Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meeeeh. Avatarer skal være mest mulig minimalistiske. En enkel avatar er ofte det beste. Selvsagt må den være stilfull og pen å se på. Glorete avatarer kan være så enkle de bare vil uten at det hjelper noe. Ellers er det synd Johansson-avataren til Skarstad er erstattet med Oldboys hovedkarakter. Nå er riktignok den nye avataren også stilig. Men noe med den litt seksuelle sensualiteten Johansson hadde i den avataren piffet opp dagen min. ^^

*Signatur ordnet*

Lenke til kommentar
Meeeeh. Avatarer skal være mest mulig minimalistiske. En enkel avatar er ofte det beste. Selvsagt må den være stilfull og pen å se på. Glorete avatarer kan være så enkle de bare vil uten at det hjelper noe. Ellers er det synd Johansson-avataren til Skarstad er erstattet med Oldboys hovedkarakter. Nå er riktignok den nye avataren også stilig. Men noe med den litt seksuelle sensualiteten Johansson hadde i den avataren piffet opp dagen min. ^^

Du skal nok se at jeg vender tilbake til den gode game "pent ansikt"-stilen snart, jeg må bare finne et friskt og fint motiv først. Jeg har lyst på noe nytt, men det begynner etter hvert å gå opp for meg at det vil bli vanskelig å toppe Johansson/Bell.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

Catherine Bell (riktig fornavn?) er lett å falle for ja. Pent ansikt og fine øyne. Selv synes jeg Johansson på sitt beste topper det meste. På dårligere dager er hun kanskje ikke like bra å se på. Spesielt synes jeg ikke hun kler oppsatt hår så veldig godt, men hver sin smak. Hun egner seg også best på levende film, men finnes mange fine bilder der ute uansett. Ellers må jeg si at Alexis Bledel er meget pen. Kanskje litt vel tynn, men veldig pent ansikt på henne også.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...