NikkaYoichi Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Haha, så sant så sant DSP. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Rugby var i grunn det store høydepunktet med gymtimene. Selv om det ble litt vold ut av det, MEN SLIKT HØRER JO MED. Jeg er fantastisk effektiv i dag. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Ferdig med fransktentamen. Sove nå. <3 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Ferdig med fransktentamen. Sove nå. <3 Sove? På denne tiden av døgnet? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Ferdig med fransktentamen. Sove nå. <3 Gikk det bra eller? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Sove? På denne tiden av døgnet?Jeg hadde mareritt i natt og våknet med angst. Man blir sliten av å skrive noen sider fransk med angst. Såja, jeg vurderer det om jeg ikke får kontakt med kjæresten snart. Ferdig med fransktentamen. Sove nå. <3Gikk det bra eller? Det tør jeg faktisk ikke uttale meg om. Tror historien min ble noenlunde.. Brukbar. Vinklet den litt originalt og sånn. Og det er definitivt minimalt med feil i den. Den er dog ikke like bra som "Protege Moi" som jeg skrev i fjor. Men, med ny lærer satser jeg på at hun bedømmer meg ut i fra resten av klassen og ikke tidligere erfaringer. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Sove? På denne tiden av døgnet?Jeg hadde mareritt i natt og våknet med angst. Man blir sliten av å skrive noen sider fransk med angst. Såja, jeg vurderer det om jeg ikke får kontakt med kjæresten snart. Da er det lov til å sove Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Flere som hadde mareritt i natt, ja. Våknet klokka fire og fikk problemer med å sove igjen. 4-5 timer søvn + 4 skoletimer med dirigering/korsang = digg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Jeg hadde et mareritt der jeg var med en gruppe småjævler som bare maste og hylte og skreik hele tiden, så fant jeg ut at jeg ikke drømte,men at jeg var på jobb! GODT ME PAUSE JA Lenke til kommentar
Addan Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Hørtes fryktelig lite lurt ut... Du vet, jenter er ikke så lure vettu, derfor de hører hjemme på kjøkkenet. Nei nei nei. Der er det jo masse skarpe kniver og farlige stekeplater å skade seg på.. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Jeg hadde også mareritt i natt. Jeg drømte at min faste pub ble nedlagt, jeg bråvåknet og lurte på om jeg hadde drømt eller om det faktisk var sant. Jeg vet nå at det bare var en drøm. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Er det du som er en så flink kunstner Eple? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Dere er så slaaappe for tiden... oO Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Niks. Den er tatt fra xkcd. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Bom chicka chicka. Wicke wicke, bsh, bsh, bsh, bsh! You know is bred, uhn tss uhn tss, backarakka pow pow. Det var min skriftlige framføring av min egentkomponerte beatbox melodi. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Yay. Jeg skiller ikke mellom sterke og svake hokjønnsord. Teite Hemnesværinger. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Straight from the top of my thong, I said bush, bush, bushie, bushie, bushie be gone! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Hvorfor kan ikke folk ta hintet om at ingen tar telefonen når den har ringt i 2 minutter i strekk? Red.: Ikke snakk om at vedkommende gir opp heller vett. Endret 25. april 2008 av Quayle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg