henbruas Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Quayle: Ser ut som om du har tenkt på det meste. Synd for elevene. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Vel, som jeg sa. Den eneste måten å sikre at en datamaskin ikke kommuniserer med andre maskiner er å slå den av eller montere ut alle kort som har med kommunikasjon å gjøre. Jeg tror jeg har tenkt på alt, men det finnes alltid ett hull ett sted, men det skal mer enn den vanlige idiotiske eleven til å forberede seg på å bryte systemet slik jeg har lagt det opp i alle fall. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Ikke benekt det. Du vet veldig godt at jeg er en autoritet. Hmm. Jeg tror jeg har tenkt på alt, men det finnes alltid ett hull ett sted, men det skal mer enn den vanlige idiotiske eleven til å forberede seg på å bryte systemet slik jeg har lagt det opp i alle fall.Virker sånn ja. Jeg tenkte forresten på å koble ruteren til nettverkskortet, og så den til det trådløse nettverket, men der ligger det vel sperrer for sånt. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Hmm. Se der, ja. Du benekter det ikke. Flink gutt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Ingenting er som å sitte ute i Drammen sentrum med laptopen og sol, brus og snart pølse! =D Måtte bare teste det trådløse nettet her. Funker fantastisk.Skal jobbe med å sette flasker i kasser på Aass bryggeri etterpå. Noen som har gjort en slik jobb? Er det tungt? Kan ikke si at jeg har gjort den type arbeid før men jeg vil ikke tro at det er noe spessielt hardt arbeid. I'm so bored. Har ikke hatt noe å gjøre i hele dag. Var inne å lette etter pengboka og levert middag and that's it. Ellers har en sittet på ræva i hele dag. Grusomt kjedelig. Nesten så jeg vurderer å ta opp det å strikke lester neste jeg skal på dagvakt. Hoho...snakker om sola så går alarmen Endret 24. april 2008 av b-real Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Ikke benekt det. Du vet veldig godt at jeg er en autoritet. Hmm. Jeg tror jeg har tenkt på alt, men det finnes alltid ett hull ett sted, men det skal mer enn den vanlige idiotiske eleven til å forberede seg på å bryte systemet slik jeg har lagt det opp i alle fall.Virker sånn ja. Jeg tenkte forresten på å koble ruteren til nettverkskortet, og så den til det trådløse nettverket, men der ligger det vel sperrer for sånt. VLC som styrer det trådløse nettet tar seg av slike ting ja. Snedig liten sak hvor vi bl.a. har kart som viser hvilke punkter som er stresset, hvor nodene sitter osv. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Da stakk jeg. Blir ikke tid til å dra hjem i dag, rett på kamp. Egentlig har jeg vel tid til å dra hjem, men jeg skal varme opp tenker jeg. Ta meg en liten pils på puben før kampen. Snakkes godtfolk. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 chiao. *vinke adjø til* Undres på hva en skal finne på i dag. Kanskje litt mere Six Feet Under Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Da stakk jeg. Blir ikke tid til å dra hjem i dag, rett på kamp. Egentlig har jeg vel tid til å dra hjem, men jeg skal varme opp tenker jeg. Ta meg en liten pils på puben før kampen. Snakkes godtfolk. Hvilken kamp prater du om? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Har hatt så sykt ondt i nakke den siste uke . Lenke til kommentar
n4w Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Har vondt over alt jeg Stakkar deg Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Ja, det er ikke lett Kommer meg ikke rundt i huset omtrent. Gjør så vondt å gå... Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Jeg er støl i hver eneste muskel jeg eier Og jeg blir aldri støl I tillegg er jeg syk Lenke til kommentar
n4w Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Stakkar deg. Får håpe det går bedre med deg da. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 bare digg å være støl nå etterpå blir det grilling bare skaffe litt penger. haha Lenke til kommentar
n4w Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Håper jeg skal få grillet i dag. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Stakkar deg. Får håpe det går bedre med deg da. Takk, lille deg bare digg å være støl Ikke når man må bevege seg... Lenke til kommentar
n4w Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Uff... I needs a hugz. Hva er greia med å kalle meg liten hele tiden? >.< Endret 24. april 2008 av n4w Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg