MrBjoern Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Og nå som jeg begynte å føle meg spesiell >< Jeg... >< Kom ikke på noe mer jeg =/ Og... du skal ikke se bort i fra at Ueland koser seg litt igjen nei. Men det er jo litt retarded at resten av sidene jeg sitter på, også er fucked up. begynner nesten å tro at Ueland missbruker linjen min til noe skummelt oO Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 FUCK YOU ALL!! Eg drar til Gran Canaria på Onsdag for å vere der i to veker! Lenke til kommentar
Cheebs Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Da satt man seg ned med kaffe for å panikkarbeide med skolemøl. Dette blir en fin natt. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 det har jeg også. også har jeg fri i morra også nå legger jeg meg Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 FUCK YOU ALL!! Eg drar til Gran Canaria på Onsdag for å vere der i to veker! Du drar til pensjonist helvete altså Lenke til kommentar
thadon Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 FUCK YOU ALL!! Eg drar til Gran Canaria på Onsdag for å vere der i to veker! Ferier blir alltid stressende syns jeg, men nå blir jo jeg stressa meget fort Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 FUCK YOU ALL!! Eg drar til Gran Canaria på Onsdag for å vere der i to veker! Du drar til pensjonist helvete altså Nei! Har du vore der kanskje? ^.- FUCK YOU ALL!! Eg drar til Gran Canaria på Onsdag for å vere der i to veker! Ferier blir alltid stressende syns jeg, men nå blir jo jeg stressa meget fort Tenkjer du fekk panikk då eg skreiv i «Hvor mye vet du om brukeren over deg?» Lenke til kommentar
thadon Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Jeg ble redd ja, hvordan i svarte går dette an tenkte jeg Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Nei! Har du vore der kanskje? ^.- Nei, men Spania generelt har den greia å dra med seg f.eks dette flotte paret Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Gratulerer med ny avatar, Sameboe Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Gratulerer med ny avatar, Sameboe Takk...hope alll like it ^^, Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 FUCK YOU ALL!! Eg drar til Gran Canaria på Onsdag for å vere der i to veker! Husk å ta med Manu Chao, Fleetwood Mac og Amy Diamond! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Meeeeh. Avatarer skal være mest mulig minimalistiske.En top-notch avatar skal i mine øyne ha et lett gjenkjennelig motiv som gjør at man gjenkjenner brukeren på avataren etter minst mulig eksponering. I tillegg må avataren naturligvis ha perfekt teknisk kvalitet innenfor de rammene man har til rådighet. Hvis avataren også utfordrer begrensningene relatert til dimensjoner og filstørrelse i form av artistiske eller kreative løsninger, og på den måten prøver å sprenger grenser for hva som er mulig vil det i hvert fall for min del telle ekstra positivt for helheten. Essensen ligger i motivet som aller helst må være universelt gjenkjennbart, høyt på kontraster og samtidig ikke for oversimplifisert. Min avatar er et dårlig eksempel på dette, mens f. eks enden, tidligere b-real og tidligere jarmo har/hadde avatarer som var gode eksempler som innehar alle disse faktorene. (Den tekniske kvaliteten på jarmos endens avatar er muligens diskutabel.) Endret 24. april 2008 av fargoth Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Da tok jeg endelig meg selv i nakken og oppdaterte bloggen min. Nå er jeg tilfreds. *drikke resten av pepsien sin* Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Jeg ble redd ja, hvordan i svarte går dette an tenkte jeg Skjønte du det sjølv, eller sa Chris det? ^^ Sameboe, eg har vore der fem-seks gonge, og vart fornøgd kvar gong. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Jeg ble redd ja, hvordan i svarte går dette an tenkte jeg Skjønte du det sjølv, eller sa Chris det? ^^ Fant det ut selv ja, spurte han om han hadde deg på msn Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) FUCK YOU ALL!! Eg drar til Gran Canaria på Onsdag for å vere der i to veker! Husk å ta med Manu Chao, Fleetwood Mac og Amy Diamond! I shalt! Jeg ble redd ja, hvordan i svarte går dette an tenkte jeg Skjønte du det sjølv, eller sa Chris det? ^^ Fant det ut selv ja, spurte han om han hadde deg på msn Haha, det var gøy! Endret 24. april 2008 av Underpants Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Damn, nå ble jeg nødt til å bytte tilbake jo =( Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Flink gutt. Avataren har vært savnet. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Jeg får ikke lov til å ha lett gjenkjennelige avatarer. :| Ellers har jeg nettopp fullført STALKER, hurra. Med happyfuncloudland-endingen og alt. Endret 24. april 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg