Rescue me Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Har lagt merke til at du er våken hver natt b-real. Har du ikke jobb eller? Hver natt? Det er da tøv. Jeg er oppe sent ja, men jeg sover da. Morgen skal jeg på nattevakt så...vel..jeg er oppe litt sent. Er vel bare en tilfeldighet siden jeg først i det siste har hengt på DNFK (eller hva nå enn forkortelsen er) og de tre nettene jeg har vært her (inkludert denne) har du også vært her. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Noen som kan si hva innebygd er på engelsk? Finner det ikke i ordbok . EDIT: Fant ut . Var visst bare å sjekke i en ordbok (ikke på nett) . Endret 25. april 2008 av KnewtFan Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Gah, jeg trenger en proxy som lurer visse sider til å tro at jeg er engelsk slik at jeg kommer inn på de >< Woohoo! Jeg fant jeg fant, britiske kunstnerjenter, here I come Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Gah, jeg trenger en proxy som lurer visse sider til å tro at jeg er engelsk slik at jeg kommer inn på de >< Woohoo! Jeg fant jeg fant, britiske kunstnerjenter, here I come Hvilken side er det? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Nå er jeg irritert på meg selv for å ha ikke ha lagt meg for lenge siden. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 britchan ^^ Grei nok side, veldig lite uhumskheter av den type man finner på vanlige chans. Figures, sida var britisk. Men jeg har lært. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Vi har fri i morgenMUHAHAHA Vi har ikke fri men jeg tar meg fri! HAHAHAHA! I dag er nemlig dagen min slik: 07:00 - Buss mot byen. 07:45 - Gå av ved Vear skole/forberedelser/øving. 09:30 - Skoleforestilling for småtrinnet, varer 75 minutter. 12:30 - Skoleforestilling for ungdomsskole, varer 75 minutter. 14:00 - Nedrigg ved Vear skole. 16:00 - Opprigg i Tønsberg, Mariakapellet. 19:00 - Forestilling i Mariakapellet. Teater er gøy, gleder meg (Se signatur hvis dere lurer på hva det handler om etc.) Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Da var det ny dag igjen gitt, og penværet har forsvunnet. Kommer regn, deilig<3 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Jeg må prøve å få lokalisert ordboken min før fransktentamen i dag. Og så skal jeg møte Nie, tror jeg. Ogogog. I morgen blir det forhåpentligvis nesepiercing. \o/ Kattehuset søndag, tentamen mandag, reiser tirsdag. Partytime. Lenke til kommentar
Cheebs Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Det fins ikke snev av logikk i min indre klokke-ting. Jeg sovna halv tre da kafferusen slapp taket, etter å ha kastet sammen noe rot i skolesammenheng. Jeg våkner sju, helt frisk og uthvilt. Jeg sovner vanligvis mellom 10 til 12, og er selvfølgelig helt klubbe i hodet dagen etter da. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Jeg er blitt onkel! Til ei knøttlita jente. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Prest fløy med heliumballonger, er nå savnet. Jøssda. Godt å se guden hans passet på ham. x) Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Prest fløy med heliumballonger, er nå savnet. Jøssda. Godt å se guden hans passet på ham. x) Eyy, prest eller ikke, det der er ikke noe å spøke med :| Må være jævlig å føle seg så forsvarsløs som når man blir tatt av vinden Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Dumt å ikke ta med en luft pistol så skyter du bare hull i ballongene.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Absolutt ingenting å tulle med, men som Kexxy sier, det hadde vært smart å ta noen forhåndsregler og ikke legge alt i hendene på favorittsuperhelten sin. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Snakkes, alle søte forumhorer. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Prest fløy med heliumballonger, er nå savnet. Jøssda. Godt å se guden hans passet på ham. x) Uff den der så jeg. Lurer på om han døde jeg. Endret 25. april 2008 av n4w Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Da stakk jeg. Blir ikke tid til å dra hjem i dag, rett på kamp. Egentlig har jeg vel tid til å dra hjem, men jeg skal varme opp tenker jeg. Ta meg en liten pils på puben før kampen. Snakkes godtfolk. Hvilken kamp prater du om? Dartkamp. God morgen folkens. Jeg spilte skikkelig dårlig i går kveld, det ble litt for sent og litt for mange pils også - dagen i dag blir en merkelig dag. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Bah. Tror jeg er syk igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg