Fisk1 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Nei, man trenger jo matte òg. Haha, jaaa... Akkurat. Kanskje samfunnsfag og sosialantropologi hadde vært noe og. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Eksamen i kjemi i morgen. *nerver* Men skal først ut å kjefte på min illeluktende roomie som nå sitter å ler høyt og hører på noe jallamusikk. Må jo få litt søvn også. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Eksamen i kjemi i morgen. *nerver* Men skal først ut å kjefte på min illeluktende roomie som nå sitter å ler høyt og hører på noe jallamusikk. Må jo få litt søvn også. Jeg kan ikke si jeg er sjalu. Du får ha lykke til! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jobb klokken 15 i morgen, men tror jeg legger meg nå, så rekker jeg en tur til Expert, og forhåpentligvis en omvei så jeg havner langt unna BilXtra, samt å ta sol. Blir bra det. (Y) Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Pff.. Har en følelse av at jeg har snudd døgnet litt. Da er det bare å slappe av med litt: Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Helvete heller, det er sært å sove alene. Så jeg bare våknet nå, jeg. Og følte at det manglet noe vesentlig i sengen. ._. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Hva da? kosebamsen kanskje ? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 trur du har litt stor skrift i signaturen din, SurfingElite. God morgen folkens. Jeg skal visst ikke til kr.sand før i neste uke fant jeg ut. haha. også fri etter skolen i dag Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 GOOOOOOOOOOOD MOOOOOOOOOOOOORRRRRRRNING! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Tok du en lang post for å skjule at du er trøtt? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Herregud så trøtt jeg er. Kunne ha lagt meg i stolen her og sovet. Tror det kommer til å bli myyyye kaffe i dag gitt. Snille folk som nesten driver å vekker meg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Jah, kan ikke klage når folk stiller opp som min personlige vekkerklokke ^_^ Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 God morgen folkens. Jeg er ikke trøtt i dag, jeg har rukket å ta en dusj før jeg dro på jobb i dag for første gang på lange tider. Ja, jeg dusjer om kvelden fremfor om morgenen. I går kveld orka jeg ikke fordi jeg satt å spilte WoW og så på snooker, derfor måtte jeg opp en halv time tidligere i dag. Kjenner at hodet er litt tungt da, men jeg er ikke overstadig trøtt på noen som helst måte. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Er ikke det at hodet er tungt en del av det å være trøtt? Kaffekopp nr 2 nå. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Jeg er helt alene i DNFK.. *vifte med tissen* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Nei dakars liten da. Er nok folk her men de drar vel litt andre steder på forumet siden det er så dødt her på morran. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg