Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Tja, jo - men jeg føler meg ikke trøtt. :) Jeg har ikke fått kaffe enda, men jeg skal vel ta meg en kopp te etterpå, skal nemlig i møte med assiterende rektor for å planlegge hvordan jeg skal hindre elevene som skal bruke bærbare til eksamen å komme på internett, men fortsatt få til å skrive ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må bare rette meg etter de pålegg jeg får, men jeg har høyt og tydelig uttalt: "Datamaskiner er ment for kommunikasjon og den eneste måten å sikre at de ikke kommuniserer med hverandre er å fysisk montere ut kort som gir tilgang til kommunikasjon." (Det er neimenn ikke langt fra sannheten heller.)

Jeg håper at skoleledelsen er såpass oppegående at de forstår det. :)

Lenke til kommentar
JEG HATER CARTMAN!!! :realmad:

Han er litt kul da men.. Stygg fordeom :p

How 'bout, a taco that poo's icecream?

Ikke diss cartman. Han er konge! :mad:

Jeg håper at skoleledelsen er såpass oppegående at de forstår det. :)
Tja...en vet aldri. Er så mange gooks rundt om kring at en vet aldri hva resultatet kan komme til å bli.
Lenke til kommentar

I prinsippet kan de jo bare bruke en dongle for å skaffe seg nett, ikke noe problem det. De skal nemlig ha tilgang til USB. Jeg tror ærlig talt ikke at eksamensvaktene ser forskjell på de lovlige USB-huskekjeppene og en USB-WLAN, blåtann eller liknende. Det er mulig at jeg undervurderer eksamensvaktene her da.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...