Ø.B. Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Trials 2 Kjøp kjøp! Faen altså, stakk over for å kjøpe merg noe mat i stad, også kom jeg hjem med sjokomelk. Glemte jeg var sulten^^ Bah. Nå er kiwi stengt også. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Damn, nå ble jeg nødt til å bytte tilbake jo =( Et klokt valg. Å bytte fra et så (om jeg skal si det selv) etablert prakteksempel på hvordan en top notch avatar skal se ut blir litt som å rake helsjegget og barten etter flere års pryd. Jeg vil banne på at alle som tenker b-real tenker den avataren, og vice versa. Edit: Har alltid likt avataren til Ø.B også, en flott avatar. Endret 24. april 2008 av fargoth Lenke til kommentar
Cheebs Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Jeg får ikke lov til å ha lett gjenkjennelige avatarer. :| Ellers har jeg nettopp fullført STALKER, hurra. Med happyfuncloudland-endingen og alt. Nei jøss hejsann. Dine avatarer er da utrolig lette å få øye på; [x] jente i ung alder [x] rødtone Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Edit: Har alltid likt avataren til Ø.B også, en flott avatar. Den jeg har nå? En snill sjel som laga den Men jeg bytter hele tida, er ikke så emosjonelt knyttet til avatarene mine^^ Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Nei jøss hejsann. Dine avatarer er da utrolig lette å få øye på; [x] jente i ung alder [x] rødtone Neimen omghei. Endret 24. april 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Damn, nå ble jeg nødt til å bytte tilbake jo =( Et klokt valg. Å bytte fra et så (om jeg skal si det selv) etablert prakteksempel på hvordan en top notch avatar skal se ut blir litt som å rake helsjegget og barten etter flere års pryd. Jeg vil banne på at alle som tenker b-real tenker den avataren, og vice versa. Edit: Har alltid likt avataren til Ø.B også, en flott avatar. Hva med min gamle? Husker du lagde den til meg... Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Hmmm. I morgen skal jeg på sesjon, gitt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Ta med papirer på at du er psykisk syk så slipper du lett ^^ Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Hmmm. I morgen skal jeg på sesjon, gitt. Ta en tlf og si du ikke gidder ^^ Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Lol Nei, jeg skal svare ærlig. Kanskje jeg slipper da? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Jeg var ærlig og ble fortalt at de ikke ville ha meg ^^ Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Lol Nei, jeg skal svare ærlig. Kanskje jeg slipper da? Hvis du ser godt og ikke har noen fysiske defekter, er det no escape. Med mindre du forteller dem t.d. at du drømmer om å kastrere sovende gutter ved hjelp av hekksaks hvis du på noe tidspunkt skulle befinne deg i en situasjon som åpner for det. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Lol. Stokmarknes kino har verdenspremiere på Iron Man. *bestille billetter* Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Lol Nei, jeg skal svare ærlig. Kanskje jeg slipper da? Pass på å nevne at du ikke eier dybdesyn. Det pluss littegranne annet tull med synet gir deg en 4'er på syn uten problemer. Da slipper du førstegangstjeneste. Husk papirer fra synstest og s(k)jeledoktor. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Lol Nei, jeg skal svare ærlig. Kanskje jeg slipper da? Du kan svare helt ærlig som meg at om du får en pistol utdelt, kan det bli skader fordi du alltid har lurt på hvordan folk reagerer når du skyter dem i foten og du vil gjerne føre statistikk over hvordan forskjellige folk reagerer på det. Husk å hold et normalt, avslappet ansiktsuttrykk og virk like ærlig som du er Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Hvis dere kan, så kom igjen. Det er ikke så lenge. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Edit: Har alltid likt avataren til Ø.B også, en flott avatar. Den jeg har nå? En snill sjel som laga den Men jeg bytter hele tida, er ikke så emosjonelt knyttet til avatarene mine^^ Jess, den med fisken. Mener å huske når du fikk den, men det er vel noen år siden nå. Den bør forøvrig bli din standard avatar, den er unik. Hva med min gamle? Husker du lagde den til meg... Joda, husker den. Med fare for å virke som en autist husker jeg at jeg faktisk brukte litt tid for å få orden på "nebbet", tilbake i 2005.. Jeg har alltid likt denne et hakk bedre though, men den var det ikke jeg som sto bak: Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 2005, back in the days. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Lol Nei, jeg skal svare ærlig. Kanskje jeg slipper da? Pass på å nevne at du ikke eier dybdesyn. Det pluss littegranne annet tull med synet gir deg en 4'er på syn uten problemer. Da slipper du førstegangstjeneste. Husk papirer fra synstest og s(k)jeledoktor. Det er sant. Jeg veitafaen hvor jeg har brillelappen henne. Dammit. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 2005, back in the days. Hehe ja. Acolyt3 som alltid skulle ha ny avatar, fikk sikkert ordnet seg med et hundretalls etterhvert.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg