Underpants Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Jo, du er jo fra nord, da. Nord og trønder er vel i bunn og grunn to forskjellige ting da? Trønderheim ligg i nord, så eg skjønner ikkje logikken din. Lenke til kommentar
Cheebs Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Trondheim ligger midt i navla, men nord er bare langt oppe der med isbjørnene. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Er ikke det et østlands uttrykk? Eller var det noe slik som søren klype? Alt jeg vet er at det er kjempetøft, og det er nok for meg. Jo, du er jo frå nord, då. Teiting. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Trønderheim ligg i nord, så eg skjønner ikkje logikken din. Ja, tronderheim ligger i nord. Alikevel blir det litt feil å si: Du er jo fra nord. Nord er ganse stort det. Lenke til kommentar
Cheebs Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Nyeste Scrubs ferdig, blam -> Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Teiting. Dust. Med skinnvest. Og bart. n4w: Alt nord for nordmarka er nord og innehald trønderar. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Nyeste Scrubs ferdig, blam -> Turk fjerna den ene testiklen sin. Han reiste ikke til broren sin. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Neimen, søren snute, jeg er da ingen trønder! Jo, du er jo frå nord, då. Jeg tror du må dø. Lenke til kommentar
Cheebs Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Trøndere kommer jo til å ta over verden en vakker dag, da. Nyeste Scrubs ferdig, blam -> Turk fjerna den ene testiklen sin. Han reiste ikke til broren sin. Det var forrige ukes, det. Tsk. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Jeg tror du må dø. Eg trur eg spring av gåre før eg vert overfalt av trønderane Cheebs, Skarstad og Herrbrun. Endret 25. april 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Du e ikkje i nor før du må ta på dæ tærmodræss. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Dust. Med skinnvest. Og bart. Jeg skal til Oslo i sommer, og jeg vil finne deg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 gaahhhhhhhhh. NTLDR is Missing Jeg er så ufatterlig lei. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Faktisk er Trondhjem sør for midten også. Jeg bor ifg. skiltet på veien borti her 3-4 mil sør for Norges midtpunkt og jeg bor på Steinkjer som er 2 timer og 10 minutt med tog eller rundt en time med bil mtp. at du ikke holder fartsgrensa på de øde strekningene (er vel 1 time og 30 minutt sånn ellers) unna Trondhjem. Henrik presenterer "den store listen over personer vi jaget ut av tråden før de postet mer enn ti poster": Dorian Gray 8 Smårips eier 8 applemania 5 J@cob 2 LarsP 2 Bandidos-Pelle 2 Zlatzman 1 Okay, LarsP kan jeg være likeglad for at ikke er her. Det hadde blitt så mye drama føler jeg, men putekos og smårips? : < Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 nudler er skikkelig wubbis. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Jeg tror du må dø. Eg trur eg spring av gåre før eg vert overfalt av trønderane Cheebs, Skarstad og Herrbrun. Jeg er nesten fra Troms. Det er langt, langt unna trønderland. Blir som å kalle deg en danske. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Kommet enda en ny scrubs ja.. Må få sett den så fort som mulig da! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Dust. Med skinnvest. Og bart. Jeg skal til Oslo i sommer, og jeg vil finne deg. Eg var på Mesnalia ein gong, og der stod det på eit skilt «Motorvogn forbudt!» :!: Er det slike de kjørar i nord? *Tilretteleggje ferien så man er borte når Skarstad skal til Oslo* Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 ååhh, pusta inn samtidig som jeg hadde en nuddel i munnen, den for opp i nesa XD XD Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Jeg er nesten fra Troms. Det er langt, langt unna trønderland. Blir som å kalle deg en danske. Men eg er jo ingen danske. Og Troms ligg jo langt nord for Nordmarka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg