b-real Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Og hva er tingen med russebukse?Vi hadde da vitterlig russedress... Ungdommen i dag eier ikke sans for tradisjon.Vi fikk nye plasser på skolen idag.De plasserte meg og tre andre, de verste i hele klassen sammen.. XD Pff...gjør som vi gjorde på ungdomskolen, vi vennegjengen satt å pratet selv om jeg satt framme, en i midt og en helt bak. Fungerte toppers Men hvorfor om 4 år? oOFordi jeg ikke skal gifte meg før tidligst fylte 25, og ikke få barn før 27. ^^Uff...så stress å drive å planlegge alt da. Jeg vil gjerne ha unge nå jeg Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Bestille bokstaver? Er det ikke slik en skal pynte på selv så en har noe som ikke alle andre har? oO Skal nå få skrevet noe med tusj, er ikke det, men skulle hatt noen bokstaver å stryke på og. Og hva er tingen med russebukse?Vi hadde da vitterlig russedress... Pøh. Voks ned, mann . Prøver å unngå sånn som alle andre har. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Når du skriver det sånn, høres det ut som om jeg er 14. Beklager, da. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 KRISEHJELP HER!!! Eg skreiv eit dukument i word men glømte faen mej å lagra... Kan dette gjennopprettes? Sorry men har eksamen imorgen!!! Må ha hjelp!!! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Sjeldent besøk her nå, vis respekt. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 tror ikke det blir å virke så ... eh, veldig bra her hvertfall. XD Bø ungdomskole, u no.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Bestille bokstaver? Er det ikke slik en skal pynte på selv så en har noe som ikke alle andre har? oOSkal nå få skrevet noe med tusj, er ikke det, men skulle hatt noen bokstaver å stryke på og. Slikt får du da kjøpt på butikker. Kan lage dine egne Hørte jeg Goatse.cx på rumpen? ^_^ KRISEHJELP HER!!! Eg skreiv eit dukument i word men glømte faen mej å lagra... Kan dette gjennopprettes? Sorry men har eksamen imorgen!!! Må ha hjelp!!! Nei. Sjeldent besøk her nå, vis respekt.For deg? Neva. Din tissefant. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 heh, komfirmasjon på sortland på søndag.. uff, jeg hater kirka og komfirmasjon og bursdag og alt det der. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 KRISEHJELP HER!!! Eg skreiv eit dukument i word men glømte faen mej å lagra... Kan dette gjennopprettes? Sorry men har eksamen imorgen!!! Må ha hjelp!!! Sorry, men support er ikket illat i DNFK Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 heh, komfirmasjon på sortland på søndag.. uff, jeg hater kirka og komfirmasjon og bursdag og alt det der. Hihi, skal jeg og Aroniminini komme i kirka å flire av? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Sjeldent besøk her nå, vis respekt. Åhh! Long time no see, pus! Hva skjer? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Uff...så stress å drive å planlegge alt da. Jeg vil gjerne ha unge nå jeg Jeg har da ikke planlagt noen ting. Jeg har bare gitt meg selv aldersgrenser. Når du skriver det sånn, høres det ut som om jeg er 14. Beklager, da. Jeg klaget ikke. Da kunne jeg ha kalt deg gammel. ^^ Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 heh, komfirmasjon på sortland på søndag.. uff, jeg hater kirka og komfirmasjon og bursdag og alt det der. Hihi, skal jeg og Aroniminini komme i kirka å flire av? Eller, vi skal ikke i kirka, men på "kaffe" kl 17 elns. ^^ Men joa, ville vært kult å møtt en "ekte" moderator, lzm. xd Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 KRISEHJELP HER!!! Eg skreiv eit dukument i word men glømte faen mej å lagra... Kan dette gjennopprettes? Sorry men har eksamen imorgen!!! Må ha hjelp!!! Sorry, men support er ikket illat i DNFK Jeg har tatt deg igjen Campin Carl på posts, nå er mrbjoern den neste på lista Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Jeg har tatt deg igjen Campin Carl på posts, nå er mrbjoern den neste på listaDamn, jeg vil være på top10. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Jeg er nummer fem, og jeg poster jo knapt. Makan til slappinger dere er. Gud, jeg hater dirigering. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Jeg har faktisk nesten 800 poster i forumkafeen. hvordan i himmelens navn er det mulig? Jeg poster jo aldri her! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Jeg har tatt deg igjen Campin Carl på posts, nå er mrbjoern den neste på listaDamn, jeg vil være på top10. Så du vil være nerd? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Moahahahahaha! Look who's back in green. No other than the evil super genious Snorre. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Eller, vi skal ikke i kirka, men på "kaffe" kl 17 elns. ^^ Men joa, ville vært kult å møtt en "ekte" moderator, lzm. xd Vel...si ifra. Kunne ha trødd på milano eller noe shait Jeg er nummer fem, og jeg poster jo knapt. Makan til slappinger dere er.No that is a lie frøken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg