Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har et problem. Heit jente vil komme og besøke meg. Jeg har kindoff lovet meg vekk den helgen, men er ikke krise om jeg reiser på mandagen og tar konserten, reiser hjem igjen og heller besøker folket neste helg. Samtidig. Et løfte er et løfte.

Lenke til kommentar
Jeg har et problem. Heit jente vil komme og besøke meg. Jeg har kindoff lovet meg vekk den helgen, men er ikke krise om jeg reiser på mandagen og tar konserten, reiser hjem igjen og heller besøker folket neste helg. Samtidig. Et løfte er et løfte.

Kan ikke hun besøke deg en annen helg?

Lenke til kommentar
Det er da ikke bestemt enda. :dontgetit:

Det ble bestemt idet SO6 ble stengt fordi tråden bestod nesten utelukkende av det.

Men det har ikke blitt bestemt for denne tråden enda, tenk :)

Og jeg er ikke admin lenger så jeg bryr meg svært lite om grunnene som gjorde at jeg stengte SO6..

Da spør du deg selv ett lite spørsmål: "Hvor heit?"

Jepp, det er akkurat det jeg hadde gjort også :)

Lenke til kommentar
Men det har ikke blitt bestemt for denne tråden enda, tenk :)

Og jeg er ikke admin lenger så jeg bryr meg svært lite om grunnene som gjorde at jeg stengte SO6..

Så flink du er blitt til å være bruker, da. Oo

Ja, jeg er kjempe flink :)

Så heit at første gangen jeg traff henne døde jeg nesten av lykke da hun tok hånden min og da hun fortalte at hun var bifil hoppet hjertet mitt opp i halsen.

Gah. Får høre om hun kan en annen helg, vil ikke svikte noen, liksom

Jeg vet hva jeg ville gjort, om jeg var deg :wee:

Lenke til kommentar
Så heit at første gangen jeg traff henne døde jeg nesten av lykke da hun tok hånden min og da hun fortalte at hun var bifil hoppet hjertet mitt opp i halsen.

Gah. Får høre om hun kan en annen helg, vil ikke svikte noen, liksom

Det er lov å foramdre planer om noe viktig kommer opp da. Det kommer selvsagt an på hvilke planer du i tilfelle må utsette..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...