Sameboe Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Hesann sveisann DNFK!!! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Så har du heller ikke mange postene her lille venn. Alle de første blir "kose mobbet" litt. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Henrik presenterer "den store listen over personer vi jaget ut av tråden før de postet mer enn ti poster": Dorian Gray 8 Smårips eier 8 applemania 5 J@cob 2 LarsP 2 Bandidos-Pelle 2 Zlatzman 1 Faen ta dere. Second that. Lenke til kommentar
Cheebs Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Så har du heller ikke mange postene her lille venn. Alle de første blir "kose mobbet" litt. Ja ok, i det tilfellet; Orddelingsfeil. Skjerp deg. Jeg er eldre enn deg, så det er nok du som er "lille venn". Endret 25. april 2008 av Cheebs Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Jeg kan garantere at de færreste vet hvem jeg er, men det var da heller ikke poenget. Jeg bare lurer på hvorfor navnet mitt havnet på ei liste over folk som tilsynelatende hadde blitt "jaget ut". Kanskje det er et morsomt spill jeg ikke helt skjønner reglene i, men det får så være. Jeg tror han bare kopierte posteroversikten direkte inn i posten, så han fulgte ikke akkurat opp premisset sitt, nei. Endret 25. april 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Jeg var for lat til å sile listen, ja. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Ja ok, i det tilfellet; Orddelingsfeil. Skjerp deg. Jeg er eldre enn deg, så det er nok du som er "lille venn". Uansett. Alle som kommer her blir kalt lille venn. Jeg blir kalt det av flere fremdeles. Men så har ikke jeg vært her lenge. Så ro ned nærva di du. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Ja ok, i det tilfellet; Orddelingsfeil. Skjerp deg. Jeg er eldre enn deg, så det er nok du som er "lille venn". U ph4ilz, du brukar semikolon. Eg skal ikkje vere med på «mobbinga» til vår lille venn n4w, men siden du retta han, retta eg deg. Lenke til kommentar
Cheebs Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Jeg er rolig som få. Ja ok, i det tilfellet; Orddelingsfeil. Skjerp deg. Jeg er eldre enn deg, så det er nok du som er "lille venn". U ph4ilz, du brukar semikolon. Eg skal ikkje vere med på «mobbinga» til vår lille venn n4w, men siden du retta han, retta eg deg. "U ph4ilz" er vel grammatisk voldtekt på det verste. He he, nei jeg gir meg, bomma på den der. Endret 25. april 2008 av Cheebs Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Uansett, Cheebs hører på Kamelot, Queen, In Flames og Depeche Mode og påpeker skrivefeil i andre brukeres poster (semikolontabben kan jeg overse), så for nå vil jeg anta at han er en ordentlig kar. Endret 25. april 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Uansett, Cheebs hører på Kamelot, Queen, In Flames og Depeche Mode og påpeker skrivefeil i andre brukeres poster (semikolontabben kan jeg overse), så for nå vil jeg anta at han er en ordentlig kar. Og han er trønder som du er! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 U ph4ilz, du brukar semikolon. Eg skal ikkje vere med på «mobbinga» til vår lille venn n4w, men siden du retta han, retta eg deg. Jeg sier ikke at jeg er med på det? Sa bare ifra at det er det som kalles "kose mobbing" Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Neimen, søren snute, jeg er da ingen skinnvestikledd trønder! Endret 25. april 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Neimen, søren snute, jeg er da ingen trønder! Jo, du er jo frå nord, då. Endret 25. april 2008 av Underpants Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Neimen, søren snute, jeg er da ingen skinnvestikledd trønder! Er ikke det et østlands uttrykk? Eller var det noe slik som søren klype? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Underbukse? Har du begynt å skreve nynorsk igjen? :o Lenke til kommentar
Cheebs Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Bli itj fæst utn skinnvæst Oldboy er en mandig film. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Jo, du er jo fra nord, da. Nord og trønder er vel i bunn og grunn to forskjellige ting da? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Underbukse? Har du begynt å skreve nynorsk igjen? :o Faen, gløymer det heile tida. Sjekk signaturen min. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Jeg syns alle skal være venner og ha en svær gay orgie e, da hadde min homofile høyre hånd blitt glad tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg