Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bZerk Miditower m/display, u/vifter Sølv BZCA550SINF u/powersupply

Kingston 4 GB 667MHz PC5300 DDR2 kit m/2stk 2GB, CL5

Western Digital 750GB S-ATA II 7200 RPM Caviar SE16 Special Edition 16MB cache

Intel Core 2 Duo E8400 3.0GHz Socket775 6MB, BOXED m/vifte 1333Mhz

ASUS P5K, P35, Socket-775 DDR2, eSATA, ATX, GbLAN, PCI-Ex16

Gainward GeForce 8800GTS 320MB GDDR3 PCI-Express, "BP8800GTS-320M-TV-DD"

UPspeed minnekortleser 10-in-1 sort

OCZ StealthXStream strømforsyning 600W 20/24pin ATX/BTX/PCI Express/SATA

Microsoft IntelliMouse Explorer 3.0 PS2/USB

Logitech DeLuxe 250 Tastatur sort, Bulk Midnight Black, PS-2

BenQ 22" Wide LCD FP222Wa 1680x1050, 5ms, D-sub, TCO-03

Optiarc / NEC DVD-brenner AD-7200S SATA Dual layer, sort bulk

Microsoft Windows Vista Home Premium Norsk

Denne skjønheten. :)

Men ser ut som at jeg ikke får den før lenge. :(

Prossesoren var defekt. :cry:

Lenke til kommentar

Jeg er stygt redd for at å amputere hodet vil medføre større komplikasjoner enn jeg først hadde antatt, så jeg tror jeg står over det :hmm:

Ørene derimot.. Men da har jeg ingenting.. Ehh.. Hva er unikt med ørene? Hva kan man gjøre med de som man ikke kan gjøre med noe anna på kroppen? Bortsett fra å høre lism lizm lxm

Endret av Den store P
Lenke til kommentar

OVERKILL MED ENERGI!

OMG!

Beklager. Men jeg sitter og rister og jeg får ikke forlate plassen min. Det kommer til å klikke for meg. Jeg må skulke. Jeg takler ikke dette. OMG! FOR MYE ENERGI!

Sånn. Ferdig nå.

Noen som har gøye planer for dagen?

Endret av Nie
Lenke til kommentar

Hvorfor må det koste så pokkers mye å gå til tannlegen? :realmad: Jeg föler at jeg er i behov av en undersökelse, tror noe er galt med den ene tanna mi, men jeg har rett og slett ikke råd til noe sånt. Jeg var hos tannlege i vinter, men hun sa at ingenting kan gjöres med mindre jeg virkelig sliter med smerte, noe jeg ikke akkurat gjör.

Lenke til kommentar
Hvorfor må det koste så pokkers mye å gå til tannlegen? :realmad: Jeg föler at jeg er i behov av en undersökelse, tror noe er galt med den ene tanna mi, men jeg har rett og slett ikke råd til noe sånt. Jeg var hos tannlege i vinter, men hun sa at ingenting kan gjöres med mindre jeg virkelig sliter med smerte, noe jeg ikke akkurat gjör.

Fordi tannlegeforeningen har i alle år bedrevet STERK lobbyvirksomhet for å beholde sine lønninger. En tannlege i dag tjener sånn ca en million i året statistisk sett. Det er renspikka idioti at noe som ER helse ikke skal falle under den legedekningen vi har ellers i vårt land. Jeg har en tanngarde som faen ikke ser ut...jeg vet jeg burde gjøre noe med det men jeg har ikke råd, jeg eier rett og slett ikke råd! Det er et hårreisende ordning som skulle ha vært inkludert i dagens helsevesen for mange mange år siden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...