n4w Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Men hva i all verden har du gjort med bildet? Han har tukla med det. Men kan han skylde på andre? Nei det kan han ikke. Konklusjon: Idiot. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 BINGO!!!! Men hva i all verden har du gjort med bildet? Photoshopa det når jeg kjeda meg Også ble det litt bredere når jeg skulle ha det i 80x80, så hun ser litt stor ut i hodet... Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Men hva i all verden har du gjort med bildet? Overdreven bruk av effekter i PS, eh? xD Posterize eller noe.. Om jeg ikke er helt på jordet... Lenke til kommentar
n4w Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Hva syntes dere om min avatar og signatur da? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Men har han gjort det for å: a) skjule hennes identitet? b) skjule hennes utseende? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 n4w: Jeg tror ikke jeg skal komentere avataren jeg xD Men signaturen var faktisk ikke så ille Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Måtte ha med det sitatet til bruttern, ikke Samebror, men min eldre bror...for det sitatet eier bare xD Husker ikke hva effektene het, har nu gjort et eller annet...no filter greier Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Men har han gjort det for å: a) skjule hennes identitet? b) skjule hennes utseende? eller c) skjule hennes egentlig kjønn oO Lenke til kommentar
n4w Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 n4w: Jeg tror ikke jeg skal komentere avataren jeg xD Men signaturen var faktisk ikke så ille De er i hvertfall mer ryddig en før. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Meeeeh. Avatarer skal være mest mulig minimalistiske. En enkel avatar er ofte det beste. Selvsagt må den være stilfull og pen å se på. Glorete avatarer kan være så enkle de bare vil uten at det hjelper noe. Ellers er det synd Johansson-avataren til Skarstad er erstattet med Oldboys hovedkarakter. Nå er riktignok den nye avataren også stilig. Men noe med den litt seksuelle sensualiteten Johansson hadde i den avataren piffet opp dagen min. ^^ *Signatur ordnet* Lenke til kommentar
n4w Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Nei nå er Mamma forbannet på broren min. Det er et signal på at jeg får komme meg i dusjen før hun begynner å gå amok. Dere får kose dere alle sammen. Ha en fortsatt flott kveld/morgen(?) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Tenkte først å ha Max Mekker som avatar...men sikkert en eller annen som har det, men bytter når jeg finner en skikkelig avatar Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 *Signatur ordnet*"The great, great and great once again moderator continues to be a great moderator - TSP"får det til å høres ut som om det er for fjerde gang. "shall continue" hadde gjort det bedre. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Tid for Six Feet Under. Jeg har ikke spist i dag jeg kommer jeg på. Merkelig. Mat er stress til tider. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Meeeeh. Avatarer skal være mest mulig minimalistiske. En enkel avatar er ofte det beste. Selvsagt må den være stilfull og pen å se på. Glorete avatarer kan være så enkle de bare vil uten at det hjelper noe. Ellers er det synd Johansson-avataren til Skarstad er erstattet med Oldboys hovedkarakter. Nå er riktignok den nye avataren også stilig. Men noe med den litt seksuelle sensualiteten Johansson hadde i den avataren piffet opp dagen min. ^^ Du skal nok se at jeg vender tilbake til den gode game "pent ansikt"-stilen snart, jeg må bare finne et friskt og fint motiv først. Jeg har lyst på noe nytt, men det begynner etter hvert å gå opp for meg at det vil bli vanskelig å toppe Johansson/Bell. Endret 24. april 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 *dytte mat i b-real* Hmm... jeg begynner å bli forkjølet jeg oO Tett nese, og sår hals. Dette lover ikke godt >< Lenke til kommentar
n4w Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 HAr noen til deg her hvis du har lyst på dem sameboe. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Da har man fått litt større ører i dag og. Skalvise om ikke de største hullene vokser litt i løpet av helgen de og. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Catherine Bell (riktig fornavn?) er lett å falle for ja. Pent ansikt og fine øyne. Selv synes jeg Johansson på sitt beste topper det meste. På dårligere dager er hun kanskje ikke like bra å se på. Spesielt synes jeg ikke hun kler oppsatt hår så veldig godt, men hver sin smak. Hun egner seg også best på levende film, men finnes mange fine bilder der ute uansett. Ellers må jeg si at Alexis Bledel er meget pen. Kanskje litt vel tynn, men veldig pent ansikt på henne også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg