MrBjoern Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 nå er mrbjoern den neste på lista Jeg har jo tross alt fått meg ett liv... Så det skal kanskje ikke så mye til Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 No that is a lie frøken. Yeah, right. Er ikke min feil at dere ikke har tatt meg igjen etter den spamme-starten. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Moahahahahaha! Look who's back in green. No other than the evil super genious Snorre. FUCK! GASS GASS GASS! *hive fortvilt på seg gassmaska* Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Hørte jeg Goatse.cx på rumpen? ^_^ Hadde vært tøft . Eventuelt på bilen. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Moahahahahaha! Look who's back in green. No other than the evil super genious Snorre. Omg. Du gir deg faenikke Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Yeah, right. Er ikke min feil at dere ikke har tatt meg igjen etter den spamme-starten.Vi har tatt deg igjen? Poster bare sånn litt etter litt jeg Ligger litt sånn litt imellom alle sammen jeg, ingen nært over..ingen under heller.. Hadde vært tøft . Eventuelt på bilen.På bilen? Du skal da ikke sitte i bil/buss hele russetiden vel? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Moahahahahaha! Look who's back in green. No other than the evil super genious Snorre. Omg. Du gir deg faenikke Niks. Ikke før hvert forumtroll ligger død og begravet. Moderatorblodet renner i mine årer. Jeg kan ikke hjelpe for det. ^^ Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Vi har tatt deg igjen? Poster bare sånn litt etter litt jeg Ligger litt sånn litt imellom alle sammen jeg, ingen nært over..ingen under heller.. Meh. Det har jo ikke noe å si uansett, så. Men.. bah. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Niks. Ikke før hvert forumtroll ligger død og begravet. Moderatorblodet renner i mine årer. Jeg kan ikke hjelpe for det. ^^Din far har sluttet. Kan du tvinge ham til å begynne igjen siden du har gjort det? :< Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Gad. MSN er helt klikk. Oo Snorre: Nå må du jo forandre på signaturen din. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Niks. Ikke før hvert forumtroll ligger død og begravet. Moderatorblodet renner i mine årer. Jeg kan ikke hjelpe for det. ^^Nå mater du trollene... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Så du vil være nerd? Jeg er nerd. Snorre: Nå må du jo forandre på signaturen din."Brukermod "again and again and again" Lenke til kommentar
TSP Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Nei, jeg skal lage den nye tittelen, Snorre kan velge mellom: 1. "The great thrice retired user, only to be a moderator" 2. "The great twice retired moderator only to be a moderator once again/one more time/a third time" 3. "The great, great and great once again moderator continues to be a great moderator" 4. "The great three times moderator tired of beeing just a user." Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 På bilen? Du skal da ikke sitte i bil/buss hele russetiden vel? Tenkte avtrykk av en goatser da . Så kunne folk snudd seg i avsky :!: . Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Neimen, er det den karen. Du er jo som Kiss, sånn rent bortsett fra at folk faktisk blir glade for at du kommer tilbake. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 God kveld dere. God morn.Neimen, er det den karen. Du er jo som Kiss, sånn rent bortsett fra at folk faktisk blir glade for at du kommer tilbake.sorry mann men...hæ? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 God morn. Så NÅ kan man si det? Oo Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Neimen, er det den karen. Du er jo som Kiss, sånn rent bortsett fra at folk faktisk blir glade for at du kommer tilbake. Takk takk, hyggelig å høre. Nå sluttet jeg riktignok ikke som moderator denne gangen. Var mer en moderatorpause på et vist antall måneder. Men nå er jeg altså tilbake fra pausen og satser på å begynne med godt mot og vise ord. Edit: Fin avatar forresten. Hammer-scenen fra Oldboy vekker virkelig minner. En veldig bra regissert scene. Filmen forøvrig er bare nydelig, og til tider svært mindboggling. Endret 24. april 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg