Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

ok-- bestemor og bestefar som er innflyttet i et^*norsk* del av Spania påstår dette :)

More evidance is under way :p

Lenke til kommentar
Si da at det er en større gruppe norske folk som feirer 17. mai i en eller annen by.

Hvordan ville du som innbygger reagert?

Det er da greit, men det er snakk om at hvis bor i spania, permanent og da på spanias nasjonaldag tar fram våre norske flagg og vifter med de...ikke at vi feirer vår nasjonaldag i spania.
Lenke til kommentar

Jeg ønsker folk av alle nasjonaliteter som bor i Norge til å gå ut i gatene med sine flagg for å vise oss at deres land har bursdag. Jeg hadde sett på det med glede at de fortsatt er glad i hjemlandet sitt og vil vise glede. Det er ikke det som er problemet mitt i alle fall, problemet mitt er når de gjør det på norges bursdag som for på en måte å overskygge eller undergrave bursdagen til Norge.

Lenke til kommentar
Vis de ikke får jukset, så skal du se at gjennomsnitts karakteren synker betraktelig!

Vel, av og til hjelper det ikke det grann å ha internettilgang.

Bare sånn for å dra opp det temaet igjen: En hub med 4 nettverkskontakter ved døra gir dem mulighet til å koble seg til nettverksprinteren før de går. ;)
Lenke til kommentar
Vis de ikke får jukset, så skal du se at gjennomsnitts karakteren synker betraktelig!

Vel, av og til hjelper det ikke det grann å ha internettilgang.

Nå ser det ut til at det blir slik jeg foreslo, jeg skal sitte eksamensvakt og skrive ut for elevene. Maskinene skal installeres uten WLAN. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...