Den store P Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 ååhh, pusta inn samtidig som jeg hadde en nuddel i munnen, den for opp i nesa XD XD HAHAHAAHAHAHA!! Jeg har liten tiss Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Å faen! Døra åpen og gardinene fra, Sjur vandrer rundt naken på vei fra seng til dusj, men tenker aldri over at det finnes mennesker i verden og blir gjerne sidetracked av PCen så har jeg sitti her i en 50 minutt da og reiser meg og går bort til vinduet for å se etter fulle mennesker som skal drikke på plena utenfor her klokka fire og ser i steden to negroide homo sapiens av typen hankjønn som sitter og pilser og gliser og ser rett inn. Bokstavelig talt. *trekke for gardiner* Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Dust. Med skinnvest. Og bart. Jeg skal til Oslo i sommer, og jeg vil finne deg. Jeg kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 ååhh, pusta inn samtidig som jeg hadde en nuddel i munnen, den for opp i nesa XD XD HAHAHAAHAHAHA!! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Faktisk er Trondhjem sør for midten også.Jeg bor ifg. skiltet på veien borti her 3-4 mil sør for Norges midtpunkt og jeg bor på Steinkjer som er 2 timer og 10 minutt med tog eller rundt en time med bil mtp. at du ikke holder fartsgrensa på de øde strekningene (er vel 1 time og 30 minutt sånn ellers) unna Trondhjem. Sært, for om jeg beveger meg noen få hundre meter fra hvor jeg sitter nå vil jeg kunne finne et skilt som markerer norges midtpunkt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Ja, jeg vet at det ligger lenger nord. Men av en eller annen grunn, ville folk i Steinkjer ha en del av den kaka og har erklært at det ligger nord i Steinkjer kommune også. Jeg har mer tro på at det ved deg er Norges midtpunkt, Steinkjer føles ikke helt midt på for min del. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 ååhh, pusta inn samtidig som jeg hadde en nuddel i munnen, den for opp i nesa XD XD HAHAHAAHAHAHA!! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 ååhh, pusta inn samtidig som jeg hadde en nuddel i munnen, den for opp i nesa XD XD HAHAHAAHAHAHA!! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Woo! Nå sitter masse ex-russ i russeklær utenfor vinduet mitt og jeg spiller Aqua for de Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Ja, jeg vet at det ligger lenger nord.Men av en eller annen grunn, ville folk i Steinkjer ha en del av den kaka og har erklært at det ligger nord i Steinkjer kommune også. Jeg har mer tro på at det ved deg er Norges midtpunkt, Steinkjer føles ikke helt midt på for min del. Internett har gitt meg løsningen: det er TO midtpunkt. Et satt midt i mellom sør- og nordspissen og et annet beregnet etter areal. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Piss meg i øret. Det ble formatering på meg. Bestille nye pc-deler i dag? MM. Lenke til kommentar
Cheebs Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Formatering? Bruk Windows ME, og du ender opp med å gjøre det hver bannade måned. Good times.. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) ... Den Store P har stor tiss ... Endret 25. april 2008 av Underpants Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Formatering? Bruk Linux, og du ender opp med å gjøre det når du vil/gidd. Good times. Lenke til kommentar
Cheebs Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Gadd aldri å hive meg på Linux-hypen, og jeg ser fremdeles ikke poenget. Jeg har ingen interesse av data utenom det vanlige, og har heller ikke tålmodighet til å knote med sånt. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Det faktisk ikke så mye knot. Om du går for den nyeste versjonen av Ubuntu kan jeg nærmest garantere deg at du er oppe og går på en tredel av tiden det ville tatt deg med XP. Endret 25. april 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Skarstad har gramatikkfeil, nænænænænænæ! edit: dustenett Endret 25. april 2008 av Herrbrun Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Skarstad har gramatikkfeil, nænænænænænæ!edit: dustenett Jeg tok den. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Hmm... god aften små forumtøser, og andre troll. Nå skal jeg kaste i meg en liten pizza, leke meg litt med html og css, og stikke avgårde igjen =D Hva skal resten av folket i kveld da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg