Sir Game Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Å slippe militæret er seriøst verdens enkelte sak. Gjør det dårlig på testene (matte, syn og hørsel) samt si at du ikke er motivert når de spørr deg. Værre er det ikke... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Husk papirer fra synstest og s(k)jeledoktor. "Jeg skjønner meg ikke på sånt" sa legen jeg snakket med på sesjon da jeg ham min synsattest. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Må lage en dans til i morgen på skolen . Hva faen har dans med gym å gjøre? Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Hvilket årstrinn, KnewtFan? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Hvilket årstrinn, KnewtFan? 10. klasse. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Må lage en dans til i morgen på skolen . Hva faen har dans med gym å gjøre? Si det. gymnastik'k -en systematiske legemsøvelser Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Steinerskole KF? Er ikke Steinerskolen og det er jeg glad for. Må lage en dans til i morgen på skolen . Hva faen har dans med gym å gjøre? Si det. gymnastik'k -en systematiske legemsøvelser Er du en jente/kvinne Skarstad ? Alltid trodd du var en gutt/mann. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Si det. gymnastik'k -en systematiske legemsøvelser Er du en jente/kvinne Skarstad ? Alltid trodd du var en gutt/mann. Den tror jeg du må utdype litt, gitt. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Er du en jente/kvinne Skarstad ? Alltid trodd du var en gutt/mann. Nei, altså, hva har gitt deg det inntrykket? Endret 24. april 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Si det. gymnastik'k -en systematiske legemsøvelser Er du en jente/kvinne Skarstad ? Alltid trodd du var en gutt/mann. Den tror jeg du må utdype litt, gitt. Hvordan skal jeg utdype det? Er du en jente/kvinne Skarstad ? Alltid trodd du var en gutt/mann. Nei, altså, hva har gitt deg det inntrykket? Vet faktisk ikke helt. Er vel at du aldri har nevnt eller skrevet det så man skjønner at du er en jente i noen innlegg jeg har lest. Også synes jeg heller ikke Skarstad er så veldig jentete nick i forhold til det de andre jentene heter her på diskusjon.no (med unntak av Penis Trygve da ). Må heller ikke glemme at 95% av brukerene er gutter/mannfolk og det da er naturlig å tenke på en bruker som gutt/mann hvis man ikke vet annet. Endret 24. april 2008 av KnewtFan Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Si det. gymnastik'k -en systematiske legemsøvelser Er du en jente/kvinne Skarstad ? Alltid trodd du var en gutt/mann. Den tror jeg du må utdype litt, gitt. Hvordan skal jeg utdype det? Forklar hvordan du, ut fra det siterte innlegget hans, klarte å komme fram til at Skarstad er ei jente. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Vel, jeg prøver å unngå å nevne det med mindre det spesifikke temaet dukker opp. Han så vel på profilen min, da, dumme Daniel, og brukte sitatfunksjonen, tja, av ren vane. Endret 24. april 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Forklar hvordan du, ut fra det siterte innlegget hans, klarte å komme fram til at Skarstad er ei jente. Så på profilen hennes for å se hvor gammel hun var da jeg oppdaget at hun var jente. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Må si det er lite aktivitet her i natt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Er slik hver eneste natt egentlig. Er ingen kjerne i folk her lengre. Det har bare...gått i oppløsning. Trist. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Har lagt merke til at du er våken hver natt b-real. Har du ikke jobb eller? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Jeg vil sove! nå! Jeg også, men har en synopsis jeg må skrive ferdig . Må bare få startet. *Går og henter mer kaffe.* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Har lagt merke til at du er våken hver natt b-real. Har du ikke jobb eller? Hver natt? Det er da tøv. Jeg er oppe sent ja, men jeg sover da. Morgen skal jeg på nattevakt så...vel..jeg er oppe litt sent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg