Sameboe Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Da var avataren oppdatert igjen, håper denne faller mer i smak Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Da var avataren oppdatert igjen, håper denne faller mer i smak den falt i sak Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Jeg trenger en klem! *klemme på* Hvorfor? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Catherine Bell (riktig fornavn?) er lett å falle for ja. Ikke helt. Kristen, Kristen Bell. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Da var avataren oppdatert igjen, håper denne faller mer i smak The Triforce er absolutt et fint avatarmotiv. Spørsmålet er om avatarer er verdig en slik helligdom. Fra spøk til revolver og indianermassakre. Fin avatar, fint lysnivå og fin fargelegging. I det hele tatt meget bra. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 *klemme på*Hvorfor? Mye rart har skjedd i dag. Stress. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Catherine Bell (riktig fornavn?) er lett å falle for ja. Pent ansikt og fine øyne. Selv synes jeg Johansson på sitt beste topper det meste. På dårligere dager er hun kanskje ikke like bra å se på. Spesielt synes jeg ikke hun kler oppsatt hår så veldig godt, men hver sin smak. Hun egner seg også best på levende film, men finnes mange fine bilder der ute uansett. Ellers må jeg si at Alexis Bledel er meget pen. Kanskje litt vel tynn, men veldig pent ansikt på henne også. Kristen Bell? Eg har lagt om til nynorsk igjen. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=942889 Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Mye rart har skjedd i dag.Stress. Huff da Vil du snakke om det? Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Catherine Bell (riktig fornavn?) er lett å falle for ja. Pent ansikt og fine øyne. Selv synes jeg Johansson på sitt beste topper det meste. På dårligere dager er hun kanskje ikke like bra å se på. Spesielt synes jeg ikke hun kler oppsatt hår så veldig godt, men hver sin smak. Hun egner seg også best på levende film, men finnes mange fine bilder der ute uansett. Ellers må jeg si at Alexis Bledel er meget pen. Kanskje litt vel tynn, men veldig pent ansikt på henne også. Kristen Bell? Eg har lagt om til nynorsk igjen. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=942889 Gratulerer, har nok med å skrive nynorsk på tentamen jei! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Huff da Vil du snakke om det? Skulle gjerne. Men har så dårlig tid. Men vi snakkes i morgen Husker jeg det skal jeg fortelle. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 men, men, får si natta til alle forumfolk, skal legge meg nå skal tidlig opp imorgen å spille litt når mutter'n sover Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Da var avataren oppdatert igjen, håper denne faller mer i smak The Triforce er absolutt et fint avatarmotiv. Spørsmålet er om avatarer er verdig en slik helligdom. Fra spøk til revolver og indianermassakre. Fin avatar, fint lysnivå og fin fargelegging. I det hele tatt meget bra. Jeg vet nok at the triforce er en helligdom for de gamle N64 gamerne som spilte Zelda Ocarina of Time (meg selv medregnet) for det er jo tidenes spill Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Skulle gjerne.Men har så dårlig tid. Men vi snakkes i morgen Husker jeg det skal jeg fortelle. Oki Natta da Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Kristen Bell? Eg har lagt om til nynorsk igjen. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=942889 Gratulerer, har nok med å skrive nynorsk på tentamen jei! Nok nynorsk? O o Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Godkveld. Hva skjer? Jeg har bytta avatar x 2 og signatur Endret 24. april 2008 av Sameboe Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Godkveld. Hva skjer? Jeg ønsker en (faktisk et par) person(er) hengt. Også har jeg vondt. Der da? wtf. stress med henging^^ hvorfor vondt? Nice avatar Sameboe Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 wtf. stress med henging^^ hvorfor vondt? Nice avatar Sameboe Hadde vært verdt stresset... Men er støl, derfor all smerten Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Godkveld. Hva skjer? Jeg ønsker en (faktisk et par) person(er) hengt. Også har jeg vondt. Der da? wtf. stress med henging^^ hvorfor vondt? Nice avatar Sameboe Danke Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Får tenke på det? Det er slags svar? *snufs* Jammen, tenk om du er 50år gammel.. pedo.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg