Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å faen!

Døra åpen og gardinene fra, Sjur vandrer rundt naken på vei fra seng til dusj, men tenker aldri over at det finnes mennesker i verden og blir gjerne sidetracked av PCen så har jeg sitti her i en 50 minutt da og reiser meg og går bort til vinduet for å se etter fulle mennesker som skal drikke på plena utenfor her klokka fire og ser i steden to negroide homo sapiens av typen hankjønn som sitter og pilser og gliser og ser rett inn. Bokstavelig talt.

*trekke for gardiner*

Lenke til kommentar
Faktisk er Trondhjem sør for midten også.

Jeg bor ifg. skiltet på veien borti her 3-4 mil sør for Norges midtpunkt og jeg bor på Steinkjer som er 2 timer og 10 minutt med tog eller rundt en time med bil mtp. at du ikke holder fartsgrensa på de øde strekningene (er vel 1 time og 30 minutt sånn ellers) unna Trondhjem.

Sært, for om jeg beveger meg noen få hundre meter fra hvor jeg sitter nå vil jeg kunne finne et skilt som markerer norges midtpunkt.

Lenke til kommentar

Ja, jeg vet at det ligger lenger nord.

Men av en eller annen grunn, ville folk i Steinkjer ha en del av den kaka og har erklært at det ligger nord i Steinkjer kommune også.

Jeg har mer tro på at det ved deg er Norges midtpunkt, Steinkjer føles ikke helt midt på for min del.

Lenke til kommentar
Ja, jeg vet at det ligger lenger nord.

Men av en eller annen grunn, ville folk i Steinkjer ha en del av den kaka og har erklært at det ligger nord i Steinkjer kommune også.

Jeg har mer tro på at det ved deg er Norges midtpunkt, Steinkjer føles ikke helt midt på for min del.

Internett har gitt meg løsningen: det er TO midtpunkt. Et satt midt i mellom sør- og nordspissen og et annet beregnet etter areal.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...