatt ikke kan spille? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Hmm... god aften små forumtøser, og andre troll. Nå skal jeg kaste i meg en liten pizza, leke meg litt med html og css, og stikke avgårde igjen =D Hva skal resten av folket i kveld da? Jeg håpte å få sitte på til Åmot vis du skal kjøres Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Ja, jeg vet at det ligger lenger nord.Men av en eller annen grunn, ville folk i Steinkjer ha en del av den kaka og har erklært at det ligger nord i Steinkjer kommune også. Jeg har mer tro på at det ved deg er Norges midtpunkt, Steinkjer føles ikke helt midt på for min del. Internett har gitt meg løsningen: det er TO midtpunkt. Et satt midt i mellom sør- og nordspissen og et annet beregnet etter areal. Aha, flott å få oppklart det. Datasmurf: Ex-russ? Folk som ikke er russ i år, men som har vært det før. Folk fra høgskolen her. Angrer på at jeg ikke tok med russeklærne oppover som jeg hadde planlagt Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Hva hjelper det når en forsatt ikke kan spille? Med mindre man er villig til å bruke 25 kroner i måneden på Cedega kan det være veldig plagsomt å få Windows-spill til å virke, det er sant. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Datasmurf: Det er litt lame Lenke til kommentar
Cheebs Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Gadd aldri å hive meg på Linux-hypen, og jeg ser fremdeles ikke poenget. Jeg har ingen interesse av data utenom det vanlige, og har heller ikke tålmodighet til å knote med sånt. Når ble linux en hype? Hva mener du med knoting? Det ble, quote and quote en "hype" for noen år siden å bruke en eller annen form for Linux, da noen fjon så på det som kult. Å "knote" er min måte å si at ting er litt tidskrevende. Windows er point and click adventure med hickups, men funker greit for meg. Jeg prøver ikke å rakke ned på folk som bruker Linux, kudos til de som interesserer seg. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 @Cheebs Har du prøvd en linux-distro? Lenke til kommentar
Cheebs Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 @Cheebs Har du prøvd en linux-distro? Såvidt, for noen år siden. Husker ikke hva den het. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Formatering? Bruk Linux, og du ender opp med å gjøre det når du vil/gidd. Good times.Formatering? Bruk Acronis True Image Home (acronis.com) og du trenger ikke tenke på formatering før neste gang du skifter OS. Et par-tre museklikk og 10-12 minutter automatisert gjennopretting og maskinen er tilbake som ny, naturligvis med alt av drivere og programvare ferdig installert og konfigurert. Bare idioter eller folk med liten erfaring formaterer mer enn en gang per OS.. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Såvidt, for noen år siden. Husker ikke hva den het. Da bør du prøve en oppdatert versjon, de blir stadig bedre Lenke til kommentar
Licht Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Linux, lol. Fryktelig unyttig til alt annet enn å brife med uptime. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Linux, lol. Fryktelig unyttig til alt annet enn å brife med uptime. qftt Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Linux, lol. Fryktelig unyttig til alt annet enn å brife med uptime. Hehe... Dette sier en erfaren linux-bruker? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Linux, lol. Fryktelig unyttig til alt annet enn å brife med uptime. Hehe... Dette sier en erfaren linux-bruker? Jeg har kjørt SUSE, Ubuntu og Debian over en toårsperiode, og jeg fant få/ingen grunner til å ikke gå tilbake til XP. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Jeg har kjørt SUSE, Ubuntu og Debian over en toårsperiode, og jeg fant få/ingen grunner til å ikke gå tilbake til XP. Du var med andre ord fornøyd med XP i utgangspunktet? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Datasmurf: Det er litt lame I fail to see the lameness. Jeg har vært russ offisielt to ganger, og kunne gjerne vært det flere ganger også, om jeg a) hadde giddet og b) hadde turt. Nå griller og pilser de utenfor vinduet mitt. Curse my fear of people : < Lenke til kommentar
Licht Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Jeg har kjørt SUSE, Ubuntu og Debian over en toårsperiode, og jeg fant få/ingen grunner til å ikke gå tilbake til XP. Du var med andre ord fornøyd med XP i utgangspunktet? Well duh. Det er jo ikke noe galt med XP (eller Vista, for den saks skyld), annet enn at det er en tenåringsdille å være rebelsk og hate MS, for så å gå over til Linux for teh e-phallus og retten til å være høflig nedlatende i alle diskusjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg