Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Voldsomt så opptatt du var av juksing, da, NgZ.
Nei? Litt artig er det jo å kjempe mot systemet da. :p

Såklart, om de klarer å installere dem uten mer rettigheter enn bare Word så er de velkommen til å prøve. :)
Live-Cd? ^^
Lenke til kommentar
Gjør vi ikke alle det da? :wee:

NgZ er ille. Han krangler til og med med meg. :p

Digg. Vi så VHS om Den kalde krigen, og plutselig er det tatt over, og det vises film fra et muslimsk land der de snakker om pilegrimsferd. :wee:

Lenke til kommentar
Voldsomt så opptatt du var av juksing, da, NgZ.
Nei? Litt artig er det jo å kjempe mot systemet da. :p

Såklart, om de klarer å installere dem uten mer rettigheter enn bare Word så er de velkommen til å prøve. :)
Live-Cd? ^^

De må ha CD-rom for å få til det eller kjøre programmer fra USB, noe de ikke har. Det er enkel klikksak som det vanligvis er på bærbare, så akkurat det har jeg tenkt på.

Red.: Det vil si at det er satt passord for å velge boot device.

Endret av Quayle
Lenke til kommentar
Hva har det med autoriteter å gjøre? :p

De må ha CD-rom for å få til det eller kjøre programmer fra USB, noe de ikke har. Det er enkel klikksak som det vanligvis er på bærbare, så akkurat det har jeg tenkt på.

Du har tatt ut cd-rom'en? Ja, da har jeg vel ikke flere forslag.. Så lenge tilgangsrettighetene er satt opp riktig. Det eneste måtte være om du ikke har sperret nettleseren, og de har med seg egen trådløsruter. ^^

Lenke til kommentar

Ingenting er som å sitte ute i Drammen sentrum med laptopen og sol, brus og snart pølse! =D Måtte bare teste det trådløse nettet her. Funker fantastisk.

Skal jobbe med å sette flasker i kasser på Aass bryggeri etterpå. Noen som har gjort en slik jobb? Er det tungt?

Omg! Dua stirrer på meg.. Den kommer sikkert til å spise meg!

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar
Hva har det med autoriteter å gjøre? :p

Du har tatt ut cd-rom'en? Ja, da har jeg vel ikke flere forslag.. Så lenge tilgangsrettighetene er satt opp riktig. Det eneste måtte være om du ikke har sperret nettleseren, og de har med seg egen trådløsruter. ^^

Tilgangen skal være riktig, altså slik at de ikke får installert noe. Trådløs router funker dårlig uten drivere til det trådløse nettverkskortet. :) Men om de så hadde med seg ett aksesspunkt og prøvde å plugge det i veggen(om de fant ett vegguttak) så ville den lokale VLC-en ta seg av den biffen. Om de har med seg en boks type, Ice så vil jeg anta at selv en 70-åring reagerer på at den slenges ut på bordet og kobles til. :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...