Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Og nå som jeg begynte å føle meg spesiell ><

Jeg... >< Kom ikke på noe mer jeg =/

Og... du skal ikke se bort i fra at Ueland koser seg litt igjen nei. Men det er jo litt retarded at resten av sidene jeg sitter på, også er fucked up. begynner nesten å tro at Ueland missbruker linjen min til noe skummelt oO

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
FUCK YOU ALL!! Eg drar til Gran Canaria på Onsdag for å vere der i to veker! :D

Du drar til pensjonist helvete altså ;)

Nei! Har du vore der kanskje? ^.-

Ferier blir alltid stressende syns jeg, men nå blir jo jeg stressa meget fort

Tenkjer du fekk panikk då eg skreiv i «Hvor mye vet du om brukeren over deg?» :wee:

Lenke til kommentar
Meeeeh. Avatarer skal være mest mulig minimalistiske.
En top-notch avatar skal i mine øyne ha et lett gjenkjennelig motiv som gjør at man gjenkjenner brukeren på avataren etter minst mulig eksponering. I tillegg må avataren naturligvis ha perfekt teknisk kvalitet innenfor de rammene man har til rådighet. Hvis avataren også utfordrer begrensningene relatert til dimensjoner og filstørrelse i form av artistiske eller kreative løsninger, og på den måten prøver å sprenger grenser for hva som er mulig vil det i hvert fall for min del telle ekstra positivt for helheten. Essensen ligger i motivet som aller helst må være universelt gjenkjennbart, høyt på kontraster og samtidig ikke for oversimplifisert. Min avatar er et dårlig eksempel på dette, mens f. eks enden, tidligere b-real og tidligere jarmo har/hadde avatarer som var gode eksempler som innehar alle disse faktorene. (Den tekniske kvaliteten på jarmos endens avatar er muligens diskutabel.)

av-25824.gif

brealcl8.png

sgeg4pe4.jpg

Endret av fargoth
Lenke til kommentar

Husk å ta med Manu Chao, Fleetwood Mac og Amy Diamond!

I shalt! :D

Jeg ble redd ja, hvordan i svarte går dette an tenkte jeg

Skjønte du det sjølv, eller sa Chris det? ^^

Fant det ut selv ja, spurte han om han hadde deg på msn

Haha, det var gøy! :wee:

Endret av Underpants
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...