NikkaYoichi Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Tja, jo - men jeg føler meg ikke trøtt. Jeg har ikke fått kaffe enda, men jeg skal vel ta meg en kopp te etterpå, skal nemlig i møte med assiterende rektor for å planlegge hvordan jeg skal hindre elevene som skal bruke bærbare til eksamen å komme på internett, men fortsatt få til å skrive ut. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Nekte elevene tilgang på internett? Er du gal mann? Det kommer til å bli krise for disse elvene hvis de ikke kan få jukse jo :\ Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Vis de ikke får jukset, så skal du se at gjennomsnitts karakteren synker betraktelig! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Jah, er det jeg også mente, det kommer virkelig til å bli en tragisk afære for de stakkars elevene om de ikke for nett. TENK PÅ ELEVENE Quayle! Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Jah, er det jeg også mente, det kommer virkelig til å bli en tragisk afære for de stakkars elevene om de ikke for nett. TENK PÅ ELEVENE Quayle! Agreed, elever har alltid hatt en trang til å jukse på prøvene Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 ..og så skal de stikke kjepper i hjulene på elevene... "how do i reache theese kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiids" Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Snittet skal opp, ikke ned! Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 JEG HATER CARTMAN!!! Han er litt kul da men.. Stygg fordeom How 'bout, a taco that poo's icecream? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Jeg må bare rette meg etter de pålegg jeg får, men jeg har høyt og tydelig uttalt: "Datamaskiner er ment for kommunikasjon og den eneste måten å sikre at de ikke kommuniserer med hverandre er å fysisk montere ut kort som gir tilgang til kommunikasjon." (Det er neimenn ikke langt fra sannheten heller.) Jeg håper at skoleledelsen er såpass oppegående at de forstår det. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 JEG HATER CARTMAN!!! Han er litt kul da men.. Stygg fordeom How 'bout, a taco that poo's icecream? Ikke diss cartman. Han er konge! Jeg håper at skoleledelsen er såpass oppegående at de forstår det. Tja...en vet aldri. Er så mange gooks rundt om kring at en vet aldri hva resultatet kan komme til å bli. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 I prinsippet kan de jo bare bruke en dongle for å skaffe seg nett, ikke noe problem det. De skal nemlig ha tilgang til USB. Jeg tror ærlig talt ikke at eksamensvaktene ser forskjell på de lovlige USB-huskekjeppene og en USB-WLAN, blåtann eller liknende. Det er mulig at jeg undervurderer eksamensvaktene her da. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Ikke diss cartman. Han er konge! Cartman disser av seg selv. HAN ER FEIT OG STYGG!! Jeg liker han av og til da.. Men som regel ikke Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Vel, er det som eksamensvakter generelt så er de gamle og har liten/ingen IT-kunnskaper i det hele tatt og vet så vidt hva en stiftemaskin er Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Så...hva bedriver dere andre med på morgenkvisten? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Leser aviser, sitter på forumet her + på ebaums og drikker kaffe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 ser på dead like me, leser på forumet, tegner og spåspiser goddis. du da? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Avisen har jeg lest. Sto ikke noe spennende nytt i den. Har ikke kastet meg på dagbladet eller vg dog. Kanskje stikke innom kantina litt senere og se om jeg kjøper meg en. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Typisk meg å våkne "grytidlig" (for meg er alt før 11 grytidlig) en dag jeg ikke trenger å gå på skolen. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Får Pcen min i dag eller i morgen! Gleder meg sykt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg