Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, som jeg sa. Den eneste måten å sikre at en datamaskin ikke kommuniserer med andre maskiner er å slå den av eller montere ut alle kort som har med kommunikasjon å gjøre.

Jeg tror jeg har tenkt på alt, men det finnes alltid ett hull ett sted, men det skal mer enn den vanlige idiotiske eleven til å forberede seg på å bryte systemet slik jeg har lagt det opp i alle fall.

Lenke til kommentar
Ikke benekt det. Du vet veldig godt at jeg er en autoritet. :wee:
Hmm. :hmm:

Jeg tror jeg har tenkt på alt, men det finnes alltid ett hull ett sted, men det skal mer enn den vanlige idiotiske eleven til å forberede seg på å bryte systemet slik jeg har lagt det opp i alle fall.
Virker sånn ja. :wee: Jeg tenkte forresten på å koble ruteren til nettverkskortet, og så den til det trådløse nettverket, men der ligger det vel sperrer for sånt.
Lenke til kommentar
Ingenting er som å sitte ute i Drammen sentrum med laptopen og sol, brus og snart pølse! =D Måtte bare teste det trådløse nettet her. Funker fantastisk.

Skal jobbe med å sette flasker i kasser på Aass bryggeri etterpå. Noen som har gjort en slik jobb? Er det tungt?

Kan ikke si at jeg har gjort den type arbeid før men jeg vil ikke tro at det er noe spessielt hardt arbeid.

I'm so bored. Har ikke hatt noe å gjøre i hele dag. Var inne å lette etter pengboka og levert middag and that's it. Ellers har en sittet på ræva i hele dag. Grusomt kjedelig. Nesten så jeg vurderer å ta opp det å strikke lester neste jeg skal på dagvakt.

Hoho...snakker om sola så går alarmen

Endret av b-real
Lenke til kommentar
Ikke benekt det. Du vet veldig godt at jeg er en autoritet. :wee:
Hmm. :hmm:

Virker sånn ja. :wee: Jeg tenkte forresten på å koble ruteren til nettverkskortet, og så den til det trådløse nettverket, men der ligger det vel sperrer for sånt.

VLC som styrer det trådløse nettet tar seg av slike ting ja. Snedig liten sak hvor vi bl.a. har kart som viser hvilke punkter som er stresset, hvor nodene sitter osv. :)

Lenke til kommentar
Da stakk jeg. Blir ikke tid til å dra hjem i dag, rett på kamp. Egentlig har jeg vel tid til å dra hjem, men jeg skal varme opp tenker jeg. Ta meg en liten pils på puben før kampen. Snakkes godtfolk.

Hvilken kamp prater du om?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...