NgZ Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Nettopp testet Wilkinson Sword Fx Diamond høvel og blad, og må si det var en annerledes barberingsopplevelse enn med Gilette. Ikke helt sikker på om den var bedre, men artig å prøve ihvertfall. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 hmm. skal grille etterpå. kiwi stenger vel ikke før kl 5 antar jeg Lenke til kommentar
n4w Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Det stengte for 20 min siden pga opppusing. :!: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Nettopp testet Wilkinson Sword Fx Diamond høvel og blad, og må si det var en annerledes barberingsopplevelse enn med Gilette. Ikke helt sikker på om den var bedre, men artig å prøve ihvertfall.Jeg vil kjøpe meg ordentlig barberkniv Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Genialt at man kan bruke privat telenorabbonement for å få tilgang til wlan på OSL! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Ble ferdig å redigere det jeg hadde på K&H prosjektet på 1 og en halv time, legger ut det ene klippet etterpå legger ut på Youtube nå Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Jeg vil kjøpe meg ordentlig barberkniv Jeg skal kjøpe meg sånn gammeldags safety razor, barberbørste og ordentlig skum/såpe fra usa så fort lønna kommer. ^^ Kniv synes jeg bir litt drøyt. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Er alle ute i det fine været? Da stikker jeg ut å hopper litt på trampolina! :!: Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Se filmen hos Youtube Her er filmen jeg redigerte, ble fornøyd jeg ihvertfall Lenke til kommentar
n4w Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Her er filmen jeg redigerte, ble fornøyd jeg ihvertfall Det er nok ikke lurt å ha en sang sånn i filmen. Kansje til en spesiel anledning hvor det faktisk passer med musikk. Men ikke så brått på. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Jeg vil kjøpe meg ordentlig barberkniv Kan jeg bli din personlige barberer, da? Jeg skal bli noe a la Sweeney Todd, har jeg tenkt. Skikkelig proff. Bare jeg som syntes det var skuffende lite blod i den filmen, btw? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Bare jeg som syntes det var skuffende lite blod i den filmen, btw?Det kunne vært jevnere fordelt kanskje. ^^ Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Se filmen hos Youtube Her er filmen jeg redigerte, ble fornøyd jeg ihvertfall tror no at Merethe synes den er morsom jeg og det holder Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Her er filmen jeg redigerte, ble fornøyd jeg ihvertfall Det er nok ikke lurt å ha en sang sånn i filmen. Kansje til en spesiel anledning hvor det faktisk passer med musikk. Men ikke så brått på. Sangen starter ganske rolig den da, meninga var å få refrenget i det han tok Trollbrusen ut av kjøleskapet, og det fikk jeg til Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Det kunne vært jevnere fordelt kanskje. ^^ Hva mener du? Sangen starter ganske rolig den da, meninga var å få refrenget i det han tok Trollbrusen ut av kjøleskapet, og det fikk jeg til Hva med å fjerne brannmann sam-musikken når den andre musikken kommer inn. Det blir jo kræsj. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Er en reklame film, ikke skrekk film Brannmann Sam musikken må være med, den får jo starten til å bli bra den ....Også lagra jeg ikke selve moviemaker fila heller Endret 24. april 2008 av Sameboe Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Er en reklame film, ikke skrekk film Hvis du mener det jeg snakket om, så var det Sweeney Todd, og ikke den greia di jeg mente. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Hva mener du?Alt blodet var jo i en slaktekavalkade. Masse handling uten blod og. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Er en reklame film, ikke skrekk film Brannmann Sam musikken må være med, den får jo starten til å bli bra den ....Også lagra jeg ikke selve moviemaker fila heller Det ligner ikke på en skrekkfilm Sangen starter ganske rolig den da, meninga var å få refrenget i det han tok Trollbrusen ut av kjøleskapet, og det fikk jeg til Men uansett er det ikke et godt valg å bruke den sangen fra Kiss heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg